Achizitie publica - ,,AMENAJARE BAZA SPORTIVA? in comuna BILIESTI, judetul VRANCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 339170
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339170/12.11.2012
Denumire contract: , ,AMENAJARE BAZA SPORTIVA?in comuna BILIESTI, judetul VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BILIESTI (PRIMARIA COMUNEI BILIESTI)Cod fiscal: 16332375, Adresa: COMUNA BILIESTI, JUD.VRANCEA, Biliesti, Telefon: 0727367597, Fax: 0237262544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,AMENAJARE BAZA SPORTIVA?in comuna BILIESTI, judetul VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice existente inclusiv Detalii de executie se vor executa lucrari pentru , ,AMENAJARE BAZA SPORTIVA?in comuna BILIESTI, judetul VRANCEA?
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 401, 063 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garnatia de participare: 8.000 lei(sau echiv. in euro, la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a of.). Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4010, 63 lei (sau echiv. in euro, la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a of.), (art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006). Conform H.G. nr. 925/2006 art. 86, garantia pentru participare se constituie prin: - scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile) - se va folosi Formularul model nr. 11. sau -instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile); sau -ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Contul IBAN al AC este RO93TREZ 6915006XXX004527, deschis la Trezoreria Focsani, cod fiscal 16332375. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr. 346/2004 si O.G. nr. 27/2006). Documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
Durata min. 36 luni de la pv. la terminarea lucrarilor. Constituirea se face in cond. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul este 5 % (2, 5%pt. I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Se constituie prin: - instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari ce se va prezenta in original. Daca este emis in alta limba va fi insotit de trad. autorizata.- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la disp. achizit. la Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent. Achiz. va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca op. ec. nu isi indepl. oblig. asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achiz. are oblig. de a notifica acest lucru op. ec., precizand oblig. ce nu au fost respectate. Restituirea se va face in baza art. 92 alin. (4) din H.G nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 12A). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul oferteiindividuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 12B). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formular 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: CHIRILA VASILE ? Primar Comuna Biliesti, BINDAR CONSTANTIN-JULIAN, ? Viceprimar, TIMPLEA AURORA ? Secretar, PUIU IRINA -Manager proiect cu atributii de achizitii publice? Presedintele comisiei de evaluare; Sava Marilena ? Inspector Urbanism -Secretar comisie de evaluare; Ciotea Violeta ? Membru comisie de evaluare; PetreaLucian ? expert extern.Consilieri locali : BUTUC OVIDIU, MIHALACHE AUREL, ANITEI GHEORGHE, PUIU VASILE, CRISTEA CONSTANTIN-GABRIEL, CHITICARU REMUS, ISAC TITE, LEMNARU CONSTANTA, RADUCAN CALIN, COSTACHE NECULAI.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 12C). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 12C'). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice romane vor depune: 1. Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.2. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 1. Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.2. Certificat pentru plata CAS sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit. Vor depune certificate privind plata datoriilor la bugetul consolidat general, C.A.S. si bugetele locale (sau documente echivalente) urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. De asemenea, fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit se va proceda dupa cum urmeaza: reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Vor depune certificatul constatator urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 1.Documente din care sa rezulte inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte ca faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune documente doveditoare urmatoarelepersoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).O.N.G. ? urile/Persoane juridice non-profit, vor depune: 1.Certificatul emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia ofertantul isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al ofertantului. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta1. Executarea in ultimii 5 ani a unor lucrari similare in valoare de cel putin 400.000 lei. Ofertantul va depune o lista a principalelor lucrari executate, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Pentru lucrarile mentionate vor fi depuse unul sau mai multe documente/contracte/Procese - Verbale de receptie si certificate de bunaexecutie din partea beneficiarilor (Autoritati Contractante sau clienti privati) din care sa rezulte indeplinirea acestei conditii. Acesta va putea sa prezinte si copii dupa partile relevante din contract invocate ca experienta similara.In cazul in care la procedura participa o asociere, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul, Continuare Cerinta 1.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si asociatul/sustinatorul.Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta 2. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine dotarea tehnica), subcontractantul (pentru partea din contract pe care o va executa), Cerinta 3.Ofertantul va depune o declaratie insotita de lista cuprinzand persoanele de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut in vederea executarii lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri.Vor depune aceasta lista: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine personalul), subcontractantul (pentru partea din contract pe care o va executa)1.Lista cu personalul implicat in derularea contractului va cuprinde: ?Coordonator proiect inginer constructor, angajat propriu/contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din O.U.G. nr. 34/2006;, Continuare cerinta 3.?RTE, atestat pentru domeniul constructii civile industiale si agricole, conform Legii nr. 10/1995 privind caliatatea in constructii, angajat propriu/contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din O.U.G. nr. 34/2006;?Responsabil CQ atestat pentru domeniul constructii civile industiale si agricole, numit prin decizie, angajat propriu/contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUG nr. 34/2006;
-Seful de santier angajat propriu/contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din O.U.G. nr.34/2006;Pentru personalul mentionat anterior se va prezenta : -copie diploma de studii ;
-CV-uri in original-contract de munca in copie certificata sau contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUGnr.34/2006, Continuare cerinta 3.-copia atestatului si a legitimatiei pentru responsabilul tehnic cu executia;
-copia deciziei de numire pentru responsabilului cu controlul tehnic de calitate ;
-responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu controlul tehnic de calitate vor completa si Declaratia de disponibilitate.Atentie ! CV - urile si declaratia de disponibilitate se vor prezenta datate si cu semnatura in original, Continuare cerinta 3.2.Lista cu personalul muncitor calificat in (asfaltator, betonist, finisor tratamente, dulgher constructii, zugrav vopsitor, zidar, fierar beton, isolator termic, mozaicar, pavator, dulgher costructii, faiantar, muncitor calificat finisor mase plastice, ipsosar, isolator hidrofug, montator prefabricate beton, tinichigiu sant., instalator electrician, instalator sanitar, sapator, pavator, instalator alimentare apa, sudor electric, montator constructii metalice, electrician post trafo, lacatus constructii metalice-B, lacatus mecanic intretinere-reparatii, lacatus constructii metalice, sudor electric ?B, vopsitor industrial, templar, muncitor deservire constructii-montaj, muncitor incarcare ?descarcare materiale) ? minim 9 persoane.Pentru personalul muncitor calificat se va prezenta o declaratie pe propria raspundere insotita de un tabel cu numele si prenumele personalului calificat si calificarea (meseria) acestuia.Grafic de timp pentru indeplinirea sarcinilor., Cerinta 4. Informatii privind subcontactantii. Ofertantul va depune declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora, Cerinta 5. Informatii privind asociatii. Acordul de asociere incheiat in vederea participarii cu oferta comuna la procedura de achizitie a contractului (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocial cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea Contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Continuare cerinta 5. Oferta depusa de operatorii economici care alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de activitati executate de acestia; trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii; -unul din membritrebuie numit ca partener conducator - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener; -trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal. Cerinta 1. Informatii privind sistemul de management al calitatii ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei si valabil la data depunerii ofertei. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderulde asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata.Fiecare document redactat in alta limba va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane., Cerinta 2. Informatii privind sistemul de management al mediului ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat de conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului in cadrulfirmei si valabil la data depunerii ofertei. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata.Fiecare document redactat in alta limba va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ?www.e-licitatie.ro > Proceduri de atribuire > Cerere de oferta> Invitatie de participare>Documentatie si clarificari?
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 08:42