Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare amfiteatru A01


Detaliu pentru invitatia numarul 339822
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Vest din Timisoara
Numar invitatie: 339822/20.11.2012
Denumire contract: Amenajare amfiteatru A01
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Vest din TimisoaraCod fiscal: RO4250670, Adresa: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Telefon: +40 256592325, Fax: +40 256592381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300223, telefon: +40 256592325, fax: +40 256592381, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300223, telefon: +40 256592325, fax: +40 256592381, Serviciul achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare amfiteatru A01
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Spatiul asupra caruia se opereaza este un amfiteatru al Universitatii de Vest, A01, folosit in prezent ca sala de curs. Printr-o interventie minimala, beneficiarul doreste sa maximizeze potentialul salii, dandu-i valente multifunctionale (cursuri festive, doctorate, intalniri ale Senatului, Consiliului Director etc). Spatiul va fi multifunctional, mobilat si finisat, in asa fel incat sa creeze atmosfera atat in cazul unor intalniri restranse (16-20 locuri de stat mobile ale mesei de prezidiu), cat si in cazul unei sali pline (ajungand la un maxim de 70 de locuri fixe, pe langa cele ale prezidiului).
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 508, 259 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 10.165 lei prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata.IMM-urile beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putinegala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in eurose va face la cursul euro din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.Modalitati de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.CONT IBAN: RO76 TREZ 6215 0460 1X00 0503In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare o suma conform art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA, in maxim 3 zile de la semnarea contractului, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea prev. art. 90(3) din HG 925/2006. Ofertantii pot constitui garantia de buna executie prin depunerea sumei in numerar la casieria Universitatii de Vest din Timisoara.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Dir.Dep.Evid.Patrim, Achiz.si Monitoriz.Investitii Dr.ec. Mircea Mihai Rob - Presedintele Comisiei de evaluare2. Ing. Darie Petru Gogoase - Membru al Comisiei de evaluare3. Ing.Monica Brihan- Membru al Comisiei de evaluare4. Ing. Gheorghe Neamti - Membru al Comisiei de evaluare5. Cons.juridic Florentina Radu - Membru al Comisiei de evaluare6. Prof. Univ. Dr. Marilen Gabriel Pirtea ? Rectorul Universitatii de Vest din Timisoara1.Se vor completa si atasa Formularele nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) si nr. 25 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata)? in original;In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Cerintele privind obligatiile de plata se considera ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.2). Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala, asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa faca dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG nr. 34/2006, actualizata), nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, actualizata) si nr. 25 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG nr. 34/2006, actualizata)? in original, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata.Mod de dovedire: 1. Se va atasa Formularul nr. 7 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) ? in original.2. Anterior semnarii contractului, operatorului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare (Formularul nr. 8) - in original din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 25, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.5). Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: 1.Formularul nr. 9 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati) ? in original.2. Contractul de asociere conform Formularului nr. 10 (Acord/Contract de asociere), in original, si Formularul nr. 26 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP).1. Mentiune: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul art. 11 din H.G. nr. 925/2006, actualizata) sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere (conform Formularul nr. 6), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa (conf. Anexei la Form. 6) in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc.). In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3 zile lucratoare. Ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime de calificare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. De asemenea, in cazul omiterii mentionarii in cadrul anexei a anumitor documente si care nu au fost prezentate in cadrul ofertei, autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale1.Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare codului CAEN 4120 si codului CAEN relevat in raport cu produsele ce alcatuiesc componenta de dotari, astfel cum sunt cuprinse in caietul de sarcini.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul - va fi prezentat de fiecare asociat (daca este cazul).Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 4120 sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea si codului CAEN relevat in raport cu produsele ce alcatuiesc componenta de dotari, astfel cum sunt cuprinse in caietul de sarcini.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de de minim 1.016.518 lei (pentru persoanele juridice romane).Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro = 4, 2373 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 ronOfertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente sau orice alte acte pe care acestia le considera relevante pentru dovedirea cifrei de afaceri impusa.Se va prezenta Formularul nr. 4 (Informatii generale) ? in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri prezentand in acest sens maxim 2 contracte finalizatein ultimii 5 ani, cu lucrari de amenajare, in valoare cumulata cel putin egala cu 258.065 lei, fara TVA;, Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in care se vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care operatorii economici prezinta doar un singur contract de valoare 258.065 lei fara TVA., Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, va fi prezentata de fiecare asociat (daca este cazul), Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor)- Formular 22- in original: , sef punct de lucru (care va asigura executia propriu-zisa a lucrarilor) cu experienta in domeniul constructiilor civile; se vor prezenta: Diploma de studii/Certificat de formare profesionala in domeniul corespunzator- in copie; Curriculum-vitae - in copie, 1 responsabil tehnic cu executia, in domeniul constructiilor civile, se vor prezenta: Diploma de studii in domeniul corespunzator; Atestatul si legitimatia de "responsabil tehnic cu executia" in domeniul constructiilor civile care sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor; Curriculum-vitae, 1 responsabil cu asigurarea calitatii;se vor prezenta Diploma de studii in domeniul corespunzator- in copie; Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente responsabilului cu asigurarea controlului calitatii, care sa fie valabila la data depunerii ofertelor- in copie; Curriculum-vitae- in copie, Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au livrat in ultimii 3 ani produse similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri prezentand in acest sens maxim 2 contracte finalizatein ultimii 3 ani, in valoare cumulata cel putin egala cu 250.194 lei, fara TVA;, Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate valabilile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent), corespunzatoare codului CAEN 4120? in copie, Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate valabile la data limita de depunere aofertelor care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu (ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare codului CAEN 4120 va fi prezentat de catre fiecare asociat (daca este cazul) ? in copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer