Achizitie publica - Amenajare Baza de Agrement zona Trivale - etapa II
Detaliu pentru invitatia numarul 343551
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343551/07.03.2013
Denumire contract: Amenajare Baza de Agrement zona Trivale - etapa II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului PitestiCod fiscal: RO 18812396, Adresa: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Telefon: +40 0248210380, Fax: +40 0248210280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Romania, cod postal: 0300, telefon: +40 0248210380, fax: +40 0248210280, persoana de contact: Mirela Duinea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Baza de Agrement zona Trivale - etapa II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul AMENAJARE BAZA AGREMENT ZONA TRIVALE presupune realizarea zonei de terenuri de sport, a barului, a terasei aferenta sia amenajarilor in zona impadurita ? promenada, belvedere, alei si spatii verzi, iluminat exterior. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica de lucrari: -Valoarea estimata constructii si dotari= 3094403 lei-Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 296857 lei, reprezentand un procent de 10% din valoarea C+M-valoarea organizarii de santier=103900 leiValoarea totala a investitiei = 3495160 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 495, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum 35000 lei;valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Constituire: OP cont RO78TREZ0465006XXX004920 trez Pitesti;virament bancar;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari original.In cazul in care un op economic depune contestatie la CNSC iar contestatia este respinsa, autoritatea va retine suma de 6978, 30 lei conform art. 278^1 dinOUG 34/2006. CIF RO18812396. Ofertantii incadrati in categoria IMM si care prezinta o declaratie in acest sens, au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale potrivit art 90 alin 3 din HG 925/2006.In acest caz contractantul deschide la unitatea trezoreriei statului un cont de disponibil, suma initiala care se depune in acest cont nu trebuie sa fiemai mica de 0.5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: decl privind eligibilitatea-Formular 12A;decl privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Formular 12B;certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010;decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006-Formular 12C;persoane cu functii de decizie: Constantin Zichil-Director, Florina Stan-Contabil Sef;Iulia Bratu Iordache-Jurist; Mirela Duinea-presedinte; Cristina Popa - membru;Camelia Ene-membru;Doriana Chitu-membru;Horia Iliescu - membru; Roxana Rizea - membru;Alexandru Marcu - membru; certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberatre de instutiile autorizate ale tarii de origine(certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificat Constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde domeniului din care face parte obiectul contractului(codul CAEN).Certificatul se va prezenta in original, copie lagalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul".Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie legale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens.Atestat ANRE de tip C2A sau C2B sau echivalent care sa certifice capacitatea ofertantului de a executa lucrarile care fac obiectul contractului de achizitie publica conform Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din Sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul Presedintelui ANRE nr. 24/2007 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformiatate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012).Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 3000000 lei.Documente relevante: Bilant contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz sau orice alte documente echivalente.IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintari si dezvoltarii IMM., Sustinere capacitate economica si financiara Capacitatea economica si financiara a unui ofertant sau a unui grup de ofertanti poate fi sustinuta de o terta persoana fizica sau juridica indiferent de relatiile juridice existente intre acesta si ofertant. Sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica(conform Formular 15a)in sensul art 186 din OUG34/2006ca va pune la dispozitia ofertantului(sau a grupului de ofertanti)resursele financiare invocate.Sustinatorul financiar nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile care determina excluderea din procedura conform art 180 din OUG34/2006, art 181 din OUG34/2006 lit a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; -Se vor prezenta unul saumaxim trei contracte de executie lucrari similare (lucrari de constructii civile, terenuri de sport/terenuri de joaca din material sintetic, lucrari de turnare asfalt) cu o valoare minim cumulata de 3000000 lei exclusiv TVA. Pentru experinenta similara se vor prezenta certificari de buna executie/documente constatatoare (copie cu mentiunea "conform cu originalul" dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesele verbale de receptie finale sau recomandari sau certificate constatatoare privind indeplinirea contractelor in original, copie legalizata sau sopie cu mentiunea "conform cu originalul") prin care sa se conforme executarea de lucrari similare continand referiri la beneficiarul contractului;tipul lucrarilor executate;perioada in care s-a realizat contractul;valoarea contractului pentru cele mai importante lucrari., decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, decl privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani, Personal tehnic de specialitate "cheie" solicitat pentru indeplinirea contractului:
-Sef de santier licentiat al unei Facultati de CCIA cu diploma de inginer, experienta profesioanala specifica minim 3 ani;
-Inginer electrician autorizat ANRE 3 ani experienta specifica;
- Inginer de structuri/civile 3 ani experienta profesioana specifica;
-Inginer instalatii 3 ani experienta profesionala specifica;
-responsabil control calitate in constructii pentru lucrari specifice caietului de sarcini;
- RTE pentru lucrari specifice din caietul de sarcini: constructii civile, industriale si agrozootehnice; instalatii sanitare; instalatii electrice; instalatii termice;
Se va prezenta copie atestate/certificate (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor) si copie contract de munca/de colaborare sau angajamente de participare (conform art. 188, alin 3, lit b din OUG 34/2006 actualizata)-copii cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru responsabil control calitate se va prezenta copie dupa Decizia de numire si copie contract de munca/de colaborare sau angajamente de participare-copii cu mentiunea "conform cu originalul"., Personal muncitor de specialitate care va fi implicat in derularea contractului.Se va completa Anexa 2 la Formularul 12 I -lista cu personalul muncitor de specialitatepentru fiecare persoana calificata, precum si copii dupa documentele care dovedesc calificarea/atestarea/autorizarea - copii cu mentiunea "conform cu originalul"., Sustinere tehnica si/sau profesionala Capacitatea tehnica si/sau
profesioanala a unui ofertant sau a unui grup de ofertanti poate fi sustinuta
de o terta persoana fizica sau juridica indiferent de relatiile juridice existente
intre acesta si ofertant. Sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica in sensul art 190 alin 2 din OUG34/2006 ca va pune la dispozitia ofertantului(sau a grupului de ofertanti)resursele tehnice si
profesionale invocate.Sustinatorul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre
situatiile care determina excluderea din procedura conform art 180 din
OUG34/2006, art 181 din OUG34/2006 lit a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG34/2006, documente privind laboratoarele utilizate si autorizate cu grad corespunzator lucrarilor in scopul obtinerii de certificate pentru calitatea materialelor care vor fi puse in opera conform Hotararii nr. 808/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii si Ordinului nr. 1497 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii.. Ofertantii trebuie sa faca dovada incheierii unui contract/conventie, angajament de punere la dispozitie din partea unui agent economic care livreaza si pune in opera asfalt pentru cantitatea mentionata in caietul de sarcini (inclusiv oferte de pret) Documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Documente de certificare a mediului ISO 14001 sau echivalent.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 11:18