Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare acostamente, santuri, podete laterale si drumuri laterale la drumurile comunale DC 190 si DC 187, comuna Gaiseni, Judetul Giurgiu


Detaliu pentru invitatia numarul 338692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Gaiseni
Numar invitatie: 338692/02.11.2012
Denumire contract: Amenajare acostamente, santuri, podete laterale si drumuri laterale la drumurile comunaleDC 190 si DC 187, comuna Gaiseni, Judetul Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GaiseniCod fiscal: 5123578, Adresa: Comuna Gaiseni Judetul Giurgiu, Gaiseni, Telefon: +40 0246259193, Fax: +40 0246259193
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Gaiseni, sat Gaiseni, str. Principala nr. 64, Judetul Giurgiu, Gaiseni, Romania, cod postal: 087085, telefon: +40 0246259193, fax: +40 0246259193, persoana de contact: Primaria Gaiseni, [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Gaiseni, din comuna Gaiseni, sat Gaiseni, str. Principala nr. 64, Judetul Giurgiu, cod postal: 087085
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii aleadministratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare acostamente, santuri, podete laterale si drumuri laterale la drumurile comunaleDC 190 si DC 187, comuna Gaiseni, Judetul Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmatoarele categorii de lucrari: - rigole de pamant aferente celor doua drumuri DC 187 si DC 190; -acostamente din balast aferente celor doua drumuri DC 187 si DC 190;
- lucrari de amenajare intersectii cudrumurilor laterale conform structuriirutiere a drumurilor principale DC 187 si DC 109, - podete la drumurile laterale.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 301 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare pentru suma de4900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie: - Printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 26. -Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO77TREZ3225006XXX000727, deschis la Trezoreria Bolintin Vale, beneficiar Primaria Comunei Gaiseni, CUI 5123578. - Lichiditati depuse la casieria PrimarieiGaiseni . In conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006, in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma egala cu2473 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ? Formular nr. 25
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului exclusiv TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie este conform art. 90 alin. (1)-(3) si totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.Garantia de buna executie se va restitui conform art. 92 alin (4) din HG nr. 925/2006.Perioada de garantie este de 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de probareSe completeaza Formularul nr. 1 ?Declaratie privind eligibilitatea???in original.In cazul asocierii mai multor candidati/ofertanti cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea si, daca sunt solicitate, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de probare1. Se completeaza ? Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare? ? in original;2. Prezentarea in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » semnata si stampilata a urmatoarelor documente : - Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
- Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla sediul social.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Reesalonarea datoriilor nu reprezinta aranjament cu creditoriiPersoanele juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), dupa cum exemplificam pentru persoanele juridice din Romania.Documentele depuse de persoanele fizice/juridice straine participante la procedura vor fi prezentate in limba romana, cu traducere legalizata si autorizata.Observatie: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Mod de probare: Completare Formular 3: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Imputernicire legala, semnata de catre administrator sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei ? original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Mod de probare1. Se completeaza ? Formularul nr. 4 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010 emis deANRMAP? ? in original;Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de probare1. Se completeaza ? Formularul nr. 5 ?Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? in original;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire a contractului sunt: Manea Gheorghe-Primar, Staicu Alexandru viceprimar, Ploscan Petrisor Mandel-secretar, Cristea Florica-contabil, consilierii comunei Gaiseni: IonescuNicolae, Stanciu Marian, Stefan Ion, Lache Petre, Voicu Stelian, Scarlat Marian, Gavrilescu Lucian, Petre Tudorache, Staicu Alexandru, Stancu Marian, Matache, Dumitru, Stavarache Ilie, Marcu Ion, Mateescu Georgeta, Taschina LudmilaIn cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente, respectivdupa caz, ofertant, ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator. Persoane juridice romana-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Lipsa codului aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica ofertantul sau asocierea.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte acest document.Persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitatile necesare indeplinirii contractului.Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea.Documentele vor fi prezentate copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a.ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b.inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Nota: - Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiara-Fisa de informmatii generale cu declararea cifrei de afaceri -media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie minim: 494 600 lei., Bilanturile contabile( cont de profit si pierderi, anexe )pe ultimii trei ani inregistrate la organele, competente inconformitate cu prevederile legale in vigoare - copii cu mentiunea ?conform cu originalul?; Persoanele juridice straine vor prezenta in copie insotita detraducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executieilucrarilor si precizeaza daca au fost duse la bun sfarsit;
- se vor prezenta: cel putin unul sau maxim 2 contracte care au ca obiectexecutia de lucrari similare cu cel care face obiectul achizitiei, a carui/carorvaloarea sa fie de cel putin 245.000 lei fara TVA, - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe de care poatedispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Resurse umaneDeclaratie referitoare la efectivele anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei aniSe va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului: - sef de santier- inginer / subinginer absolvenalCFDP- responsabil tehnic cu executia ? pentru domeniul drumuri- responsabil controlul calitatii constructii drumuriPentru personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractulului, se va prezenta: - copie cu mentiunea conform cu originalul dupa actul de studii (diploma)- copii (parti relevante)cartea de munca/contracte de colaborare/contracteprestari servicii;
- CV?urile;
- copie a certificat RTE si copie legitimatie RTE;, Informatii privind subcontractantii/asociatii Standarde de asigurare a calitatii Certificat de atestare privind sistemul demanagement al calitatii ISO 9001 pentru domeniul de activitate care faceobiectul procedurii, respectiv, executia lucrarilor de drumuri, valabil la datalimita de depunere a ofertelor. Cerintele nu pot fi indeplinite in modcumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO., Standarde de asigurare de protectie a mediului Certificat de atestare privindsistemul de management de mediu ISO 14001 pentru domeniul de activitatecare face obiectul procedurii, respectiv, executia lucrarilor de drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerintele nu pot fi indeplinite inmod cumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer