Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare accese in comuna Salistea


Detaliu pentru invitatia numarul 339055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SALISTEA
Numar invitatie: 339055/08.11.2012
Denumire contract: Amenajare accese in comuna Salistea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALISTEACod fiscal: 4562001, Adresa: STR. DREJMAN, NR. 447, Salistea, Telefon: 0258-762101, Fax: 0258-762007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. JOSENI, NR. 447, Salistea, jud. Alba, Romania, cod postal: 517655, telefon: +40 258762101, fax: +40 258762007, persoana de contact: Chirilut Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Salistea, STR. JOSENI, NR. 447, Salistea, Romania, cod postal: 517655
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare accese in comuna Salistea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru refacerea acceselor riveranilor din localitatile Salistea si Tartaria. Se impune demolarea podetelor de acces ramase si refacerea acestora pentru noile cote si conditii.
II.1.6) CPV: 45221220-0 - Podete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 379, 929 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5000 leiGarantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data primirii ofertelor si va fi irevocabila.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.- ordin de plata in lei in contul deschis la Trezoreria Alba Iulia, CUI 4562001, cont RO95TREZ0025006XXX000164.- depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, Primaria Salistea, str. Joseni, nr. 447, com. Salistea, jud. Alba.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul fara TVA al contractului.Modul de constituire al garantiei de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se una din urmatoarele modalitati: ?Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, care devine anexa la contract - Formular nr. 3?Retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, respectiv Trezoreria Alba Iulia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 5. ? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5. 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 6. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular). 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006. 4.Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 8.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) 5.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte formularul. Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Stanila Aurel Emil-primar, Muntean Ioan Lucian-viceprimar, Chirilut Marcel-responsabil achizitii publice, Socaciu Emilia-contabil, Maniu Adriana-secretar comuna, Dat Ana-urbanism, Consilieri locali: Bran Petru Alexandru, Chirilut Flavius Emil, Gherman Vasile, Julescu Radu Emil, Linut Gheorghe Mircea, Molodet Ioan, Molodet Maria Teodora, Radu Teodor, Socaciu Sabin, Socaciu Teofil, membru cooptat comisie- Theiss Maria. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc. Persoane fizice romane Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular) Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta, ca document privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificatul fiscal pentru persoanele juridice din Romania din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizicestraine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/ declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens, informatii generale despre ofertant.Se vor prezenta pentru ultimii trei ani, respectiv 2009, 2010, 2011, bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi si datele informative, vizat si inregistrat la organele competente, pentru fiecare ofertant, asociat in parte ? in copie, Valoarea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani, respectiv 2009, 2010, 2011 sa fie de cel putin 500000 lei, Ofertantul va prezenta, ca document privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista va fi insotita de maxim 3 contracte prin care sa se confirme executarea de lucrari similare cu cele ce urmeaza a fi prestate., Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, la care se adauga o lista cu personalul implicat in realizarea contractului de lucrari. 1. Prezentarea de certificate prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului., 2. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer