Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare alei si trotuare in orasul Magurele, judetul Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 339487
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL MAGURELE
Numar invitatie: 339487/15.11.2012
Denumire contract: Amenajare alei si trotuare in orasul Magurele, judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MAGURELECod fiscal: 4364500, Adresa: STR. BUCURESTI NR.21, MAGURELE, Magurele, Telefon: +40 4574125/4574091, Fax: +40 4574165
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.Calugareni nr.4, MAGURELE, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 214574091, fax: +40 214574165, persoana de contact: MARIANA COSTIN, Gheorghe Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Magurele, str. Cqalugareni nr. 4, Magurele, Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare alei si trotuare in orasul Magurele, judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se refera la executarea lucrarilor de amenajare alei si trotuare in orasul Magurele si amenajarea unui sens giratoriu la intersectia str. Atomistilor, Reactorului si Marasesti
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 783, 154.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 15.000 leiValabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorseconstituie: prin instrument de garantare emis de o societate bancara de preferat din Romania sau ordin de plata confirmat de banca, in contul RO44TREZ4215006XXX003040 Trezoreria Ilfov, CUI 4364500, in cazul scrisorii de garantie bancara se completeaza Formular 11. Prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari care sa fie de preferat din Romania, instrument irevocabil, in original, cu valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 alin. 1 din HG. 925/2006.Conform art. 278 indice 1, din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea va retine sumele calculate conforn art mentionat.Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii( Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% .Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.Ofertantul care a contestat procedura de achizitie si contestatia a fost respinsa. In acest caz retinerea din garantia de participare va fi conform prevederilor art.278¹din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul pierde garantia de participare in urmatoarele cazuri: - Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.- Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul desemnat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul 10 %din valoarea contractului in lei, exclusiv TVA.constituire in termen de cel mult 15 zile de la data semnarii contractuluiprin: a)instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioaresaub) Conform art. 90 ((3)*)Restituirea garantiei de participare se va face cu respectarea prevederilor art. 92 alin (4) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze inprevederile art. 180 din OUG 34/2006Se va prezenta in original Formularul 1- Declaratie privind eligibilitatea.Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii.In cazul in care operatorul economic ofertantbeneficiaza de sustinerea unui tert sustinator, se vaprezenta de asemenea in original Formularul 1 completat de catre tertul sustinator.2)Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze inprevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va prezenta in original Formularul 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii.In cazul in care operatorul economic ofertantbeneficiaza de sustinerea unui tert sustinator, se vaprezenta de asemenea in original Formularul 2 completat de catre tertul sustinator, cu mentionarea neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG 34/2006.3) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze inprevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Se va prezenta in original Formularul 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii, terti sustinatori (daca este cazul) si subcontractanti (daca este cazul)4) Conform Ordinului 314/2010 se va prezenta in original Formularul 4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ruse DumitruViceprimar: Narcis ConstantinContabil: Plesa ClaudiaConsilier: Gheorghe CameliaConsilieri locali : MIHAI IONEL; FLOREA DUMITRU;DUMITRU ANA MARIA; IVAN ION; OPRISAN GHEORGHE; SLAFCIU IONEL; RADU MARIN;STROE STEFAN; SERBAN STELIAN GABRIEL; ARANGHEL NICOLAE; SLAVE SORESCU OCTAVIAN;CONSTANTIN NARCIS;MIHAI MARIUS;ANTON LIVIU;RADOI DANIELa) Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.b) In vederea demonstrarii neincadrarii in prevederile art. 181, toti membrii asocierii vor prezenta urmatoarele documente in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul : - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat emise de autoritatile competente, din care sa reiasa inexistenta unor obligatiilor scadente pentru luna anterioara lunii in care are loc deschiderea ofertelor.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelorcatrebugetele locale din care sa reiasa inexistenta unor obligatiilor scadente pentru luna anterioara lunii in care are loc deschiderea ofertelorNota: Conform art 182din OUG 34/2006 : (1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate la alin (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.? Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilitPentru persoane fizice/juridice romane: Se va prezentade catre fiecare operator economic ofertant sau membru al asocierii, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul, un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depuneriiofertelor din care sa rezulte ca ofertantul are ca si activitati declarate ( conform Legii 359/2004 cu modificarile si completarile ulterioare)activitati similare celor solicitateprin caietul de sarciniCertificatul constatatorva contine siinformatii referitore la: denumirea operatorului economic si datele sale de identificare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa), structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate declarate a fi desfasurate conform Legii 359/2004Documentul va fi prezentat in copie conform cu originalul.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine : Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, - filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniile de activitate declarate a fi desfasurate care sa corespunda codurilor CPV aferente prezentului contract.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anualaglobalape ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 1.500.000 lei- Se vaprezentaFormularul 5 ? Informatii generale incluzandsi informatii despre situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani- Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor lucrari duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, continand valori, durata prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatib) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani, cel putin un contract similar de lucrari, a caruivaloare sa fie de cel putin 783154.63lei fara TVA., Prezentarea copiei contractului/contractelor sau dupa caz a unor copii ale partilor relevante ale contractului/contractelor din care sa reiasa partile, obiectul contractului, valoarea si termenul de indeplinire, documente prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara; Prezentarea copiei procesului verbal de receptie a lucrarilor prin care se intentioneaza demonstrarea experientei similare.Pentru echivalenta se va lua in calcul cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parteIn cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii., Cerinta nr. 2- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Declaratie referitoare la utilajele de care dispune operatorul pentru indeplinireacontractului, Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiprin completarea in original -Formular 9In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens, Cerinta nr. 4Informatii privind asociereaIn cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezentaFormularul 10 -?Acord de asociere? , precizand sarcinile care revin fiecarei parti. Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici au ISO 14001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer