Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare si recompartimentare spatii comerciale in vederea realizarii unor unitati de invatamant prescolar in sectorul 3.


Detaliu pentru invitatia numarul 340776
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 340776/11.12.2012
Denumire contract: Amenajaresi recompartimentare spatii comerciale in vederea realizarii unor unitati de invatamant prescolar in sectorul 3.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: 318.03.36, Fax: 318.03.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, Etaj 2, Camera 34, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (PRIMARIA SECTORULUI 3)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajaresi recompartimentare spatii comerciale in vederea realizarii unor unitati de invatamant prescolar in sectorul 3.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajaresi recompartimentare spatii comerciale in vederea realizarii unor unitati de invatamant prescolar in sectorul 3.
II.1.6) CPV: 45421141-4 - Lucrari de compartimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 435, 444.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 48.700, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor).In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 6.215, 44 LEI.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modific si complet ult, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de particip.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in EURO se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 % din valoarea contractului (exclusiv TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si a art.I din H.G. Nr. 1.045 din 19 octombrie 2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii Publicata in: Monitorul Oficial Nr. 757 din 27 octombrie 2011 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/12.10.2010;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G.34/2006 (evitarea conflictului de interese)-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPersoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante : ROBERT SORIN NEGOITA, IRINA SOROCEANU, OLGACOJOCARU, PIRVU RAZVAN, CAMELIA AVRAMESCU, ALINA SOCOBEANU, CORALIA FILIP, OLIMPIA STANCA, NICOLETA PLACINTE, CARABULEA EMILIA, STAN RALUCA, CONSILIERI: TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN, MITACHE CONSTANTIN, BRATIANU BOGDAN-VALENTIN, NITU MIHAI, COJOCARIU ALEXANDRU-DAN, POPA SIMONA-MARIANA, TUDORACHE LIVIA, ARDELEANU MIRCEA, VOICU ION VALENTIN, NICOLESCU ADRIAN IONUT, MARINEATA MARCEL, OPREA DANIEL CRISTIAN, FLEANCU FLORIN, , HORCEA C-TIN TIBERIU, LUNGU VASILE, LOZINSCHI ADRIAN, TUDOR ELENA, DRAGNE ILEANA-DANIELA, PETRESCU ELENA, PANAIT RADU ALIN, TARTACUTA ION VICTOR, CIUDOMIROV MIHAI ANTON, MUNTEANU ION, NITA ALINA VALENTINA, DRAGOIESCU VALENTIN IONUT, VOINEA INOCENTIU IOAN, CIRCA HONORIUS EDWARD ADRIAN, ZAMFIRA CATALIN CONSTANTIN, RAILEANU ALEXANDRU, MITRAN VICTOR, MARINESCU IONELA- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice /fizice straine: Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Operatorii economici straini vor prezenta documente similare, insotite si de traducerea autorizata in limba romana, legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contab vizat si inreg de org compet la 31/12/2011 , in cazul in care public acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.Of. nerezidenti vor prezenta traduc autorizate si legalizate ale docum solic mai sus, in copie stampilata si scris cf.cu orig., Informatii generale - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)Valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie = sau > decat valoarea de 4.800.000, 00 lei. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Declaratie prin care ofertantul va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile;in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte, dupa cum urmeaza: 2011-4, 2379 lei, 2010-4, 2099 lei, 2009-4, 237lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O decl referit la utilajele, instalatiile, echipam tehnice de care poate dispune op economic pentru indeplin coresp a contractului de lucrari, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere)de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinirea contractului de lucrariAtunci cand un grup de operatori ec. depun oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luare in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate deofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implic, Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din ctr pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din val contractului de exec care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita lista cu subcontractantii si specializarea acestora , daca nu exista nu se depune formularul, Informatii privind asoc In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate lacap.III.2.1.a)Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3) Capacitatea tehnica si/sau profesionala, III.2.4) Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), III.2.5) Standarde de protectia mediului., In cadrul doc de calificare se va prezenta acordul de asoc care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplin contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului., PENTRU PROIECTARE O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate sau documente emisesau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motiveobiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari sau confirmari din partea acestuia sau demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a 1 contract de servicii de proiectare documentatii tehnico economice faza PT+ DE pentru servicii de proiectare a unor lucrari similare obiectului contractului, "servicii duse la bun sfarsit" (servicii receptionate partial;sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupuneexpirarea perioadei de garantie)), a caror valoare totala sa fie de cel putin 120.000, 00 LEI fara TVA., Se va completa formularul atasat si se va anexa copie de pe Contract(parti esentiale)sau recomandare sau certificat constatator sau proces verbal de receptiea serviciului.Se vor prezenta certificate sau documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii, conform art.188 alin.2, lit.a din OUG34/2006., PENTRU EXECUTIEO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare obiectului contractului, "lucrari executate si duse la bun sfarsit" / "contract de lucrari finalizat" avand o valoare /valoare totala de cel putin 2.300.000, 00LEI fara TVA, Se va completa formularul de experienta similara si se va anexa copie de pe contract( parti esentiale)sau recomandare sau certificat constatator, sau proces verbala terminarea lucrarilor., Se vor prezenta: Proces verbal de receptie partiala;sau - Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor;sau- Proces verbal de receptie finala (daca a expirat perioada de garantie oferita prin contract); sau Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea lucrarii, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv sau Certificat constatator privind indeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Se vor prezenta certificate sau documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa executia, conform art.188 alin.3, lit.a din OUG34/2006, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere., PENTRU PROIECTARE Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor., Se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile in original si declaratiile de disponibilitate in original ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de achizitie publica.Cerinte minime obligatorii : -1 inginer diplomat de specialitate constructii civile ;
-1inginer diplomat de specialitate instalatii ;
-1 inginer diplomat/inginer colegiu/economist, specialisti in documentatiitehnice ;, PENTRU EXECUTIEInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile si declaratiile de disponibilitate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publicaCerinte minime obligatorii: -1 sef santier executie cu experienta profesionala in constructii civile( inginer diplomat/colegiu), dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar., -1 inginer diplomat/colegiu specialit constructii civile- 1 inginer diplomat specialitate instalatii- 1 electrician/inginer diplomat/inginer colegiu instalatii electrice ? autorizat ANRE pentru lucrarile care se vor executa conform obiectului contractului- 1 responsabil tehnic cu executia ( RTE ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata., 1 manager al sistemelor de management al calitatii . Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati.- 1 manager al sistemelor de management de mediu . Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati.- 1 inspector SSM .Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati., -1 responsabil CQ .Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati. Pentru personalul de specialitate care nu este angajat permanent al ofertantului se permite prezentarea de declaratii/angajamente de participare conform art. 188 alin. 3 lit. b din OUG 34/2006/declaratii de disponibilitate., Pentru personalul angajat se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/ contractde colaborare/declaratie de disponibilitate Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem demanagement al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Valabilitate- la data limita pentru depunerea ofertelor., Certificat valabil ISO 14001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unuisistem demanagement de mediu, emis de organisme nationale sau internationale acreditate.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului demanagement de mediu al firmelor ofertante.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Autoritatea contractanta se raporteaza la: - standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme culegislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Valabilitate- la data limita pentru depunere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara a) pentru oferta financiara cea mai scazuta (PF0) se acorda 80 de puncte;b) celelalte oferte financiare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PFi = pminim / poferit X 80 puncte, unde pminim este pretul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si poferit este pretul ofertei evaluate.
Termen de executie , inclusiv proiectarea
10
Descriere: Termen de executie , inclusiv proiectarea ? punctaj maxim ? 10 puncte; a)pentru oferta cu cel mai mic termen de executie, inclusiv proiectare se acorda 10 puncteb)pentru celelalte oferte cu alt termen de executie, inclusiv proiectare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: TFi = Tminim / Toferit X 10 puncte, unde Tminim este termenul de executie, inclusiv proiectare minim oferit in cadrul unei oferte conforme si Toferit este termenul ofertei evaluate.;Termenul deexecutie, inclusiv proiectarea va fi justificat printr-un memoriu justificativ, va fi realist si va tine cont de toate etapele ce trebuie sa fie parcurse inainte si dupa data emiterii Ordinului de comanda, a ordinului de incepere a lucrarilor Tminim = 8 luni.Tmaxim = 12luni.O oferta cu un termen mai mic de 8 luni nu va fi punctata suplimentar.
Durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
10
Descriere: Descriere: a) pt ce mai mare durata de garantie acord lucr ce fac ob contr se acorda 10 pct;b) pt durata de garantie durata de garantie acord lucr ce fac ob contr mai mica decat cea prev la lit. a) pct se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat (10).Durata garantiei acordata lucr ce fac ob contr tr sa fie de min 24 (douazecisipatru) luni si maxim de 36 (treizecisisase) luni. Orice of a unei durate de garantie acord lucr ce fac ob contri, mai mica de 24 (douazecisipatru) luni atrage dupa sine declararea of ca neconforma. Orice of peste durata de garantie maxima impusa nu va fi punct suplim, urmand ca punct aferent sa se acorde proport.Of vor tine seama la declararea duratei de garantieacordata lucr de preved legisl in vig pt toate lucr si materialele folos pt exec lucr. Of care nu respecta legisl in vig priv garantia acord lucr vor fi decl of neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer