Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE ALEI PIETONALE PENTRU ARTERE PRINCIPALE COMUNA GRADISTEA JUDETUL BRAILA


Detaliu pentru invitatia numarul 285656
Autoritate contractanta
Unitatea Teritorial Administrativ a Comunei Gradistea Braila
Cod de identificare fiscala: 4342758
Adresa: com.Gradistea, judetul Braila, Gradistea
Telefon: 0239615658
Fax: 0239615658
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: AMENAJARE ALEI PIETONALE PENTRU ARTERE PRINCIPALE COMUNA GRADISTEAJUDETUL BRAILA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233260-9 - Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: AMENAJARE ALEI PIETONALE PENTRU ARTERE PRINCIPALE COMUNA GRADISTEA JUDETUL BRAILA
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.03.2011 11:07
Data limita de depunere a ofertelor: 14.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA GRADISTEA JUDETUL BRAILA
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA GRADISTEA JUDETUL BRAILA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 129, 087 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.cf.art.180 din OUG34/2006;Decl.cf.art.181 din OUG 34/2006;Decl.pe proprie raspundere a ofertantului;Certif.fiscal buget de stat elib.DGFP;Certif.fiscal buget local elib.Primarie;Certif.Reg.Comertului cu obiect activitate constructii;Certif.emis Reg.Comertului dovedind inregistrarea ca persoana juridica;Bilant contabil 31.12.2008;31.12.2009;30.06.2010 sau 31.12.2010 dupa caz vizate si inregistrate la organe competente;Cifra de afaceri medie de 258000 lei;Lista princip.lucr.in ultimii 5 ani;Decl.referitoare la utilaje, instalatii, echip.detinute;Decl.privind efectivele medii anuale ale personalului;Lista subcontractantilor;ISO 9001;ISO 14001;OHSAH 18001;Decl.referitoare la conditiile de munca si protectia mediului;Certif.de participare la licitatie cu oferta independenta
Din SEAP iar PT-ul pe CD de la UAT cu cerere scrisa.Gar.part.=2581 TREZ1515006xxx000225 COD FISCAL 4342758 deschis la Trez.Mun.Brailalei la casieria UAT sau in cont RO
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
DURATA DE EXECUTIE
10
Descriere: PENTRU O DURATA DE EXECUTIE DE 40 ZILE SE ACORDA 10 PUNCTE;PENTRU O DURATA DE EXECUTIE DE 50 ZILE SE ACORDA 5 PUNCTE.PENTRU O DURATA DE EXECUTIE CUPRINSA INTRE 40 SI 50 ZILE PUNCTAJUL SE CALCULEAZA ASTFEL: PUNCTAJ=40/TX*10.PENTRU O DURATA DE EXECUTIE MAI MICA DE 40 ZILE PUNCTAJUL ESTE ACELASI CA LA 40 ZILE ADICA 10 PUNCTE.PENTRU O DURATA DE EXECUTIE MAI MARE DE 50 ZILE NU SE ACORDA PUNCTAJ IAR OFERTA ESTE CONSIDERATA NECONFORMA.
PERIOADA DE GARANTIE ACORDATA LUCRARII
10
Descriere: PENTRU O PERIOADA DE GARANTIE DE 36 LUNI SE ACORDA 10 PUNCTE;PENTRU O PERIOADA DE GARANTIE DE 24 LUNI SE ACORDA 5 PUNCTE;PENTRU O PERIOADA DE GARANTIE CUPRINSA INTRE 36 SI 24 LUNI PUNCTAJUL SE CALCULEAZA ASTFEL: PUNCTAJ=PX/36*10.PENTRU O PERIOADA DE GARANTIE MAI MARE DE 36 LUNI SE ACORDA 10 PUNCTE IAR PENTRU O PERIOADA DE GARANTIE MAI MICA DE 24 LUNI NU SE ACORDA PUNCTAJ, IAR OFERTA ESTE CONSIDERATA NECONFORMA.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer