Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare Baza sportiva in satul Ileni, comuna Mandra, judetul Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 290922
Autoritate contractanta
COMUNA MANDRA
Cod de identificare fiscala: 4384605
Adresa: Brasov, str. 1 Decembrie 1918, nr. 9, bl. 319, sc. a, ap. 12, Mandra
Telefon: 0268247618
Fax: 0268247619
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare Baza sportiva in satul Ileni, comuna Mandra, judetul Brasov
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucrari "Amenajare Baza sportiva in satul Ileni, comuna Mandra, judetul Brasov"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.04.2011 11:16
Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Mandra, Str. Principala, nr. 364, Com. Mandra, judetul Brasov
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Mandra, Str. Principala, nr. 364, Com. Mandra, judetul Brasov
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Autoritati locale)
Valoare estimata: 768, 640 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
I.Sit. pers. a ofertan.Decl. elig.-form.4.Decl.cal. de part.la proc.-form.6.Decl. neînc.în prev. art.181 din OUG nr. 34/2006-form.5.Prez. Cert. de atest. fisc. emis de D.G.F.P. pt. pers. jur. din România.Prez. Cert.fisc. imp.si taxele loc.II.Cap. de exercit. a act. prof.Pers. jur. române1.C.U.I. emis de O.R.C. în copie.2.Cert. Const. emis de O.R.C.Pers. jur. straine : Doc..-forma de inreg./atest. aparten. prof. in conf. cu prev. legale.III. Sit. econ.- finan.Fisa inf.gen.-form. nr. 7, Val. cif. de afac. med/an pe ult. 3 ani-min.750000 RON. Bilant cont. si cont de prof. si pierd. pe ult. 3 ani.Fisa de ident. fisc.Doc. edif. capac. finan. .-cashflow min. 650.000 RON.IV.Cap.tehn.Decl.princp.lucr.ult.5 ani - form.9, recom.benef, PV rec.Decl.util.-form.12, Inf.pers.-form.13+14+15.Inf.subcontr.-form.16+17.Inf.asoc.-form.18.Stand.de asig.cal.si de prot.med.simcii.V.Per.de val.a ofert.-90 zile. Val.gar.de part: 10.000 lei.
Documentatia de atribuire se obtine din SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Propunere tehnica
40
Descriere: Organizarea si metodologia de realizare a contractului de executie. Programul de asigurare a calitatii propus pentru lucrare.
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Termenul de realizare a lucrarilor.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer