Achizitie publica - "Amenajare Baza sportiva, in comuna Cozmesti, judetul Iasi. Racorduri la utilitati."
Detaliu pentru invitatia numarul 320614
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320614/22.02.2012
Denumire contract: "Amenajare Baza sportiva, in comuna Cozmesti, judetul Iasi. Racorduri la utilitati."
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COZMESTICod fiscal: 4540623, Adresa: COMUNA COZMESTI, JUDETUL IASI, Cozmesti, Telefon: 0232413444, Fax: 0232413551
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA COZMESTI, JUDETUL IASI, Cozmesti, Romania, cod postal: 707140, telefon: +40 0232413444, fax: +40 0232413551, persoana de contact: VALERIU ENCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Cozmesti, sat Cozmesti, comuna Cozmesti, judetul Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Amenajare Baza sportiva, in comuna Cozmesti, judetul Iasi. Racorduri la utilitati."
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare baza sportiva in sat Cozmesti, comuna Cozmesti, judetul Iasi. Racorduri la utilitati
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 649, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 12997 lei (suma nu depaseste 2% din valoarea estimata a contractului de achizitie ? conform art. 85, lit. a din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), formular nr.31Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareComuna Cozmesti, Trezoreria Raducaneni, judetul Iasi: RO41TREZ41024670271XXXXX, cod fiscal 4540623.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplicaprevederile art. 2781 dinO.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform art 89 si 90 din HG 925/2006 modificata si reactualizata.Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin 4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: ? Prezentareformular 1.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, sanatate si fond de somaj eliberate in ultima luna legal obligatorie inainte de data publicarii anuntului*(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in original sau copii legalizate. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi descalificate.*Precizare: data la care expira termenul de achitare a datoriilor la buget este 25 ale fiecarei luni pentru obligatiile lunii anterioare.?Prezentare formular 2 - Ofertantul nu trebuie sa fie in una din situatiile descrise in formular 2.Prezentarea Certificatului de participare la procedura cu oferta independenta, cf. Ord. nr. 314/2010 - formular nr. 3Atentie!In cazul ofertelor depuse individual cat si de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Formularul 2A -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in original, datat, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.*Nominalizarea persoanelor cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nr.crt Numele si prenumele1 Enciu Valeriu2 Agape Culita3 Baltag Petrica4 Bogos Florin5 Bogos Ioan6 Ciocinta Eugenia7 Huzum Dumitru8 Iacob Cezarin9 Pasat Nelu10 Pascu Danut11 Popa Vasile12 Tirtirau Mioara 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, valabil la data desfasurarii licitatiei. Ofertantii trebuie sa aiba obiect de activitate corespuzator lucrarilor pentru care depun oferta.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta, pentru conformitate, certificatul mentionat mai sus in original/copie legalizata.2. Declaratie de participare la procedura cu oferta independenta- formular nr. 3Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul de activitate trebuie sa fie corespuzator lucrarilor pentru care depune oferta.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraCifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)va fi de minimum 640000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romanieipentru anul respectiv: ANUL CURS EURO2008 3, 68272009 4, 23732010 4, 2099Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inform. priv.cap. teh.AC a stab. ca cer. min. oblig. asig. cu: ? pers. de spec. care este consid. strict neces. pt. indep. contr. de lucr.;? pers. spec. si calif. cu certif de calific. in meser. neces. exec. lucr.Nr. min. de pers. autoriz. va fi in conf. cu cer. norm. si prescrip. aplicab. specific. de lucr. ce urm. sa fie exec.;? Sefde santier? Resp. teh. cu exec. ? atest. RTE in dom. lucr. care fac obiectul prez. contract, valab. la data desch. oferte.? Resp. cu contr. teh. de calit. in constr. ? prezentarea deciziei de numire.? Coord. de securit. si sanat. in munca atest. SSM.NOTA: Pt. pers. enum., se vor prez. CV datate si semn., dipl. si atest. dovedit., copii ale contr. de munca viz. si inregstr./ale contr. de colab. si declar. de disponib. Cand se prez. doar contr. de colab., daca ofertant. este declar. castig, AC. va incheia contr. indiv. de munca., Informatii privind asociatii, Informatii privind subcontractantii, Experienta similara - incheierea si indeplinirea a cel putin un contract similar ca obiect si valoare din ultimii 5 ani, conform art. 9, lit. a din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contractul va fi insotit de certificari de buna executie sau echivalent, in copie conform cu originalul.Minim 1 recomandare in copie conforma cu originalul.Observatie: recomandarile trebuie sa fie in legatura directa cu capacitatea ofertantului de a executa un contract similar celui supus procedurii curente de achizitie publica. Nu se accepta mai mult de 1 recomandare de la acelasi beneficiar cu exceptia cazului in care se face referire explicita la contracte distincte unul de celalalt. Standarde de asigurare a calitatii. Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO-9001/2001, valabil la data desfasurarii licitatiei sau certificate echivalente., Standarde privind sitemul de management al mediului. Documente care atesta certificarea sistemului de management de mediu conform standardului ISO-14001/2005, valabil la data desfasurarii licitatiei sau certificate echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
52
Descriere: Punctaj financiar: maxim 52 de puncte. a) Pentru pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evasuare, respectiv 52 puncte. b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: Punctaj financiar (n) = ( pret minim/pret(n) x52.
Punctaj tehnic
48
Descriere: Punctaj teh: max 48 de punct. Punctaj teh = D (dur de exec) + G (per de garantie). Dur de exec - D- max 27 punct. Oferta cu cea mai mica per de exec va primi punctaj max. Pt restul oferte punctj se va calc: P(n) = (dur de exec cea mai mica/dur de exec (n) x punctaj max alocat. Dur de exec se expr in zile calend si are ca ter min de exec 2 luni. Daca un ofert va prez o dur de exec mai mica decat cea prez mai sus, prop teh nu va fi punct.Dur de exec max accept (peste care oferta va fi declar neconf) = 24 luni.1 luna = 30 zile. Per de garant acord pt lucr - G - max 21 puncte. Oferta cu cea mai lunga per de garant va primi punctj max. Pt celelalte oferte punctj se vor calc: P(n) = (per de garant/per de garant cea mai lunga) x punctaj max alocat. G va fi exprimat in ani. Cf art29 din L nr. 10/1995. Oferta cu per de garant mai mare de 10 ani sau mai mica de 2 ani nu va fi punct. Ofert clas pe prim loc cu pctj egale va fi consid oferta castig cea cu pret cel mai mic ofertat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, de pe SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 13:30