Achizitie publica - Amenajare 10 strazi in comuna Ghiroda,jud. Timis
Detaliu pentru invitatia numarul 332680
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332680/30.07.2012
Denumire contract: Amenajare 10 strazi in comuna Ghiroda, jud. Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GhirodaCod fiscal: 5517220, Adresa: Str Victoria nr 46, Ghiroda, Telefon: 0256205201, Fax: 0256287406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Victoria nr 46, Ghiroda, Romania, cod postal: 307200, telefon: +40 256205201, fax: +40 256287406, persoana de contact: Adam Voinoni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Ghiroda, Str. Victoria, Nr. 46, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare 10 strazi in comuna Ghiroda, jud. Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltarea a 10 strazi: Caraiman, Codrului, Stejarului, Bradului, Cerbului, Dambovita, Ialomicioara, Linistei, Mesteacanului in comuna Ghiroda, Jud. Timis.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 425, 681 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 24300 lei, este valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei, situatie in care se va folosi formularul nr.11 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire; b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; c)virament bancar in contul Primariei comunei Ghiroda RO68TREZ6215006XXX005146 Conform Art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata operatorilor economici li se poate retine suma de 6.205, 68 lei din garantia de participare in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de catre acestia.
Garantie de buna executie
7% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita sub forma: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; b)de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Pentru aceasta, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia comunei Ghiroda, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea(Formularul A din documentul atasat cu denumirea "Formulare")2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 181 (Formularul B din documentul atasat cu denumirea "Formulare")3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala , in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Certificat de cazier fiscal al operatorilor economici6.Certificat de cazier judiciar al operatorilor economici7.Certificat de participare cu oferta independenta (Formularul I din documentul atasat cu denumirea "Formulare")8.Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 69^1 (Formularul J din documentul atasat cu denumirea "Formulare".Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizari procedurii de atribuire sunt: Ordonator Principal de Credite Primar Cadariu Vasile Dorel, Viceprimar Cinca Marcel, Contabil Bejenariu Florica, Secretar Prilipceanu Sorin si Comisia de evaluare prin Presedinte Voinoni Adam, Secretar Bejenariu Andrei si Membrii Bejenariu Florica, Nedin Bosilca, Balintoni Gratian si Consiliul Local Ghiroda: Botoca Sorin Constantin, Caragui Cristian Dumitru, Cinca Marcel, Cismadia Emil, Draganescu Laurentiu Gheorghe, Gref Florin, Ionele Remus, Jurj Ovidiu Viorel, Maxim Maximilian Vasile, Pavel Tiberiu, Sancira Ioan Gheorghe, Suciu Florentina, Suciu Monica Tania, Vlaciu Claudia, Taurescu Casian. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor , de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Bilantul contabil la 31.12.2011 insotit de confirmarea de depunere a acestuia la Finantele Publice., Cerinta 2: Declaratie privind cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani de minim 4.851.362, 00 lei.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4.2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificare de buna executie pentru cea mai importanta lucrare si care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007:1 euro=3, 3373lei; Anul 2008:1 euro=3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;Anul 2012:1 euro=4, 3548 lei;, Cerinta 2: Prezentarea unui contract sau a doua contracte similare care insumate sa fie in valoare de cel putin 2.400.000 lei fara TVA, recomandare de buna executie si proces verbal de receptie din care sa reiasa aceste valori;, Cerinta 3: Declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Cerinta 4: Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari: -responsabilul tehnic cu executia (RTE)trebuie sa fie atestat de catre Ministerul Dezvolatarii Regionale si Turismului -CV-ul responsabilului de coordonarea lucrarii -CV - ul responsabilului tehnic cu executia. -CV - ul responsabilului cu controlul tehnic de calitate-mentionarea tuturor celor implicati in executarea contractului., Cerinta 5: Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta 6: Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice minime necesare sunt: a)Excavator pe senile cu o cupa cu motor termic b)Autogreder c)compactor autoprop cu rulouri d)Compactor static autoprop cu rulouri e)Perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri f)Autoveh spec. pentru intr. si reparare drum carosea., Cerinta 7: Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Cerinta 1: Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2001, Cerinta 2: Standarde de protectie a mediului ISO 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sectiunea general-documentatie de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 13:12