Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE CENTRUL NATIONAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA CLUJ (CNIPTCJ)


Detaliu pentru invitatia numarul 332785
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Numar invitatie: 332785/30.07.2012
Denumire contract: AMENAJARECENTRUL NATIONAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA CLUJ (CNIPTCJ)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4288110, Adresa: calea Dorobanti, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 372640000, Fax: +40 372640070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA DOROBANTILOR NR. 106, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400609, telefon: +40 372640060, fax: +40 372640060, persoana de contact: HOREA UIOREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA DOROBANTILOR NR. 106, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400609,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARECENTRUL NATIONAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA CLUJ (CNIPTCJ)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajarepentru Centrul National de Informare si Promovare Turistica Cluj care va functiona in spatiul in care isi desfasoara activitatea Muzeul Etnografic al Transilvaniei situat in Cluj-Napoca, strada Memorandumului nr. 21 -
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 319 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum gar. part.-4.000 lei.Valabilitate gar. part.-cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor. Gar. part.se exprima in lei si se va constitui conf.art.86 din HG nr. 925/2006 : ? Printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea AC, Form.13, in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, si care trebuie sa contina si prevederile art 87 din HG nr.925/2006. ? prin depunerea unui ordin de plata (in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria municipiului Cluj - Napoca), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor Dovada constituirii gar. part.este obligatorie la deschiderea ofertelor, se depune pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta, in original;In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. part. in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004, gar. part.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in DA.Doar in cazul unei asocieri formata exclusiv din IMM-uri, gar. part.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in DA.In toate celelalte variante de constituire a unei asocieri, gar. part.va fi constituita integral.Demonstrarea calitatii de IMM se face de catre ofertant si/sau toti asociatii din cadrul consortiului prin completarea Decl. privind incadrarea in categoria IMM?Conf.art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. part.in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2.043 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevederile art. 90 din H.G. nr. 925. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord. Modul de restituire a garantiei de buna executie : Conform art. 92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse sidatele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura.Oricare dintre documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare trebuie prezentate la deschiderea ofertelor.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare descrise in acest capitol, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se accepta folosirea de prescurtari.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului .Ofertele depuse de consortiu /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrulconsortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari executate de fiecare dintre acestia;? Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre membriiconsortiului/asocierii;? Unul din membrii trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte sau un contract de asociere in cadrul caruia sa fie stipulata aceasta imputernicire;? Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).? Toti partenerii din cadrul consortiului/asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;? Structura sau constituireaconsortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului;Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica..De asemenea, Autoritatea contractanta vaexclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie : Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuireDocumentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre traducerea autorizata si documentul original, aceasta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat in original saucopie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicirepentru aceasta .Declaratie privind eligibilitatea: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cuFormular 1-forma de prezentare in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formular 1 A - forma de prezentare in originalSustinatorii ofertantilor trebuie sa prezinte dovada neincadrarii in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 literele a), c1) si d) prin completarea in mod corespunzator a Formularului 1A.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale : Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: in original sau copie lizibila, cu mentiunea, in conformitate cu originalul, semnate si stampilate de operatorul economic.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general: Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: in original sau copie copie lizibila, cu mentiunea, in conformitate cu originalul, semnate si stampilate de operatorul economic. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a excludeofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data ultimului termen legal inaintea datei de deschidere a ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte : formular 1B - forma de prezentare in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si subcontractantii si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formular 1 C - forma de prezentare in original ?Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele : Horea Uioreanu ? presedinte Consiliul Judetean Cluj, Ioan Oleleu ? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Vakar Istvan ? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Simona - Cornelia Tatomir ? Director General, Directia Generala Buget-Finante, Resurse Umane, Mariana Ratiu - director executiv, Directia Dezvoltare si Investitii, Pop Dan Vasile ? Director executiv, Directia Juridica, Oltean Sanda - Arhitect Sef Consiliul Judetean Cluj, Diana Urdea - sef serviciu, Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Turism, Alexandru Cretu ? sef serviciu, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Rodica Gogonea - Manager de proiect, Inoan Mihai ? responsabil achizitii, Gabriela Rotaru - Responsabil tehnic proiect, Mirela Tare ? responsabil financiar, Matei Petru - serviciul achizitii, Adina Tiuca? serviciul achizitii, Corina Salanta ? serviciul achizitiiInformatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante se regasesc si pe pagina web a institutiei: http: //www.cjcluj.roConsilieri judeteni : Lapusan Remus Gabriel, Manzat Marius Dorel, Cuibus Valentin Claudiu, Szeplekan Mihai, Cristea Aurelia, Petran Ioan, Balaj Marius Gheorghe, Ivan Ilarie, Oros Nechita Adrian, Canta Danut Dorel, Secara Dorel Viorel, Druta Eugen, Salatioan Vasile, Bogdan Emil Mircea, Bota Ioan, Coroian Alexandru, Tuluc Calin Marin, Morar Andreea Veronica, Racolta Steluta Carmen, Borza Radu Florin, Catarig Horatiu Liviu, Simplicean Horea Dan, Les Mariana Carmen, Marc Marinela, El-Hayes Arthur Roland, Ratiu Adina Maria, Rares Stelian Rusu, Nemeti Andrei, Okos-Rigo; Denes, Lorinczi Zoltan Laszlo;, Ferencz Stefan, Pop Valentin, Husar Axente.Lista consilierilor judeteni se regaseste si pe site-ul : http: //www.cjcluj.ro/consilieri/ Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului : Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei.Prezentare documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Certificatul constator se va prezenta in original sau copie lizibila, conforma cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic. Obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa orespunda obiectului contractului.Persoanele juridice/fizice straine: Vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze : Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.Se va completa Formularul9Forma de prezentare in original
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani minim 400.000 lei fara TVA.Documente de confirmare pentru.cifra de afaceri: bilantul contabil inregistrat la organele competente ?Daca valoarea este stabilita in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) / Banca Centrala Europeana (www.ecb.int), pentru anul respectiv.Documentele se vor depune in copie lizibila, cu mentiunea, in conformitate cu originalul, semnate si stampilate de operatorul economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Se va prezentao lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiForma de prezentare in originalFisa de experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit a unui contract de lucrari, similar obiectului contractului(in domeniul constructiilor civile si industriale), cu o valoare de minimum 200.000 lei fara TVA.Fisa de experienta similara va fi insotita de copii dupa contract/ copii de pe parti relevante ale contractului, procese verbale de receptiesi recomandare din partea beneficiarului, cu mentiunea conform cu originalul.Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR www.bnr.ro/BCE www.ecb.int, pt an. resp, Resurse umane: 1.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru executarea lucrariidispunede: Responsabil Tehnic cu Executia (RTE), atestat de Inspectoratul de Stat in Constructii, atesta valabil la data deschiderii ofertelorAtestat prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare, continuare :2. Sef de santier specialist/ expert atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National? Atestat prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Utilaje: Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari. Prezentare certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent si Certificat ISO 14001 privind masurile de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila la adresa www.e-licitaie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer