Achizitie publica - Amenajament silvic Comuna Rusii Munti, Judetul Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 343312
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343312/01.03.2013
Denumire contract: Amenajament silvic Comuna Rusii Munti, Judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RUSII MUNTI (CONSILIUL LOCAL RUSII MUNTI)Cod fiscal: 4728156, Adresa: Comuna Rusii Munti str.Principala nr.120, Rusii-Munti, Telefon: 0265554088, Fax: 0265554004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Rusii Munti str.Principala nr.120, Rusii-Munti, Romania, cod postal: 547505, telefon: +40 265554088, fax: +40 265554004, persoana de contact: ilie Chis Balan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii - Rusii Munti, str.Principala nr.120
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajament silvic Comuna Rusii Munti, Judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de sarciniprestarea serviciilor de elaborare ?Amenajament silvic Comuna Rusii Munti, Judetul Mures?- in conformitate cu prevederile legislative actuale
II.1.6) CPV: 77231400-2 - Servicii de inventariere a padurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 3.200 lei. Modul de constituire al garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.600, 00 lei. Garantia de participare se va exprima in lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29. In cazul in care se constit gar de particip intr-o alta valuta, atunci echivalenta se va calcula la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO30 TREZ 4775 006X XX00 0111 deschis la Trezoreria Reghin, Codul Fiscal al Instititiei este: 4728156
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 15 zile dupa semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul din sectiunea de Formulare ? Formular 12A., Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform Formularului 12 B, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: :Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Pentru persoane juridice straine: cerinta obligatorie: operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: CHIS BALAN ILIE ? PRIMAR, CIACAU LIVIU- VICEPRIMAR, SIGMIREAN IOAN ?SECRETAR, CENGHER VASILE CLAUDIU -SEF BIROU, PISTANILA EMIL ?CONSILIER, DIMA CHIRILA ? CONSILIER, PUSCAS LEON IOAN ?CONSILIER, DIMA ION ? CONSILIER, PITI MIHAI DORIN ?CONSILIER, CRISAN CRUCITA ? CONSILIER, STUPAR FELICIA ?CONSILIER, FRENT MARIA CRISTINA ?CONSILIER BUMBU LEON ?CONSILIER, CIOBA ALEXANDRU FLORIN ?CONSILIER. Se solicita completarea Formularului 44 Persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic, in original, copie legalizata notarial sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale raportat la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.Autorizatia (atestatul)pentru elaborarea de amenajamente silvice eliberata in baza Ordinului nr. 639/14.07.2005. Autorizatia trebuie sa fie valabila la data procedurii, sa nu fie suspendata sau anulata, iar suprafata contractata sa nu depaseasca suprafata atestata;Autorizatia (atestatul) pentru elaborarea raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului si studiului de evaluare adecvata, eliberata in baza Ordinului nr. 1026/2009;Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul)-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate . Documentele trebuie sa contina informstii reale/actuale raportat la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim 320.000, 00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor serv. prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. insotite de certificari de buna executie. Se va completa Formularul 12D, Declaratie pe propria raspundere privind dotarea tehnica necesara indeplinirii corespunzatoare a contractului care trebuie sa cuprinda minim: - patru GPS-uri. In lipsa acestora, se va prezenta un contract de prestari servicii cu o persoana fizica autorizata pentru masuratori topografice, care face dovada dotarii tehnice specifice, sau cu o persoana juridica autorizata pentru masuratori topografice; - patru dendrometre insotite de certificatul de etalonare emis de Institutul National de Metrologie, cu exceptia celor aflate in perioada de garantie; -doua clupe; - o trusa pentru analize pedologice. In lipsa acesteia, se va prezenta un contract de prestari servicii cu o persoana juridica autorizata in efectuarea de studii pedologice;
- licenta pentru programul de prelucrare automata a datelor ?A.S.? sau echivalent; - licenta GIS pentru programele produse de compania ESRI (Environmental System Research Institute) ArcEditorsi ArcViewsau echivalente ale acestora.In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite de fiecare asociat iar criteriile de calificare privind situatia economico- financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul., Declaratie privind persoanele cu pregatire in domeniul silvic, angajate a societatii, necesare pentru executarea lucrarilor de amenajare silvica, dintre care un sef de proiect atestat de autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura si minim patru proiectanti. De asemenea sa aiba un expert certificat tehnic pentru amenajarea padurilor (expert CTAP), angajat cu contract individual de munca pe durata nedeterminata sau pe baza de contract de prestari servicii, fapte dovedite prin copie alecontractelor de munca, precum si o declaratie cu efectivul mediu anual al personalului angajat, Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001. Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?., Standarde de asigurare a protectiei mediului Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea sistemului de management privind protectia mediu ISO 14001. Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
media anuala de amenajament silvic realizat si avizat
15
Descriere: media anuala de amenajament silvic realizat si avizat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 09:14