Achizitie publica - AMENAJARE ACCESE SI PARCARI ZONA STRAZII SOLDAT EROU ARHIP NICOLAE
Detaliu pentru invitatia numarul 325341
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325341/27.04.2012
Denumire contract: AMENAJARE ACCESE SI PARCARI ZONA STRAZII SOLDAT EROU ARHIP NICOLAE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: 0244516699, Fax: 0244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244516699/480, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Sala de sedinte. Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor vor prezenta imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE ACCESE SI PARCARI ZONA STRAZII SOLDAT EROU ARHIP NICOLAE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se achizitioneaza serviciile de proiectare si executia lucrarilor de amenajare accese si parcari zona strazii Soldat Erou Arhip Nicolae, conform solutiei aprobate din Studiul de fezabilitate
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 952, 863 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 79000 lei;
- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia departicipare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cererea beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin.(3), lit. b) din H.G. nr.925/2006.Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de Formular 2, anexat Fisei de date.Pentru virament bancar se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855. In aceasta situatie, suma aferenta garantiei de participare trebuie sa se afle in contul autoritatii contractante la momentuldeschiderii ofertelor.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla inoricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contineoferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA;
- Forma de constituire: integral, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;
- Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritateacontractanta, sub sanctiunea rezilierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (eligibilitate si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006): - completarea si prezentarea Formularului 4 privind situatia personala a ofertantului;
- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 5.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-nul Andrei Liviu Volosevici - Primarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul Cristian Dumitru - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Nicoleta Catalina Bozianu - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Oana Cristina Iacob - Secretarul Municipiului Ploiesti.- d-na Teodora Marin - Director Directia Tehnic Investitii;
- d-l Liviu Gheorghiu - Sef Serviciu Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitare;
- d-na Simona Albu - Director Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Florina Popescu - Director Executiv Adjunct Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Corina Ilinca - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului 6, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor si executia lucrarilor supuse ofertarii;
- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 anifinanciari incheiati, sa fie de minim 7900000 lei, Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calculatianterior datei limita de depunere a ofertelor, Executarea in ultimii 5 ani, in baza unui singur contract, de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare de minim 3700000 lei fara TVA, Declaratia si Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, Prestarea in ultimii 3 ani, in baza unui singur contract, de servicii de proiectare similare celor ce fac obiectul achizitiei, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul de conducere, Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune inderularea contractului, Personal specializat - cerinte minime: - 1 proiectant - inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?;
- 2 ingineri/subingineri autorizati topo pentru lucrari in sistemul de proiectieStereografic;
- 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?;
- 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu?;
- 1 Sef de santier ? inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?;
- 1 inginer/subinginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?;
- 1 coordonator SSM (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca)., Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de caredispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Dotare tehnica - cerinte minime: - 1 buc. statie topo;
- program de proiectare CAD pentru predare documentatie tehnica (PT si DE);
- 1 buc. statie de mixturi asfaltice;
- 1 buc. autobetoniera;
- 1 buc. autogreder;
- 2 buc. repartizator mixturi asfaltice;
- echipament pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa;
- 4 buc. cilindru compactor (2 buc. pentru asfalt si 2 buc. pentru terasamente);
- 6 buc. autobasculanta 24 tone;
- 10 buc. mai compactor;
- 6 buc. masina de taiat beton si asfalt pe o grosime de minim 20 cm;
- 2 buc. masina de frezat asfalt latime minim 1m;
- 3 buc. buldoexcavator;
- 3 buc. excavator cu cupa;
- 2 buc. incarcator pe pneuri si/sau senile. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 11:36