Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Amenajament silvic? aferent padurii comunale a Municipiului Codlea , jud. Brasov, pentru perioada de valabilitate 2014-2023.


Detaliu pentru invitatia numarul 341901
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OCOLUL SILVIC CODRII CETATILOR RA
Numar invitatie: 341901/19.01.2013
Denumire contract: ?Amenajament silvic? aferent padurii comunale a Municipiului Codlea , jud. Brasov, pentru perioada de valabilitate 2014-2023.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC CODRII CETATILOR RACod fiscal: RO17420548, Adresa: STR. LATERALA NR. 7, Codlea, Telefon: +40 268254532, Fax: +40 268254508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LATERALA NR. 7, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268254532, fax: +40 268254508, persoana de contact: BOGDAN DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Laterala Nr.7, Codlea , jud . Brasov, Cod 505100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Ocolul Silvic Codrii Cetatilor RA COdlea)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajament silvic? aferent padurii comunale a Municipiului Codlea , jud. Brasov, pentru perioada de valabilitate 2014-2023.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile constau intr-un ansamblu de preocupari si masuri menite sa asigure aducerea si pastrarea padurilor in stare corespunzatoare din punct de vedere al functiilor ecologice, economice si sociale pe care acestea le indeplinesc.
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 191.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.400 lei (redusa cu 50% pe baza decl.IMM) cf. Legii nr. 346/2004.Ofertantul va constitui G.P. cf. preved. art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 actualizata., prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori o soc. de asigurari, care se va prezenta in original la deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A in contul Mun. Codlea RO52RNCB0054009435290001 deschis la BCR Codlea RO17420548.Form 1 ? Scrisoare de garantie bancara / Societate de asigurari.Se poate constitui si prin depunerea la A.C. a unui OP sau fila CEC, confirmata de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor; In cazul depunerii de oferte in asociere, G.P. e constituita in numele asocierii si mentioneaza ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de Op. Ec. GP emisa in alta limba, va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse ca inacceptabile (conform art. 33, alin. 3, lit. b din HG 925/2006 actualizata).A.C. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita sau o parte din suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie, in termenul stabilit.Ofertantul se afla sub incidenta art.I punctul 68 din OUG 76/2010, ofertantul pierde din garantia de participare calculata conform art. 2781 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a G.P: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Contractantul are obligatia de a constitui Garantia de buna executie in maxim 5 zile de la data semnarii ctr. ce catre ambele parti. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul ctr fara TVA. Va fi constituita de comun acord intre parti, prin: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la ctr. ? respectand prevederile legislatiei in vigoare;Retineri succesive conf. art. 90, alin. 3 din HG 925//2006, actualizata. In acest caz op. economic va deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in cuantum de minim 0.5% din valoarea totala a contractului inclusiv TVA. Restituirea garantiei de buna executie se va face?conform HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.IMM?urile beneficiaza de 50% reducere din garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea art.180 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 4Cazier judiciar al operatorului economic/al administratorului/directorului.Vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani si activitati criminale. Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 4AVor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, literele a), c) si d), daca este cazul. A.C. Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta - (Formular 5)Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular 5) prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta).Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa atat de catre subcontractant cat si de catre tert sustinator.Formularul 6Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante: Damian Bogdan, Cirstolovean Simona, Butnariu Carmen, Spinu Ioan, Budeanu Daniel, Urdea Virgil, Lazaroiu Costel, Terci Traian, Sumanariu Mihai, Dumitrescu Mihai, Turcu Teodor, Rusei Petru.Certificat fiscal - eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele. Cerintele sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Certificat de atestare fiscala - eliberat de D.G.F.P si Controlul Finantelor de Stat.eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele. Cerintele sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Op. ec. Nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice doc. Edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor preda insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificat de cazier fiscal eliberat de organelecompetente, original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular CNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat si/sau catre bugetul local vor fi respinse;Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c¹) din OUG nr. 34 / 2006. Certificat constatator ? eliberat de ONRCeliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta , din care sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate principal sau secundar tipul de lucrari supus si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.informatiile din certificatul constatator trebui sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in CAEN din certificatul Constatator emis de ONRC.Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Pentru PJ straine se va prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie ptr. anul calendaristic in curs.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM vorprezenta si Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Anexa nr.1 din Legea 346/2004 actualizata- Formularul F.In cazul intreprinderilor partenere sau legate se va completa si Anexa 2 din Legea 346/2004 actualizataPentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional/inregistrarea ca persoana juridica, traduse in limba romana si legalizate.Aceste documente vor fi prezentate inclusiv de catre asociati.Persoane juridice/fizice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata.Atestarea conform OM 460/2010 a MMP este o conditie obligatorie pentru participarea la licitatie organizata prin SEAP pentru achizitia de servicii proiectare amenajament.Suprafata de amenajat din prezentul caiert de sarcini cumulata cu suprafata amenajata anterior sau in curs de amenajare nu trebuie sa depaseasca capacitatea totala atestata.Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilantcontabil aferent anului 2011 la 31.12.2011, vizatsiinregistratdeorganulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul;Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Fisa de informatii generale, Formularul 7 , completat inclusiv cu datele referitoare la cifra de afaceri globala, realizata in ultimii trei ani, sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, in RON si Euro (ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare). Echivalenta Ron/Euro se stabileste la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Daca oferta e depusa de asociatie, CA, sa fie indeplinita prin cumul de asociati., Ofertantul are obligatia de a prezenta Scrisori de bonitate sau alte acte doveditoare din partea bancilor, prin care sa-si poata dovedi capacitatea economico-financiara.-Se vor prezenta declaratii bancare confirmate de emitent care sa ateste ca ofertantul are resurse reale negrevate de datorii sau orice mijloace financiare suficiente ? in valoare minima de 38365.30 leiValoarea a fost stabilita dupa formula : VestS=-----------X Per.sol.TexecUnde: Vest = este valoarea estimata = 230191.85 ;Texec.= termen de executie lucrare = 6 luni ;Per.sol = perioada solicitata de sustinere = 1 luna;, Daca ofertantul demonstreaza sit.economica-financiara sau capacitatea tehnica si profesionala, invocand sustinerea de catre o alta pers.(conf.art.186 si 190 din OUG 34/2006), va prezenta unangajament ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Pers. ce asigura sustinerea economica-financiara sau capacitatea tehnica si profesionala, sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 si art.181 lit.a, c 1 si d din OUG 34/2006. Ofertantul va prezenta Angajamentul ferm al tertului sustinator, completat conf. Formularelor 6, 7A, 7B. Sustinatorul tert va prezenta decl. privind neincadrarea in sit.prev.la art.180, 181si691din OUG34/2006 si semnand angajamentul ferm sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate A.C. ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament. Angajamentul ferm face parte integranta din ctr. de achizitie publica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind listaprincipalelor prestari de serviciiin ultimii trei ani - Formularul 8, Ofertantul va proba experienta similara prin ctr de servicii similar ? amenajare paduri, in valoare de 122000 lei in copie.Daca ctr. au fost semnate inainte de 3 ani, AC ia in considerare serviciilor executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic conform art.188 din OUG 34/2006., Date privind subcontractantii - Formularul N daca este cazul conform OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, subcontractantul are obligatia sa completeze Form. 6., Ofertantul va completa -Formularul 15 din SECTIUNEA III ? FORMULARE care contine lista cu echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, cu mentiunea ca sunt in proprietate sau in chirie, sau alte forme de punere la dispozitie.Dotari minime obligatorii conform cerinte caiet de sarcini.Pentruindeplinirea contractului ofertantii sa faca dovada: - dotari si echipamente proprii: doua calculatoare (PC); licente sistem de operare (Windows, Linux); programe-soft (editare text, Microsoft Office, Global Mapper, program ?AS?); imprimanta A3, copiator-scaner A3;sau echivalent.- Sistem GPS, Statie totala; (in lipsa acesteia contract conf. OM 460/2010 art.4 alin.(2) lit. a).- aparate de masurat inaltimile arborilor; statii emisie-receptie; mijloace de transport; clupa; trusa analize pedologice (in lipsa acesteia contract conf. OM 460/2010 art.4 alin.(2) lit. e)., Informatii privind studiile, pregatirea prof si calificarea pers de conducere, si ale pers responsabile pentru executia serviciilor; Ofert va completa ? Form. 15A care va cuprinde: 1 (unu) angajat cu studii superioare de specialitate; sef de proiect angajat cu contract individual de munca; expert CTAP angajat prin contract Pentru personalul minim se va prezenta: un extras din programul REVISAL care sa arate ca sunt respectate conditiile cerute si/sau contracte de prestari servicii; atestate, calificari, care sa dovedeasca specializarea personalului: diplomele de absolvire ale personalului de specialitate; certificatul de atestare pentru expertul CTAP; certificatul de atestare pentru seful de proiect. Se permite prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti prezentarea de acorduri/angajamente de participare., Ofertantii demonstreaza indeplinirea criteriilor de calificare prin depunerea doc solicitate mai sus, ori prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere, semnata de reprez legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare cum au fost solicitate in fisa de date (Form L). Decl va fi insotita de o anexa in care ofert va mentiona, modul concret de indeplinire a cerintelor. Daca ofertantii depun declaratia privind indeplinirea cerintelor de calificare, au obligatia de a prezenta doc cerute in fisa de date in termen de cel mult 3 zile lucratoare de la solicitarea A.C. Daca ofertantul nu indeplineste integral cerintele de calificare stabilite prin doc de atribuire, oferta va fi descalificata in urmatoarele situatii: Ofert nu prezinta toate doc de calificare solicitate sau declaratia pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificaresi nu depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea AC doc care atesta indeplinirea cerintelor de calificare., Mai multe PJ au dreptul de a se asocia si de a depune oferta comuna; prezentand simultan cu oferta un acord de asociere, conf Form. 3A. Acordul va fi semnat de fiecare dintre asociati si va desemna obligatoriu liderul asociatiei. Oferta tehnica si financiara va fi semnata de catre asociati.Asocierea se va legaliza de catre un notar public, inainte de semnarea contractului, daca oferta comuna va fi declarata castigatoare, structura asocierii nu va fi putea fi modificata pe toata durata contractului decat cu aprobarea A.C.Daca mai multi ofertanti vin in asociere, doc. privind sit pers a ofert si cele referitoare la cap de exercitare a activ profesionale, vor fi prezentate de fiecare asociat in parte. Criteriile ref la situatia ec-financiara si cap tehnica si profesionalavor fi indeplinite, conf art 186, alin 3 si art. 190, al. 3, din O.U.G nr. 34/2006, in mod cumulativ de grupul de asociati.In cazul in care ofertantul vine in asociere, asociatul are obligatia sa completeze Form. 6. CertificatdeatestareISO-9001/2008 sau echivalent, privindmanagementul calitatii in domeniul constructiilor pentru tipul de servicii supus ofertarii ? copie.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care atesta conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Certificat de atestare ISO-14001/2005 privind protectia mediului, sau echivalent, pentru tipul de servicii supus ofertarii ? copie. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea ctr. De lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.01.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer