Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare adapost canin si clinica veterinara


Detaliu pentru invitatia numarul 355478
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Orasului Buftea
Numar invitatie: 355478/07.11.2013
Denumire contract: Amenajare adapost canin si clinica veterinara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului BufteaCod fiscal: 4434029, Adresa: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Telefon: +40 318241234, Fax: +40 318241238
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare adapost canin si clinica veterinara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CaracteristiciRegim de inaltime: P + E partialCategoria de importanta (conf. HGR 766/1997): CClasa de importanta (conf. P100-1992): III - normalaGrad de rezistenta la incendiu (conf. P118/1999): IVSuprafata construita = 638, 38 mpSuprafata desfasurata = 778, 63 mpSuprafata terase exterioare (platforme beton) = 334, 5 mpIn cadrul bugetului proiectului au fost prevazute cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 8850 lei fara TVA inclus reprezentand aprox. 1, 4 % din valoarea estimata a contractului.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 639, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituitain conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor iar originalul va fi depusla sediul autoritatii contractantede catre toti operatorii economici. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278 indice 1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociati in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi in in cuantum de 12.600 lei. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO04TREZ4225006XXX000012 deschis la Trezoreria Orasului Buftea;
- scrisoare de garantie bancara Formular nr.4;
- scrisoare emisa de societate de asigurare.In situatia in care ofertantul este IMM (declaratie-Formular 3), in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilatate a ofertei (120 de zile calendaristice). Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.410, 15 lei in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge contestatia. Art. 278 indice 1 lit b).Ofertantul poate constitui garantia de participare si in alte monede avandu-se in vedere cursul valutar BNR din 22.10.2013, 1 euro = 4.4370 lei.
Garantie de buna executie
-10% din valoarea contractului fara TVA (5% in cazul IMM).-Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conform Art.11 (4) din HGR nr. 925/2006 - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din Ordonanta de urgenta O.U.G 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea conformFormular nr.5 si anexa.(5) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Mentiune : Documentele solicitate de autoritate contractanta va trebui sa fie valabile (ca termen de referinta)la data limita de depunere a ofertei.(6) Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele prevazute la alin. (5), acestea fiind incluse in dosarul achizitiei publice. Dosarul achizitiei publice trebuie sa includa si certificate/documente ale altor ofertanti numai daca, in cadrul procesului de evaluare, au fost adoptate decizii de respingere a respectivelor oferte care s-au bazat pe informatiile din respectivele certificate/documente.Operatorii economici ofertanti, pentru dovedirea situatiei personale vor depune urmatoarele documente : - Declaratia de eligibilitate. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si depune Formularul nr.6.- Cazier judiciar al directorului operatorului economic.- Cazier fiscal al operatorului economic.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completasi depuneFormularul nr.7. Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora);
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat eliberat de organul de administrare fiscala (A.N.A.F) de care societatea apartine , din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sareiasa indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele se vor prezenta si pentru puntele de lucru daca sunt implicate in derularea contractului.- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completa si depuneFormular nr.8- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si depune Formularul nr.9- Declaratia privind calitatea de participant la procedura .Se va complete si depune Formular nr.10-Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Pistol Gheorghe (primar), Protiuc Constantin (viceprimar ), Capatina Margareta (administrator public), Earamazu Ana Isabela (secretar), Rabega Luiza Ruxandara (director economic), Gheorghe Iuliana (sef serviciu Juridic), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Nicolae Daniela (sef serviciu Financiar ? Contabilitate), Paun Dumitru (arhitect sef ) si consilierii locali respectiv Baron Stela, Boca Maria Geovana, Busila Cristinela, Costea Daniel, Fera Pastorel, Dumitru Niculae, Gioarasa Constantin Richard, Marin Doinita, Gresoi Nicusor Cosmin, Minea Sorin Dumitru, Nastase Cornelia, Rogoveanu Ion, Romanescu Constantin, Rudeanu Florentina Mirela, Stanciu Tanase, Chelu Valentin, Topai Emilian, Tudor Gheorghe. Operatorii economici ofertanti, pentru dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale vor depune urmatoarele documente : - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana de traducator autorizat . Certificatul constatator trebuie sa aiba toate modificarile efectuate pana la data prezentarii acestuia-data limita de depunere a ofertelor .Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in documentele prezentate sunt reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata(daca acesta in cadrul ofertei a fost depus numai in copie conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale despre ofertantsi declaratia privind cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani - Formular 11Cerinta minima impusa .Cifra medie de afaceri globala trebuie sa fie mai mare sau egalacu valoareade 1.260.000 lei.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul unei asocieri , cerinta minima se va considere indeplinita in mod cumulat.- Bilantul contabil vizat si inregistrat de catre organele competente, in cazul in care publicarea bilantului este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatulOfertantii. nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata ale documentelor solicitate in copie stampilata si scris conform cu originalul.In cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita inproportie de 50% din cuantumul precizat.Se solicita dovada disponibilitatii unor resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare de catre ofertantul declarat castigator la momentul semnarii contractului (si nu la momentul depunerii sau deschiderii ofertelor), pentru primele2 luni de executie de lucrari, pentru suma de minim 140.033 lei (conform ordin ANRMAP nr 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie ?anexa nr.1), pentru a putea sustine executia lucrarilor in perioada precizata.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.12 ) al persoanei respectiv, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a, c1, d si art.69 ind.1 din O.U.G 34/2006, prin completarea declaratiilor aferente (formulare nr. 6, 7, 9)Se vor lua in calcul cursurile medii anuale leu/valuta comunicate de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 si 2013.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Pentru demonstrarea capacitatii tehnice ofertantul va depune declaratia cu lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular 13).Din lista prezentata operatorul va extrage una maxim 3 lucrari pentru care va intocmi fisa/fisele de experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani una maxim 3 lucrari de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii similara a caror valoare cumulata sa fie de minim 630.000 lei fara TVA.Fisa/fisele vor fi insotite de certificari de buna executie, iar respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate conform normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul in care ofertantul prezinta un contract iar acesta contine clauze de confidentialitate care impedica prezentarea acestuia in integralitate , operatorul economic va prezenta copii ale paginilor din contract care demonstreaza experienta similara . Copiile respective se vor prezenta cu mentiunea ?conform cu originalul?, scanate si semnate electronic de catre ofertant .-Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documentele similare, insotite de traducere autorizata. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursurile medii anuale leu/valuta comunicate de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 si 2013., Cerinta 2 Ofertantul va depune o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Se va completa si depune formularul 14.Cerinta 3 Pentru asigurarea optima a derularii contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are la dispozitie, pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 7 (sapte) specialisti, din care: ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in specialitatea absolvita cu diploma de licenta si care a participat la minim un contract pe functia de responsabil contract; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diplome studii superioare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, si prin CV-uri (prezentate in original, precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii (prezentate in original). Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (unu) inginer constructor absolvent de studii superioare in constructii specializarea Constructii Civile Industriale si Agricole, sau echivalentul acesteia, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in specialitatea absolvita cu diploma de licenta si care a participat la minim un proiect/contract ca Sef de Santier lucrari ? pentru functia de Sef Santier Constructii; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diplome studii superioare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii si prin CV-uri (prezentate in original, precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii (prezentate in original). Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.? minim 1 (unu) inginer constructor absolvent de studii superioare in constructii specializarea Instalatii, sau echivalentul acesteia, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in specialitatea absolvita cu diploma de licenta si care a participat la minim un proiect/contract ca Sef de Santier lucrari ? pentru functia de Sef Santier Instalatii; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diplome studii superioare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii si prin CV-uri (prezentate in original, precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii (prezentate in original). Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (un) inginer de retele electrice, absolvent de studii superioare tehnice, absolvite cu diploma de licenta, autorizat ANRE (sau echivalent) tip B conform prevederilor Ordinul 24/2007 actualizat si Ordinul 11/2013 al Presedintelui ANRE.? pentru functia de Inginer Retele Electrice. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diplome studii superioare, atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii (prezentate in original). Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.? minim 1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de domeniul I ?Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere?, conform Ordinului 777/2003 al MLPTL ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Civile, Industrale si Agricole; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii (prezentate in original). Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.? minim 1 (un) absolvent studii superioare, ? pentru functia de responsabil calitate. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diplome studii superioare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, atestate sau decizii numire/dispozitii interne pentru responsabil de calitate si prin CV-uri (prezentate in original) precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii (prezentate in original). Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (unu) absolvent studii superioare specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca conform Hotararii 300/2006 respectiv art. 4 litera i/j. ? pentru functia de responsabil securitate si sanatate in munca. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diplome studii superioare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, atestate sau decizii numire/dispozitii interne pentru responsabilul de calitate si prin CV-uri (prezentate in original) precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii (prezentate in original). Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.16) al persoanei respectiv, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele umane (personal calificat) Persoana care asigura sustinerea profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a, c1, d si 69 ind.1, din O.U.G 34/2006 prin completarea declaratiilor aferente (formularele nr.6, 7, 9 ), Cerinta 4Ofertantul va depune o declaratie si lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare contractului de lucrari conform Formular nr.15. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilaje/echipamente specifice/instalatii//mijloace de transport necesare derularii contractului in bune conditii, prin prezentarea de documente (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii tehnice prezentate .Se vor atasa in copie, certificatate conform cu originalul orice documente de confirmare care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/ leasing / angajament de punere la dispozitie/etc ) a utilajelor, echipamentelor tehnice, dotarilor, , etc. implicate in realizarea obiectivului contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.17) al persoanei respectiv, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice (utilaje/echipamente, instalatii, etc.) Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit.a, c1, d si art.69 ind.1, din O.U.G 34/2006 prin completarea declaratiilor aferente (formulare nr.6, 7, 9), In cazul unei asocieri se va prezenta acordul de asociere semnat de toti asociatii.Se va completa formularul 18. Se vor prezenta toti asociatii care urmeaza sa indeplineasca contractul (in exprimare valorica) In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta poate solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei; Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la cap.III.2.1 .a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1 .b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3) Capacitatea tehnica si / sau profesionala III.2.4), Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), III.2.5) Standarde de protectia mediului, Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita lista cu subcontractantii - Formularul 19 si specializarea acestora precum si partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia daca exista, daca nu, nu se depune formularul Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale; Certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatile specifice contractului ce urmeaza a se derula.Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor Se vor prezenta informatii privind sistemul de management al calitatii pentru activitatile indicate prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).In cazul unei asocieri toti partenerii/membrii/ofertantii trebuie sa fie certificati in domeniul de activitate specific impus de contract In cazul in care acestea nu sunt emise in limba romana documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si vor fi legalizate., Se va prezenta Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor . Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul. Se vor prezenta informatii privind sistemul de management de mediu pentru activitati de executie lucrari de constructii prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management de mediu (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent). In cazul unei asocieri toti partenerii/membrii/ofertantii trebuie sa fie certificati in domeniul de activitate specific impus de contract In cazul in care acestea nu sunt emise in limba romana documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si vor fi legalizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer