Achizitie publica - Amenajare Alei Pietonale - Etapa II in comuna Cocorastii Colt
Detaliu pentru invitatia numarul 326236
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326236/10.05.2012
Denumire contract: Amenajare Alei Pietonale - Etapa II in comuna Cocorastii Colt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COCORASTII COLTCod fiscal: 16346516, Adresa: COMUNA COCORASTII COLT NR.221, Cocorastii Colt, Telefon: 0244/484100;, Fax: 0244/484100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA COCORASTII COLT NR.221, Cocorastii Colt, Romania, cod postal: 107379, telefon: +40 0244484100, fax: +40 0244484100, persoana de contact: MIHAELA PASCALE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA COCORASTII COLT, SAT COCORASTII COLT NR. 221, SALA DE SEDINTE A CONSILIULUI LOCAL.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Alei Pietonale - Etapa II in comuna Cocorastii Colt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: modernizarealei carosabile prin amplasare de pavele autoblocante pe un strat de nisip, pe o lungime totala de 5250 ml
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 526, 932 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10 000 lei.Garantia de partricipare se va constituiprin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare este valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui prin depunere la casierie a unor sume in numerar.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competentun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I)Declaratii privind eligibilitatea - prezentare formular nr. 12 A;II)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -completare formular nr. 12 B ;III)Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat: 1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa ateste situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat de taxe si impozite locale( datorii la bugetele locale) care sa ateste situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele3. Certificat de cazier fiscal ? conform H.G. 31/2003 care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, emis cu cel mult 15 zile inaintea datei limite de depunere a ofertelor.4. Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a cerificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ;IV)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare;V)Declaratieprivind calitatea de participant la procedura-completarea formularului nr. 12 C I)Certificat inregistrare firma-se va prezenta Certificat inregistrare firma;II)Certificate constatatoare - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrarisolicitate;
- data de eliberare a Certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului va fi cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice starine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara.Se vor prezenta informatii cu privire la: 1. Rezultatulexercitiului financiar pe ultimii ani, respectiv Bilantul contabil din anii (31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011), vizat si inregistrat de D.G.F.P., ? copie;, 2. Fisa de informatii generale , Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 1053864 RON( 1 euro = 4, 3712 la 23.03.2012) .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I)Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionalaSe vor prezenta informatii cu privire la: 1.Declaratie privindLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., 2. Fisa/fise de informatii privind experienta similara-conform formular-Exp.;Ofertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii cel putin a unui contracta carui obiect a constat in executarea unor lucrari similare celor ce fac obiectul procedurii de atribuire. F?Exp. va fi insotit de copia dupa parti ale contractuluinominalizat din care sa rezulte obiectul contractului, valoarea, durata de executie siprocesele verbale de receptie., 3.Obligatii contractuale in desfasurare : prezentarea informatiilor solicitate cu privire laobligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, 4.Recomandari din partea altor beneficiari/ clienti: prezentarea cel putin a unei recomandari aferente experientei similare invocate de catre ofertant, 5. Resurse tehnice : Ofertantul trebuie sa aibe in dotarea sa, sau a unuia dintre asociati, prin contracte sau conventii de inchiriere, urmatoarele tipuri importante de echipamente care sa functioneze la intreaga capacitate si totodata, trebuie sa demonstreze ca, avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului.Lista cu utilajele si echipamentele pentru indeplinirea contractului - cerinte minime pentru realizarea lucrarii: autogreder, Compactor static pe pneuri, Tractor, incarcator frontal pe pneuri.Ofertantul trebuie sa prezinteo declaratie prin care sa ateste faptul ca echipamentele solicitate de autoritatea contractanta se afla in dotarea sa, precum si la dispozitia acestuia, cel putin pana la data de 31.12.2013., 6.Resurse umane: Declaratia privind efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantul trebuie sa aibe angajat, in baza unui contract individual de munca, contract de colaborare sau angajament de participare urmatoareale categorii de personal: Inginerspecialitatea constructii?drumuri, Betonist, Pavator, Muncitor necalificat(Sapator), Finisor terasamente, Responsabil Tehnic cu Executia- cu autorizatia valabila la deschiderea ofertelor, Responsabil Tehnic cu Calitatea, cu autorizatia valabila la deschiderea ofertelor, Ofertantul va prezenta in copie certificata , contractele individuale de munca , contracte de colaborare sau angajament de participare ale personalului invocat, vizate de ITM, diplomele privind specializarea acestora, precum si autorizatiile in cazul RTE-ului si CQ?ului. In cazul CQ se va permite si considera suficienta prezentarea deciziei denumireNota: Se vor nominalizapersoane doferite ptr.RTE si CQ, in caz contrarofertele vor fi respinse, II)Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Se va completa formularul 12G cu anexa acestuia si un formular model-acord de subcontractare, cu subcontractantii si specializarea acestora.Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantiinominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica, III)Informatii privind asociatii(daca este cazul)Se va completa formularul-Acord de asociere I)ISO 9001/2008 Certificare a sistemului de management al calitatii aplicat la lucrare ? lucrari de constructii, sau alte documente echivalente.Acesta se va face in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?., II)ISO 14001/2005 Certificare a sistemului de management de mediu aplicat la lucrare ? lucrari de constructii, sau alte documente echivalente.Acesta se va face in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara : Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv- 80 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), punctajul se calculeaza astfel: Pn = (pret minim/pretn)x P max; Unde: Pn= punctaj oferta;Pret minim= cea mai mica valoare a ofertei din ofertele prezentate;Pret n= valoarea ofertei al carei punctaj se calculeaza; Pmax= punctajul alocat factorului de evaluare, adica 80 de punte;
garantia lucrarii
20
Descriere: pentru garantia lucrarii 5 ani se primesc 20 puncte .pentru garantia lucarii mai mica de 2 ani oferta va fi declarata neconforma cuprinsa, iar pentru garantia lucariicuprinsa intre 2 si 5 ani se aplica regula de trei simple
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE LA SEDIUL PRIMARIEI , IN BAZA UNEI SOLICITARI SCRISE SAU DIRECT DE PE SITE-UL e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 13:45