Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE SPATIU DISPECERAT CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 331222
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Somes S.A.
Numar invitatie: 331222/06.07.2012
Denumire contract: AMENAJARESPATIUDISPECERATCLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Serviciul [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARESPATIUDISPECERATCLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul statiei de pompare amplasata pe str. Eremia Grigorescu nr. 59din Cluj-napoca , se amenajeazao incaperepentrunoul dispeceratal Companiei de Apa Somes S.A. , care va functionain sistem SCADA. Amenajarile constau in recompartimentareaspatiului existent, finisarea si utilarea lui conform cerintelor tehnice side functionare aunui dispecerat.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 60 de zile de la teremenul limita de depunere a ofertei .Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin : a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C.COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca ; b)-instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in conformitate cu Formular nr.14; IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prezentand in acest sens , Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, ,- Formular nr.10 ;Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere . Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei . Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au drepul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art.88 , alin(4) din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA . Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , cu respectarea prevederilor art.90, alin. (3) din HG 925/2006 completat cu HG1045/2011. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92. alin. (4) din HG925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta-Formular nr.2;2.Declaratia privind neancadrarea in situatia art.180 a operatorului economic/tertului sustinator-Formular nr.6 ;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator- Formular nr.7;4.Certificat de atestare fiscala, privind datoriile la bugetul consolidat general, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei ;Certificat fiscal privind datoriile la bugetele locale , din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei;5.Declaratie privind neincadrarea in art.69?1 din OUG 34/2006 , a operatorului economic/tertului sustinator -Formular nr.8 ; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii : Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan , Maria Calatan , Dorin Somesfalean ; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele : original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea , conform cu originalaul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante , pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011 a operatorului economic ;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Indeplinirea in ultimii 5 ani , a cel putin a unui contract de lucrari de constructii , similar ., Cerinta 2.Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului;, Cerinta 3.Sef de santier/punctdelucru-absolvent de studii tehnice universitare, cu experienta in executarea lucrarilor de constructii, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;, Cerinta 4.Responsabil tehnic cu executia-atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pe domeniul constructii civile , industriale si agrozootehnice. Temei legal Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii;, Cerinta 5. Responsabil cu controlul tehnic al calitatii (CQ), absolvent de studii tehnice universitare;, Cerinta 6.Responsabil cu raspunderi specifice in domeniul securitatii si sanatatii lucratorilor, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca . Temei legal Legea 319/2006 si HG 955/2010;, Cerinta 7.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza parte/partile pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor precum si specializarea acestora;In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract; Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008 pe domeniul/domeniile care face/fac obiectul contractului;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer