Achizitie publica - AMENAJARE BAZA SPORITIVA COMUNA ARICESTII RAHTIVANI, judetul PRAHOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 343332
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343332/04.03.2013
Denumire contract: AMENAJARE BAZA SPORITIVA COMUNA ARICESTII RAHTIVANI, judetul PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ARICESTII RAHTIVANICod fiscal: 2842927, Adresa: com. Aricestii Rahtivani, sat Aricestii Rahtivani, nr.75, Aricestii Rahtivani, Telefon: 0244-380068, Fax: 0244-380036
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE BAZA SPORITIVA COMUNA ARICESTII RAHTIVANI, judetul PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJARE BAZA SPORITIVA COMUNA ARICESTII RAHTIVANI, judetul PRAHOVA.Excutia lucrarii cuprinde lucrari privind: TRIBUNA+VSTIAR 1, VESTIAR 2+GR.SANITAR SPORTIVI+BIROU, ADMINISTRATIV EXTERIOARE, TEREN FOTBAL, TEREN MULTIFUNCTIONAL, PISTA POPICE, TEREN JOACA PENTRU COPII, SPATIU EVENIMENTE+ACCES TRIBUNE, PLATFORMA DESEURI SOLIDE INCINTA, CABINA POARTA.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 176000 lei fara tva
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 794, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip: 52.000 lei.Perioada de valabilitate este cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 zile). Curs euro 4.38. Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o soc.de asigurari-se va completa Form.nr.23 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul autoritati contractante;3)numerar depus la casieria primariei. Dovada constituirii garantiei de participare se face prin incarcarea acesteia in SEAP si semnata cu semnatura electronica. In cazul eliberarii gar.de particip.de o banca/soc.de asig.din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echiv.cu modelul din Form.nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul asocierii, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului 278 1 alin.(1) lit.b)din OUG nr.34/2006, respectiv 6397, 99 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum-10% din val.fara TVA a contr.atribuit.Mod de const: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.Of.declarat castig.are oblig.de a constitui garantia de buna executie a contr.in cond de mai sus cel mai tarziu la data semnarii contr.sub sanctiunea rezilierii acestuia;2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valab.pana la exp.per.de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie. AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf prev.art.91-92din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Trebuie sa faca dovada faptului ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006.nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. formular atasat.trebuie sa precizeze calitatea in care acestia participa la procedura, Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura. trebuie sa prezinte informatii cu privire la plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul consolidat si catre bugetul local. Se va prezenta Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor emis de ANAF.Operatorii economici (ofertanti//ofertantiasociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Cristea Alexandru ? primar, Stroe Gheorghe ? viceprimar, Ditu Laurentiu ? secretar, Zegheru Camelia ? contabil, Alexe Dumitru - expert achizitii publice, Barbu Nicolai - cosilier achizitii publice- consilieri locali: Cojan Elena Rodica, Mandica Angelica, Panait Teodor, Rizea Valeria, Scarlat Aurel, ScarlatConstentin-Cristel, Ungureanu Gheorghe, Voicu Alexandru, Dragomir Valentin, Ciobanu Nicolae, Voinea Octavian, Marcu Ion Dorin, Sima Ion, Sologon Costel Cristian.este exclus din procedura de atribuire. trebuie sa fie legal inregistrati, iar obiectul contractului trebuie sa isi gaseasca corespondent in obiectul de activitate al respectivilor operatori economici, Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de infomatii generaleCifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 5.000.000 lei pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: - pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, - pentru 2011 ? 4, 3282 lei/euro.- pentru 2012 - 4, 25 lei/euro.Cursul de schimb mediu anual lei/euro este cel comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecg.int)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind tertii sustinatori, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiiprivind subcontractantii, lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;cursul leu valuta aferent ultimilor 5 ani: 2008- 3, 6827 RON2009- 4, 2373 RON2010- 4, 2099 RON2011- 4, 2379 RON2012- 4, 4560 RON, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovadaexperientei similare, cu unul sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 2.500.000 lei., informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Asigurarea cu personal de specialitate-a) Sef lucrare? absolvent al Facultatii de C-tiib)Responsabil tehnic cu executia, gr. IXc) Responsabil tehnic cu calitatea ? absolvent al uneifacultatii de profil tehnic .d) Inginer ? absolvent al uneifacultatii de profil tehnic, cu specializarea , ,Instalatii pentru constructii? ., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aiba implementat standardul de protective a mediului ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 11:22