Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare adapost caini comunitari, str. Energeticianului.


Detaliu pentru invitatia numarul 336103
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria municipiului Suceava
Numar invitatie: 336103/26.09.2012
Denumire contract: Amenajare adapost caini comunitari, str. Energeticianului.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului SuceavaCod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: 0230-212696, interior 167, Fax: 0230-520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230212696, fax: +40 230520593, persoana de contact: Luminita Chiru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei municipiului Suceava din B-dul 1 Mai nr. 5 A.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare adapost caini comunitari, str. Energeticianului.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in amenajarea unei platforme betonate, amenajarea unei platforme carosabile, refacerea instalatiilor de incalzire la cladirea administrativa cu SC = 430 mp, extindere retea de apa si canalizare si amenajarea unor padocuri pentru caini comunitari.
II.1.6) CPV: 45262311-4 - Lucrari de structura de baza din beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 444, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 8880 lei, constituita in conditiile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006; - Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792; - Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de 4.224, 35 lei in cazul in care se oferta se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006; - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. - ehivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA si se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. - garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG 925/2006. - Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui in conditiile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular;In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.Formularul 12 B va fi insotit de urmatoarele documente: Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste certificate.- Completare Formular 12 B ?TERT, prezentat in original, in cazul in care ofertantul prezinta un tert sustinator.- Completare Formular 69^1, prezentat in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar- Ovidiu Doroftei ? viceprimar- Gavril Varvara ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.- Elisabeta Vaideanu, director executiv- Carmen Cordus, sef Serviciu Contabilitate- Mihaela Siriteanu, viza control financiar preventiv propriu- Mirela Sofian, viza control financiar preventiv propriuMembrii comisiei de evaluare: - Mihail Jitariuc, director Directia Patrimoniu- Camelia Damian, sef Serviciu patrimoniu membru- Mihaela Olariu, consilier contencios administrativ membru- Doru Constantin, sef Serviciul Integrare Europeana membru- Marian Teodorescu, consilier serviciul Investitii- Chiru Luminita, consilier Compartimentul achizitii publice secretarMembri de rezerva: - Florin Cerlinca, director DGTI- Vasile Chitescu, sef Serviciu Investitii- Marian Andronache, director DDP- Corneliu Asursulesei, consilier serviciul investitii- Luca Liviu Gheorghe, consilier Servicfiul Investitii- Ana Vasiliu, consilier Serviciul Contencios administrativ- Rodica Mihalescu, consilier Compartimentul achizitii publice.Inconformitate cu HCL 116/21.06.2012, HCL 121/12.07.2012 si HCL 122/12.07.2012, consilierii alesi pentru Consiliul local al municipiului Suceava sunt : ARAMESCU ADRIAN, BARBA NICULAI, BRADATAN TIBERIUS MARIUS, CIOBANU ? TIMOFI ADRIAN, CIRLAN LIVIU, CRETU SILVIU ? CRISTINEL, DONTU OVIDIU ? LIVIU, DOROFTEI OVIDIU, GIRIGAN EUGEN, GROSAR ALEXANDRU - CORNEL , HARSOVSCHI LUCIAN, MOCANU VASILE, MONACU VASILE, ONOFREI ? RAILEANU GHEORGHE, PADURARU ANDREI ? GEORGE, ROIBU MARCEL ? DAN, RUSUPAUL, SEREDENCIUC VIOREL, SFECLA GENILONI, TATARANU COSTEL, UNGURIAN DANIEL, VIRVARA GAVRIL, VORNICU CORNELIU?.2). Certificate de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.3). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei. Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizata.B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data de depunerea a ofertei, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizata.C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant - Formular 2. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010 si 2011, trebuie sa fie de minim 888.700 lei.In cazul in care se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani- Formular 12 F., 2).Experienta similara. Prezentarea unui numar de maxim 2 (doua) contracte in valoare cumulata de cel putin 444.350 lei fara TVA, care sa confirme executarea in ultimii 5 ani de lucrari in domeniul constructiilor de drumuri- Formular B4, contracte de lucrari, recomandari de la beneficiarii acestora, procese verbale la terminarea lucrarilor. In cazul unei asocieri, dovada prestarii de servicii similare in valoare de cel putin 444.350 lei fara TVA va fi indeplinita prin cumul, 3). Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant - Formular 12 J. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine cu contract de munca sau de colaborare cel putin 3 specialisti (persoane diferite), respectiv: - 1 (un) inginer specializat in domeniul constructiilor de drumuri, absolvent de studii superioare cu diploma de licenta de inginer specialitatea constructii de drumuri si poduri. - 1(un) inginer specializat in domeniul instalatii in constructii, absolvent de studii superioare cu diploma de licenta inginer specialitatea instalatii in constructii. - 1 RTE-ist in domeniul constructiilor de drumuri. Se solicita: - diplome de studii, - contract de colaborare/angajament/acord de participare/ incheiat cu ofertantul sau cartea/contract de munca emise de institutia la acesta este angajat; - Certificatul de atestare tehnico-profesionala sau echivalent pentru RTE-ist., 4).Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari - Formular 12 H. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada ca detin sau au un contract de inchiriere/comodat sau echivalent cu o statie de betoane. Se va permite prezentarea si a altor documente care sa dovedeasca punerea la dispozitia ofertantului a statiei de betoane., 5)Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular 12 G si Acordurile de subcontractare incheiate cu fiecare subcontractant - Anexa 6. Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Nu se accepta societati in curs de acreditare.Se va prezenta Certificatul ISO 9001 sau echivalent - se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat., Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Nu se accepta societati in curs de acreditare.Se va prezenta Certificatul ISO 14001 sau echivalent - se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer