Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - amenajare strand in orasul Zarnesti


Detaliu pentru invitatia numarul 330262
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Zarnesti (Primaria Orasului Zarnesti)
Numar invitatie: 330262/22.06.2012
Denumire contract: amenajarestrandinorasulZarnesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Zarnesti (Primaria Orasului Zarnesti)Cod fiscal: 4646897, Adresa: str.MitropolitIonMetianu, nr.1, Zarnesti, Telefon: 0268/515.777, Fax: 0268/222.012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.MitropolitIonMetianu, nr.1, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 0268515777, fax: +40 0268222012, persoana de contact: DorelBirladeanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Zarnesti, str.Mitropolit IonMetianu, nr.1, judetulBrasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serviciigeneralealeadministratiilorpublice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: amenajarestrandinorasulZarnesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrarideconstructiisimontajechipamentesiutilajeaferente
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in valoare de 80.000lei (2% din valoarea estimata, fara TVA, conform art.43, indice 1 si art.278, indice 1 dinOUGnr.34/2006).Garantiadeparticipare arevalabilitatea celputinegalacuperioadadevalabilitatea ofertei.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea, fara TVA, a contractului deachizitiepublica.Garantia de buna executie se poate constitui: prin scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original; garantia se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de buna executie se prezinta in origina. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ddeclaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006; declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale; certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei; imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta si documentele ofertei. prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta. Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69, indice 1 din OUG nr.34/2006.PLista persoanelor ce detin functii de decizie la organziarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica: Primar- Dorel Birladeanu- ordonator principal de credite;Secretar- Bogdan Prahovean;Directia economica, director executiv- Aurelia Grosaru;Oficiul Juridic- Jurist, Angelica Runceanu;Serviciul Urbanism- organizarea, derularea si finalizarea porcedurii- Iustina Reit;Serviciul Cheltuieli- Violeta Berbece;Compartimentul Achizitii Publice- urmarirea contractului- Ciprian Anghelina certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;dovezile pentru aplicareaLegiinr.346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil pentruanul 2010, la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat la organele competente (copie), fisa de informatiigenerale., declararea cifreimedii deafaceriglobala peultimii3ani.Pentrucalcululechivalenteise va aplica cursul mediu anual leu/valuta, comunicatde BNR, pentru fiecare an inparte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista de lucrari realizare inultimii 3ani.Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu celputin un contract de lucrari, reprezentand lucrari principale realizate inultimii 3ani.Se va prezenta si olista cu obligatii contractuale in desfasurare., experienta similara.Cerinte minima: in ultimii 3 ani sa fi realizat cel putin olucrare, de acelasi tip cu lucrarea supusa procedurii.Orice fisa referitoare la un contract incheiat cuunbeneficiar va fi insotita de; partile relevante ale contractul de lucrari si ale actelor aditionale corespunzatoare, procesul verbal dereceptie, recomandarea delabeneficiarul lucrarii, informatiireferitoarelapersonalul angajat.e solicita informatii referitoare la: personalul angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor deconducere, precum sipersoaneledirect responsabile de indeplinirea contractului., personal direct implicat inindeplinirea contractului.minim 1 inginer/subinginerdespecialitate pentru: constructii instalatii; o persoana RTE pentru , ,constructiicivile, industriale''; persoana CTC; personal calificat, minim 10persoane, personal neclaificat minim 5 persoane.Numarulminim alpesoanaluluis-astabilit avand in vederecomplexitateacontractului. ISO 9001m ISO 14001sauechivalente emise de organisme recunoscute.Certificateprincare seatesta respectareastandardelordeasigurare acalitatii, sistemedeasigurare a calitatii bazate peseriiledestandarde europenerelevante, certificate deorganismeconformecuseriiledestandardeeuropeneprivindcertificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasatainvitatieideparticiparesaudelasediulPrimarieiZarnesti, str.MitropolitIonMetianu, nr.1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer