Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 01000 | 01144 | 01145 | 01191 | 01489 | 01545 | 01557 | 01602 | 01704 | 01714 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA COSTESTI, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 335229
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Costesti
Numar invitatie: 335229/14.09.2012
Denumire contract: AMENAJARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA COSTESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CostestiCod fiscal: 2541509, Adresa: comuna Costesti, judetul Valcea, Costesti, Telefon: 0250/863330, Fax: 0250/863330
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Costesti, judetul Valcea, Costesti, Romania, cod postal: 2541509, telefon: +40 0250863330, fax: +40 0250863330, persoana de contact: Pestereanu Toma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Costesti, comuna Costesti, judetul Valcea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA COSTESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectiv AMENAJARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA COSTESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 415, 824 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este 8000 lei(echivalenta in euro-curs BNR 27.08.2012).Pentru IMM garantia de participare este 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei: a) scrisoare de garantie bancara- modelul indicat in Sectiunea Formulare b) depunerea la casieria autoritatii contractante a unui OP sau fila cec sau numerar. Contul in care se poate depune garantia este RO80TREZ67421360250XXXXX, deschis la Trezoreria Horezu .Instrumentul de garantare emis de o societate de asigurari.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In conformitate cu prevederile art. 278ยน alin. 1 lit. b din OUG nr. 34/2006, in situatia in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.
Garantie de buna executie
Garantia este de 5% din valoarea contractului.In cazul IMM garantia se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie a contractului se constituie: scrisoare de garantie bancara in original, aceasta fiind in anexa la contract.Instrumentul de garantare emis de o societate de asigurari.Scrisoarea contine in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatia de atribuire si sa contina parafa vizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului. Autoritatea contractanta emite pretentii asupra garantiei, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatile prevazute la art 180 din OUG 34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 12 A din Sectiune Formulare ? Declaratie privind eligibilitateaNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006. In acest sens se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului.va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intruna din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 12 B din Formulare ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006.Prezentare certificat fiscal eliberat de compartimentul impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca socitatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ``conform cu originalul``. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul plasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ``conform cu originalul`` acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ``conform cu originalul.Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul plasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ``conform cu originalul`` acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.3.Completarea Formularului nr. 12 C din Formulare ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4.Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art 69 1 din OUG 34/2006Mod de dovedire Completarea Formularului nr 9 ? din sectiunea Formulare.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar Pestereanu Toma, viceprimar Borascu Vasile, secretar Huidu Mircea, contabil Petrescu GheorghitaNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta in vederea asigurarii unei copetitii reale. In acest sens vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completarea Formularului nr. 8Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinte minime obligatoriipentru presoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul``in care sa rezulte faptul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul plasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ``conform cu originalul`` acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizataNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea, subcontractantii peste 10% trebuie sa prezinte acest formular.2. Cerinte minime pentru persoane juridice/fizice straine: prezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca presoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Note: 1. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteIndeplinirea tuturor acestor cerinte este obligatorie in vederea calificarii ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind situatia economico-financiara. Nivelul impus pentru cifra de afaceri este de 800 000 lei. Se solicita cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).Pentru calcularea echivalentei in euro a cifrei de afaceri din cadrul fisei de informatii generale se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE.Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul va prezenta cele trei bilanturi contabile, anexele la acestea si balantele de verificare contabila, copie insotita de mentiunea ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaLista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, insotita de anexa, din Sectiunea FormulareOfertantii vor face dovada indeplinirii si finalizarii a cel putin unui contract care a avut ca obiect executia similara ca natura si complexitate in ultimii 5 ani a carui valoare a fost cel putin 400 000 lei incepand cu data depunerii ofertei- o experienta similara.Certificari din partea beneficiarului pentru cele mai importante lucrari. Se vor mai prezenta cel putin 1 recomandare din partea altor beneficiari ale unor lucrari similare in constructii din care sa reiese modul de indeplinire a o obligatiilor contractuale, Informatii privind resursele umane si structura managementului Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. CV-urile personalului de conducere precum si o lista cu personalul implicat in realizarea contractului, Informatii privind persoonalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului.Sef santier: diploma studii superioare in domeniul constructiilor; experienta profesionala in domeniul constructiilor de minim 5 ani si experienta profesionala specifica sef santier in lucrari de constructii pentru cel putin 1 contract de executie similar.RTE a lucrarilor: atestat profesional eliberat de institutiile abilitate; Responsabilul privind calitatea: diploma studii superioare in domeniul de constructii civile: deciziei de numire, experienta profesionala specifice de responsabil privind calitatea in lucrari de constructii civile pentru cel putin 1 contract de executie similar.Responsabilul de securitate si sanatate al santierul si Auditor intern al sistemului de management de mediu., Informatii privind dotarile specifice Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari, Informatiile privind subcontractantii Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora Informatii privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, respectiv ISO 9001:2001 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, Informatii privind asigurarea unui nivel corespunzator al mediului, respectiv ISO 14001:2005 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a se acorda punctaj astfel: P (financiar)(n) = (pret minim/pret(n) ) x 60 Punctajul maxim care poate fi obtinut in urma analizei ofertei financiare este de 60 puncte
Punctaj tehnic
40
Descriere: Descriere: Descriere: a) Pentru termenul de executie al lucrarilor (luni) cel mai scurt dintre cele ofertate se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 40 puncte. b) Pentru alt termen de executie al lucrarii decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel : P. tehnic = [ termenul de executie cel mai scurt/termen de executie (n) ] x 40 Punctajul maxim care poate fi obtinut in urma analizei ofertei tehnice este de 40 puncte. Durata de executie maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 6 luni, iar durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de o luna.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul primariei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 18:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer