Achizitie publica - Amenajare adapost pentru caini-etapa I (proiect tehnic+executie)
Detaliu pentru invitatia numarul 337652
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337652/17.10.2012
Denumire contract: Amenajare adapost pentru caini-etapa I (proiect tehnic+executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova - Centru de Informare pentru Cetateni, Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251415907, fax: +40 251411561
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova - Sala Gheorghe Chitu, Str. A.I.Cuza nr.7 Craiova, jud. Dolj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare adapost pentru caini-etapa I (proiect tehnic+executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ofertantul va presta servicii de proiectare, asistenta tehnica si executia unui adapost pentru caini-etapa I - conform Caietului de sarcini nr. 130463/08.10.2012
II.1.6) CPV: 45223600-2 - Lucrari de constructii de custi pentru caini (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 930, 601 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: 38.000lei 1.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): a)virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). b)O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este de 5.710, 60 lei.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, aceasta se poate realiza in cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, deschis la Trezoreria Craiova.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (excl.TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr.12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu-Primar, Miulescu Nicoleta- Secretar, Gheorghe Nedelescu - administrator public, Pascu Nicolae-Director executiv Dir. Economica, Stefan Lucia-Director executiv adjunct Directia Economica, Cretu Cristina, Mihalcea Gabriela, Chesoiu Vasile, Sorin Pena, Bica Ileana, Dole Teodora, Radu Viorel, Veselin Ion, Ciobanu Mihaela.b) Persoane cu functii de decizie(consilieri locali) care au aprobat/aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Cherciu Dan Adrian, Dinca Marinica, Marinescu Dorel-Cosmin, Predescu Bianca Maria, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Dindirica Lucian Costin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Vasile Marian, Nanu Andrei Gheorghe.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. -Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.-Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.1. Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani: Se va completa Anexa nr.16 - Declaratie privind lista principalelor lucrari, din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.16 din Sectiunea Formulare., 1.2. Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani: Se va completa Anexa nr.15 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii, din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade, locul prestarii serviciilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.15 din Sectiunea Formulare, 2.1. Experienta similara: Ofertantul are oblig.de a face dovada executarii in ultimii 5 anide lucrari similare obiectului, lucrari duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui/unor contracte care vor avea ca obiect lucr. de constructii de cladiri, lucr. de drumuri, lucr.de instalatii electrice, lucr. de instalatii de apa si canal, cu o val.cumulata > sau = cu 1.800.000 lei (excl.TVA), resp. 394.339, 04 Euro. Contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.16., 2.1.1. Experienta similara (continuare)Pt. contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca exp. similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie/documente emise de beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si care precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, respectiv: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- Proces verbal de receptie aferent lucrarilor executate, in copie ?conform cu originalul?; - recomandare din partea beneficiarului din care va rezulta modul de indeplinire a contractului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu preved. art. 971 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"., 2.2 Experienta similara: Ofertantul are oblig.de a face dovada prest.de serv.similare in ultimii 3 ani, duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui/unor contr. care vor avea ca obiect prest.de serv. de proiectare, resp. serv.de proiectare tehnica pt. constructii publice si serv.de asistenta tehnica, cu o val. mai > sau = cu 77.000 lei (excl.TVA), respectiv16.868, 95 Euro.Contractul/contractele de servicii declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.15., 2.2.1. Experienta similara (continuare)Pt. contractul/contractele de servicii declarat(e) ca exp. similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie/documente emise de beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si care precizeaza daca au fost prestate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, respectiv: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- Proces verbal de receptie aferent serviciilor prestate, in copie ?conform cu originalul?; - recomandare din partea beneficiarului din care va rezulta modul de indeplinire a contractului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu preved. art. 971 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", 3. Decl. priv.utilaj., instal.si echip. tehnice de care poate dispune op.ec. pt.indepl.corespunz. a contr. de lucrari: - Se va completa Anexa nr.13 din Sectiunea Formululare.; - Se vor prezenta doc. care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozie) utilajelor, instal., echip.tehnice declarate. Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare., 4. Decl. ref.la efectivele medii anuale ale pers. angajate si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani.- Completare anexa nr. 14 din Sectiunea Formulare. In cazul in care un grup de op.depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prez.Anexa nr. 14 din Sect. Formulare., 5. Inf.ref. la pers./ organismul tehnic de special.de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig.control. calit.- completare anexa 17 din Sectiunea Formulare., 6.1. Inf.ref. la studiile, preg. prof. si calif. pers.de cond., precum si ale pers. resp. pt.indepl. contr. de lucrari.Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal: - SEF DE SANTIER, angajat al ofert.sau al carui angaj.de particip.a fost obtinut, cu studii sup. in dom. constr. civile. Exp. prof.specifica: Particip. intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- INGINER CONSTRUCTORDRUMURI , angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu Studii superioare de specialitate. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;, 6.1.1.-CONTINUARE- INGINER INSTALATII RETEA APA CANAL, angajat al ofert.sau al carui angaj.de particip.a fost obtinut, cu Studii sup.de spec. Exp.prof.specifica: Particip. intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- INGINERINSTALATII ELECTRICE, angajat al ofert.sau al carui angaj.de particip.a fost obtinut, cu Studii sup.de spec., autorizat ANRE sau echiv. pt.exec.de lucr.de inst.electr. Exp. prof. specifica: Particip. intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE), angajat ai ofert.sau al caror angaj.de particip. a fost obtinut, atestat tehn.-prof.pt. domeniile: IX Constr. edilit.si de gosp. com. si II Constr. rutiere, drumuri;
- RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII, angajat al ofert. sau al carui angaj. de particip.a fost obtinut, desemnat prin decizie interna de catre ofertant, 6.1.2.-CONTINUARE- UN COORDONATOR IN MATERIE DE SSM, angajat al ofert.sau al carui angaj.de partic.a fost obtinut.Pt.pers.nominal.cu indepl.contr. se vor prez.oblig.urmat.doc.: - CV, in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prev.ref.la falsul in decl. prev. Codul Penal, ca datele prev.in prez.CV sunt corecte si corespund realit.?;
- doc.din care sa rezulte ca pers. nominal.sunt angaj.ale ofert. sau al carui angaj.de particip.a fost obtinut, - angajament de particip. al pers./persoanelor respons. pt.indepl. contr. (daca ofert. nu are angajat/angajate astfel de pers./persoane), in original, semnat si datat; - diplome studii de profil, acte calif., certif. de atestare, etc., val. la data depunerii ofertei, decizii interne de numire pt specialistii responsabili cu controlul teh de calit., 6.2. Inf. ref.la stud., preg.prof.si calif.pers. de cond., precum si ale pers.resp. pt. prest.serv.de proiect.si asist. tehn. de spec. pe parcursul exec.lucr.Oblig. in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmat. personal: - SEF DE PROIECT, angajat al ofertantului sau al carui angaj. de participare a fost obtinut, cu studii superioare in dom. arhitectura-arhitect cu drept de semnatura. Exper. profes. specif.: Particip. intr-o pozitie similara intr-un alt proiect; - ING. PROIECTANTDRUMURI , angajat al ofertantului sau al carui angaj. de participare a fost obtinut, cu Studii superioare de specialit. Exper. profes. specifica: Particip. intr-o pozitie similara intr-un alt proiect; - ING. PROIECTANT INSTALATII RETEA APA CANAL, angajat al ofertantului sau al carui angaj. de participare a fost obtinut, cu Studii superioare de specialit, exper. profes. specifica: particip. intr-o pozitie similara intr-un alt proiect., 6.2.1.CONTINUARE- ING.PROIECTANT INSTALATII ELECTRICE, angajat al ofert. sau al carui angaj. de particip.a fost obtinut, cu Studii sup. de spec., autorizat ANRE sau echiv. pt. proiect. de inst. elec. Exp. prof. specif: Particip. intr-o pozitie similara intr-un alt proiect; ING.PROIECTANT CONSTRUCTII-REZISTENTA, angajat al ofert. sau al carui angaj. de particip. a fost obtinut, cu Studii sup. de spec. Exp.prof.specif.: Particip.intr-o pozitie similara intr-un alt proiect; Pt. personalul nominalizat cu indepl. contr., se vor prezenta oblig. urmat. doc.: - CV, in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;, 6.2.2.CONTINUARE- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, - angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, etc., valabile la data depunerii ofertelor;
- Decizii interne de numire, pentru specialistii responsabili cu controlul tehnic de calitate.Nota: Ofertantului declarat ca?tigator, i sepoate solicitasa incheie contract/contracte individuale de colaborare cu expertul/expertii propusi, daca acestia nu sunt angajati ai ofertantului., 7.Informatii privind partea din contract pe care ofert. are, eventual, intentia sa o subcontr. (Daca este cazul).Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti, cu subcontractantii si specializarea acestora.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., 8.Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul. In conformitate cu prevederile art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoanele care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare 8.1. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, respectiv : lucrari de constructii de cladiri, lucrari de drumuri, lucrari de instalatii electrice, lucrari de instalatii de apa si canalizare, constructii de custi pentru caini, (ISO 9001:2008 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., 8.2. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, respective servicii de proiectare (ISO 9001:2008 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., 9.1. Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, respectiv: lucrari de constructii de cladiri, lucrari de drumuri, lucrari de instalatii electrice, lucrari de instalatii de apa si canalizare, constructii de custi pentru caini, In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., 9.2. Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent), pentru servicii de proiectare.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara Punctajul pentru ?pretul ofertei? se calculeaza astfel: -pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 75 puncte;
-pentru celelalte oferte , punctajul se calculeaza cu formula: Punctajul n=(pret minim/pret n)x75, unde punctajul n-punctajul pentru oferta n; pret n-pretul ofertei n;pret minim-cel mai mic pret dintre toate ofertele admisibile
termenul de executie (proiectare + executia lucrarilor)
25
Descriere: Termenul de prestare servicii (proiectare) 10 puncte; Termenul de executie a lucrarilor 15 puncte. Algoritmul de calcul este descris in caietul de sarcini nr. 130463/08.10.2012
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic, fiind atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 09:08