Achizitie publica - Amenajare locuri de joaca in municipiul Deva
Detaliu pentru invitatia numarul 348098
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348098/06.06.2013
Denumire contract: Amenajarelocuri de joaca in municipiul Deva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: +40 254213435, Fax: +40 254226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254210072, fax: +40 254210072, persoana de contact: Radu Petru Dorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deva , Piata Unirii nr.4 , Primaria municipiului Deva , Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarelocuri de joaca in municipiul Deva
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor amenaja locuri de joaca pentru copii in urmatoarele locatii : Lot 1 ? Amenajare loc de joaca pe Aleea Pescarilor , bloc K 4 , Valoarea estimata = 284166.53 leidin care Proiectare = 5767.00 lei , Chelt div si neprev aferproiectarii = 57.67 lei , C + M = 137382.00 lei , Chelt div si neprev aferC+M= 1373.82 lei, Dotari = 138204.00 lei, Chelt div si neprev aferdotarilor :1382.04 leiLot 2 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Romanilor , bloc 15 ? 16 , Valoarea estimata = 203304.92leidin care Proiectare = 3500.00 lei , Chelt div si neprev aferproiectarii = 35.00 lei , C + M = 101448.00 lei , Chelt div si neprev aferC+M= 1014.48 lei, Dotari = 96344.00lei , Chelt div si neprev aferdotarilor :963.44 leiLot 3 - Amenajare loc de joaca pe strada Mihai Viteazul langa OPC , Valoarea estimata = 236355.15lei din care Proiectare = 4412.00 lei , Chelt div si neprev aferproiectarii = 44.12 lei , C + M = 111554.00 lei , Chelt div si neprev aferC+M= 1115.54 lei, Dotari = 118049.00 lei, Chelt div si neprev aferdotarilor :1180.49 leiLot 4 - Amenajare loc de joaca pe B ? dul Nicolae Balcescu , bloc 16 A , Valoarea estimata = 223535.22 leidin care Proiectare = 4032.00 lei , Chelt div si neprev aferproiectarii = 40.32 lei , C + M = 102785.00 lei , Chelt div si neprev aferC+M= 1027.85 lei, Dotari = 114505.00 lei, Chelt div si neprev aferdotarilor . 1145.05 leiLot 5 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Panselutelor , bloc 24 , Valoarea estimata = 193599.83 leidin care Proiectare = 3189.00 lei , Chelt div si neprev aferproiectarii = 31.89 lei , C + M = 81962.00 lei , Chelt div si neprev aferC+M= 819.62 lei, Dotari = 106532.00 lei, Chelt div si neprev aferdotarilor :1065.32 leiLot 6 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Romanilor , bloc 25 ? 26 , Valoarea estimata = 299728.61 leidin care Proiectare = 6191.00 lei , Chelt div si neprev aferproiectarii = 61.91 lei , C + M = 128447.00 lei , Chelt div si neprev aferC+M= 1284.47 lei, Dotari = 162123.00 lei, Chelt div si neprLotLot 7 - Amenajare loc de joaca in satul Cristur , Valoarea estimata = 200401.17 leidin care Proiectare = 3416.00 lei , Chelt div si neprev aferproiectarii = 34.16 lei , C + M = 103308.00 lei , Chelt div si neprev aferC+M= 1033.08 lei, Dotari = 91693.00 lei, Chelt div si neprev aferdotarilor :916.93 lei
II.1.6) CPV: 45236210-5 - Lucrari de nivelare a terenurilor de joaca pentru copii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 641, 091.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiile de participare pentru cele 7 loturi sunt urmatoarele : Lot 1 ? Amenajare loc de joaca pe Aleea Pescarilor , bloc K 4=5627.06 leiLot 2 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Romanilor , bloc 15 ? 16=4025.84 leiLot 3 - Amenajare loc de joaca pe strada Mihai Viteazul langa OPC=4680.30 leiLot 4 - Amenajare loc de joaca pe B ? dul Nicolae Balcescu , bloc 16 A=4426.44 leiLot 5 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Panselutelor , bloc 24=3833.66 leiLot 6 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Romanilor , bloc 25 ? 26=5935.22 leiLot 7 - Amenajare loc de joaca in satul Cristurapartinator municipiului Deva=3968.34 leiPerioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare prin virament bancar se poate depune in contul RO 83 TREZ 366 5006 XXX 000 122.Se va prezenta formularul nr.01 daca se prezinta instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari . Pt. persoane fizice/juridice straine garantia de participare se va calcula la cursul B.N.R. leu / eurodin data publicarii invitatiei de participare . Conform ART. 278^1 din OUG 34 / 2006 In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: Lot 1 = 2.841, 66 lei , Lot 2 = 2.033, 05 lei , Lot 3 = 2.363, 55 lei , Lot 4 = 2.235, 35 lei , Lot 5 = 1.936, 00 lei , Lot 6 = 2.997, 28 lei , Lot 7 = 2.004, 01 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se poate constitui conform Art. 90 alin.1 din HG 925/2006 sau daca partile convin conform Art.90 alin.3 din HG 925/2006 . Garantia de buna executie reprezinta 10 %din valoarea contractului fara T.V.A. pentru fiecare Lot in parte . Daca ofertantul este IMM, in conform. cu legea nr. 346/2004, cu modif. si complet. ulterioare, acesta va beneficia de reducere cu 50%a garantiei de buna executie.Ofertantul care prezinta Garantia de buna executie redusa cu 50 % prezinta dovada ca este I.M.M.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea, se va prezenta in originalcu numele , semnatura , stampila , data . Declaratia se va prezenta si de tertul sustinator ( dupa caz)2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006se va prezenta in originalcu numele , semnatura , stampila , data . In cazul tertului sustinator declaratia cu privire la neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 se limiteaza la lit. a , c 1si d conform art.186/190 alin.2 dinOUG 34/2006 .3)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006se va prezenta in originalcu numele , semnatura . stampila , data.Declaratia se va prezenta si desubcontractant cat si de tertul sustinator ( dupa caz).Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante sunt :1 -Primar MargineanPetru , 2 ? Viceprimar SurgentMariusGheorghe, 3 ? Viceprimar Mos Ovidiu , 4 ? Administrator Public Mica Mihai Robert 5 ? Secretarul municipiului Deva Sarbu Laura, 6 ? Director executiv Nutu Silviana, 7 ? Director Tehnic VasileCosmin , 8 - Sef serviciu Investitii, Achizitii Publice DavidescuMircea Ioan , 9 ? Consilieri locali : Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu , Coroiu Tiberiu , Crisan Daniel Ioan , Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Kovacs Francisc , Morar Nicolae Marcel , Mos Ovidiu , Muntean Marian , Oprisiu Corina Violeta , Panduru Carol , Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan , Surgent Marius Gheorghe , Takacs Iosif, Tonea Vasile , 10 ? Comisia de evaluare : Radu Petru Dorin , Codrin Gabriel , DavidescuMircea Ioan , Marginean Nicolae , Stoica Claudia Maria , StanescuAdrian , Cudrevati Alexandru .4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - se va prezenta in original cu numele, semnatura , stampila , data5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va prezentain originalcu numele , semnatura , stampila , data. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.6) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.7) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Incazul unei asocieri toate Declaratiile si Certificatele se vor prezenta si de asociat Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al firmei esteconform obiectului contractului , carese va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul ? . Informatiilecuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale , actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .In cazul unei asocieri certificatul constatator se va prezenta si de asociat privind partea sa din contract pe care o va indeplini.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuirePentru persoane juridice/fizice straine prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani pentru fiecare Lot in parte, sa fie minim de : Lot 1 ? Amenajare loc de joaca pe AleeaPescarilor , bloc K4 -520000 lei;Lot 2 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Romanilor, bloc 15?16 - 380000 lei;Lot 3 - Amenajare loc de joaca pe strada Mihai Viteazul langa OPC -440000 lei;Lot 4 - Amenajare loc de joaca pe B?dul Nicolae Balcescu, bloc 16 A400000 lei; Lot 5 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Panselutelor, bloc 24 - 350000 lei; Lot 6 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Romanilor , bloc 25?26 - 550000 lei; Lot 7 - Amenajare loc de joaca in satul Cristur - 350000 lei; Pentru fiecare Lot in parte se va prezenta Fisa de informatii generale in original si va fi cu numele , semnatura persoanei autorizate din partea ofertantului, stampila . Pt. persoane fizice/juridicestraine cifra medie anuala de afaceri se va calcula la cursul mediu anual al B.N.R. astfel : -anul 2010 :4, 2099 lei , anul 2011:4, 2379 lei , anul 2012:4, 4560 lei. Nota: IMM-urile beneficiaza de o reducere cu 50% pentru cifra de afaceri., In cazul in care ofert/candid isi demonstr sit. ec. si financ invocand si sustinerea acordata, in conform cu prev art 186 alin. (1)din OUG 34/2006 de catre o alta pers, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care benef, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofert/candid resursele financiare invocate. Pers care asig sust. financ. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).-Sustinatorul va prezenta si urmatoarele declaratii: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006; 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in preved art. 69^1 din OUG.34/2006;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontractezeSe vor prezenta: ?Declaratie privind subcontractantii- Formular nr. 12G anexat?Acord de subcontractare - formular anexat?Subcontractantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006, Ofertantul sa aibe un responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca ( SSM ) ? se va prezenta decizia interna data de conducerea unitatii, Ofertantul sa aibe un responsabil cu calitatea lucrarilor ( CQ ) -decizia de numire din partea angajatorului, Ofertantul sa aibe un responsabil tehnic cu executia(RTE) ? atestat de MDRT in domeniul Constructii civile ? se vor prezenta copii dupa Atestat si dupa Legitimatie -valabile la data limita de depunere a ofertelor (copie si dupa pagina cu viza), cu mentiunea conform cu originalul si declaratie de disponibilitate., Ofertantul sa aibe coordonator montaj cu o experienta profesionala relevanta care a fost implicat in realizarea cel putin a unei lucrari similare ? se va prezenta dovada in acest sens in copie conform cu originalul si declaratie de disponibilitate., Ofertantul sa aibe un Sef santier cu experienta profesionala in constructii civile , care a fost implicat in realizarea cel putin a unei lucrari similare - se va prezenta dovada in acest sens in copie conform cu originalul si declaratie de disponibilitate, Verificatori tehnici atestati in domeniulconstructiilor A1 si B1- atestati conform ORDIN nr.777din 26 mai 2003Se va prezenta: -Certificatul de atestare tehnico - profesionala cu mentiunea - conform cu originalul- Declaratie de disponibilitate, Ofertantul sa aibe - un inginer/subinginer constructor - specializat in constructii civile, industriale si agricole( tinand cont de prevederile Art.9 din Legea 50/1996 cu modificarile si completarile ulterioare)Se va prezenta: -Diploma de studii in copie conform cu originalul- Declaratie de disponibilitate, Ofertantul sa aibe - Arhitect cu drept de semnatura inscris in Ordinul Arhitectilor din Romania ( tinand cont de prevederile Art.9 din Legea 50/1996 cu modificarile si completarile ulterioare).Se va prezenta: -Dovada ca este inscris in OAR in copie conform cu originalul- Declaratie de disponibilitate, Se va prezenta o declaratie cu privire la personalul de specialitate pentru indeplinirea contractului . Se va completa formular 42., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .Se va completa Formular nr.13., Se solicitaExperienta similara pentru executieprin prezentarea in cel putinun contractde lucrari pentru fiecare Lot, prezentat in lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani , pana la data limita de depunere a ofertei , similar obiectului contractuluia carui valoaresa fie cel putin egala cu : Lot 1 ? Amenajare loc de joaca pe Aleea Pescarilor , bloc K 4 -250.000, 00 lei fara T.V.A.Lot 2 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Romanilor , bloc 15 ? 16 -180.000, 00 lei fara T.V.A.Lot 3 - Amenajare loc de joaca pe strada Mihai Viteazul langa OPC-200.000, 00 lei fara T.V.A.Lot 4 - Amenajare loc de joaca pe B ? dul Nicolae Balcescu , bloc 16 A - 200.000, 00lei fara T.V.A.Lot 5 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Panselutelor , bloc 24-160.000, 00lei fara T.V.A.Lot 6 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Romanilor , bloc 25 ? 26-250.000, 00 lei fara T.V.A.Lot 7 - Amenajare loc de joaca in satul Cristur-160.000, 00 lei fara T.V.A.Pentru persoanele fizice / juridice straine , pentru calculul echivalentei valoarease va calcula la cursul mediu anual leu / valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte .Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea in copie conforma cu originalul a urmatoarelor documente : Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari . Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei . Se prezinta o lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei, Se solicitaExperienta similara pentru proiectareprin prezentarea in cel putinun contractde servicii pentru fiecare Lot, prezentat in lista prestarilor de servicii in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertei , similar obiectului contractuluia carui valoaresa fie cel putin egala cu : Lot 1 ? Amenajare loc de joaca pe Aleea Pescarilor , bloc K 4 - 5767.00 lei fara T.V.A.Lot 2 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Romanilor , bloc 15 ? 16 3500.00 lei fara T.V.A.Lot 3 - Amenajare loc de joaca pe strada Mihai Viteazul langa OPC - 4412.00 lei fara T.V.A.Lot 4 - Amenajare loc de joaca pe B ? dul Nicolae Balcescu , bloc 16 A - 4032.00lei fara T.V.A.Lot 5 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Panselutelor , bloc 24 - 3189.00lei fara T.V.A.Lot 6 - Amenajare loc de joaca pe Aleea Romanilor , bloc 25 ? 26- 6191.00 lei fara T.V.A.Lot 7 - Amenajare loc de joaca in satul Cristur - 3416.00 lei fara T.V.A.Pentru persoanele fizice / juridice straine , pentru calculul echivalentei valoarease va calcula la cursul mediu anual leu / valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte .Experienta similara va fi doveditaprin prezentarea in copie conforma cu originalul a urmatoarelor documente: Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari . Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul isi poate demonstra capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, caz in care trebuie sa se conformeze / sa respecte prevederile art. 190 alin 1 din O.U.G. 34/2006.Persoana care asigura sustinerea sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul.Se va prezenta Angajamentprivind sustinerea tehnica si profesionala, - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are prestari de servicii de proiectareduse la bun sfarsit in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor .Se va prezenta o lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani panala data limita de depunere a ofertelor Cerinta se va prezenta pentru fiecare LOT in parteStandarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008In cazul unei asocieri certificatulse va prezenta si de asociat privind partea sa din contract pe care o va indepliniPrezentarea Certificatului ISO 9001:2008 - sistem de management al calitatii, caresa fie valabil pentru lucrari similare obiectului contractuluisau echivalent .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de predare proiect tehnic
15
Descriere: Componenta tehnica
Durata de executie a lucrarilor
35
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 14:03