Achizitie publica - AMENAJARE TROTUARE SI SPATII PIETONALE IN LOCALITATEA RADUCANENI, COMUNA RADUCANENI, JUDETUL IASI
Detaliu pentru invitatia numarul 330206
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330206/22.06.2012
Denumire contract: AMENAJARETROTUARESI SPATII PIETONALE IN LOCALITATEARADUCANENI, COMUNARADUCANENI, JUDETUL IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RADUCANENICod fiscal: 4540356, Adresa: sat Raducaneni, com. Raducaneni, judetul Iasi, Raducaneni, Telefon: 0232/292438, Fax: 0232/292438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Raducaneni, com. Raducaneni, judetul Iasi, Raducaneni, Romania, cod postal: 707400, telefon: +40 0232/292438, fax: +40 0232/292438, persoana de contact: NECULAI BOTEZATU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DESEDINTA - PRIMARIACOMUNEIRADUCANENI, SATRADUCANENI, COMUNARADUCANENI, JUDETULIASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARETROTUARESI SPATII PIETONALE IN LOCALITATEARADUCANENI, COMUNARADUCANENI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de amenajare a trotuarelor in localitatea Raducaneni, judeul Iasi suntlucrari de construire si au rolul de amenajare a trotuarelor, aleilor de acces prinimbracarea lor cu pavele autoblocante de grosime de 6รท8 cm pozate pe un pe strat denisip de rau si o fundaie din balast (sau trotuare existente din beton). Lucrarile presupunsi presupun montarea de borduri mici tip B (10cm x 15cm) , respectiv borduri mari tip A( 20cm x 25cm) la intersectia cu zonele carosabile, dar si borduri de trecere (50cmx 25cm) si borduri de racord stanga/dreapta (25cm x 25cm).
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 018, 776 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul garantiei de participare este de 20.000 lei. Se constituie conf. art. 86 din HG 925/2006, astfel: a) printr-un instrument degarantareemisin conditiilelegii deo societatebancaraori deosocietatedeasigurari , careseprezintain original, in cuantuumulsi perooadaprevazutain docuemntatiadeatribuire sau b) prinviramentbancarcu OP in contul RO88TREZ4105004XXX000023 deschis laTrezoreriaRaducaneni, cuconditiaconfirmarii de catrebancaemitenta pana ladatadeschiderii ofertelor. ValabilitateaGP estede90 dezilede ladatalimita dedepunereaofertelor. Garantia departicipareserestituieconform art. 88 din HGnr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se restituie conform art. 88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie fara TVA. 2.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006. NOTA: Potrivit art. 16 alin. (2) din Legea 346 din 14 iulie 2004 (*actualizata*), privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii". In acest sens ofertantii au obligatia de a prezenta documente doveditoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea ? Formular 12A in original, datat, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Acestformular v-afi prezentatsi detertulsustinator , dacae cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta -Formular12B in original, datat, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Acestformular v-afi prezentatsi detertulsustinator care are obligatianeancadrarii in lit.a), c)indice 1si d) din art.181 din OUG 34/20063.Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statdin caresareiasaca ofertantul nu aredatorii scadentein lunaanterioaraceleiin caresedepun ofertele.Sevaprezentain original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4.Certificatul de atestare fiscala emis de Administratia Publica localaprivind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local , valabil la data deschiderii, din caresareiasaca ofertantul nu aredatorii scadentein lunaanterioaraceleiin caresedepun ofertele.? Sevaprezentain original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.5.Declaratie privind calitatea de participantla procedura de achizitie-Formular 12 C IN ORIGINAL- datata, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.6.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 -Formularul12 D , datat, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.NeculaiBotezatu- primar, FlorinClaudiu Fechete- viceprimar, CatalinBumbaru- secretar comuna, TodericaMariana-referent; Diana MariaPuiu- consilierjuridic, ClaudiuCristinel Dumitru-contabil, LupuLuminita- consilier, SerafinMartinas- inspector.Se va prezenta in original Formularul 12 D-.7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta datat, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului, conform Ordinului314/2010.In cazul prezentarii unor oferte comune, Formularul 12D-1va fiprezentat de fiecare asociat in parte.. a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca domeniul de activitatea al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare(faliment)sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;Experienta similara lucrare ? Lista va fi insotita de prezentarea a minim unei recomandari emise de un beneficiar din lista sus-mentionata pentru o lucrare similara executata si finalizata;cel putin un contract de execut. lucrari de similare, din ultimii 5ani calcul.pana la term. limita depunere oferta , in val. min. de 1.000.000 lei, fara TVA, insotit de proc.- vb. de receptiesi recomandare, in copie lizibila cu ment. conf. cu originalul;? Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe;? Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie lucrari, completata in conformitate cu Formularul12I? in original;, Se solicita ca ofertantii sadispuna deminim urmatoarele utilaje pentru buna indeplinire a contractului: - buldoexcavator ? 1 buc.- cilindru compactor ? 1 buc.- autogreder ? 1 buc.- buldozer senile ? 1 buc.- autocamion transport ? 2 buc.- autobetoniera ? 1 buc.- masina taiataiat pavele ? 3 buc.Pentru utilajele, mijloacele de transport in propri, Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariSe va face dovada asigurarii personalului de specialitate: ? 1 sef punct lucru, inginerabsolvent al Facultatii de Constructii si Instalatii cu experienta in domeniu de minim 5 ani;? 1 responsabil tehnic cu executia, inginer, atestat MDRT in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri ;atestatvalabil.Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: ? CV-urile personal. de specialit. solicitat in vederea realiz. contract. ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;Declaratii de disponibilitate pt. personalul de specialit. solicit. pt. realiz. contr. , semnate in original, dacanu e angajat/colaborat.a oferta;Copii dupa contrt. de munca vizate de ITM sau copie dupa carte de munca, ,contr. de colaborare din care sa reiasa experienta in domeniu mai sus solicitata pentru personalul de specialitate solicitat.Certificate de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, pentru persoana cu calitatea de responsabil tehnic cu executia . Ofertantul sa detina un certificat emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor deasigurare a calitatii-ISO 9001/2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat.
. perioada de garantie a lucrarilor ? in luni calendaristice
40
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?perioada de garantie a lucrarilor? se acorda astfel: a) Pentru durata maxima se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv b) pentru o duratamaimica decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: ?P(n) = (durata (n)/durata maximax punctajul maxim alocat?
durata de executie a lucrarilor ? in luni calendaristice
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru durata minima se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru o durata mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (termen minim/termen(n)) x punctajul maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 12:23