Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE BLOC OPERATOR ETAJ 2, CENTRU MEDICAL - S.C. NEFROMED DIALYSIS CENTERS SI CONSTRUIRE PASARELA DE LEGATURA CU SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA


Detaliu pentru invitatia numarul 342291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Neamt
Numar invitatie: 342291/01.02.2013
Denumire contract: AMENAJARE BLOC OPERATOR ETAJ 2, CENTRU MEDICAL - S.C. NEFROMED DIALYSIS CENTERS SI CONSTRUIRE PASARELA DE LEGATURA CU SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul NeamtCod fiscal: 2612839, Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt, Telefon: 0233212890, Fax: 0233211569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PIATRA NEAMT B-DUL DECEBAL NR35 BL14 PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PIATRA NEAMT B-DUL DECEBAL NR35 BL14 PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE BLOC OPERATOR ETAJ 2, CENTRU MEDICAL - S.C. NEFROMED DIALYSIS CENTERS SI CONSTRUIRE PASARELA DE LEGATURA CU SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJARE BLOC OPERATOR ETAJ 2, CENTRU MEDICAL - S.C. NEFROMED DIALYSIS CENTERS SI CONSTRUIRE PASARELA DE LEGATURA CU SPITALUL JUDETEAN DE URGENTAServicii proiectare si asist tehnica =195000 LEILucrari constructii =8653225.81 LEIEchipamente medicale = 12643698.19 LEIValoarea diverse si neprevazute = 90506, 62 adica aprox.(1.046%) din val.lucrari de constructiiValoarea estimata fara diverse si neprevazute =21491924.00Valoarea estimata totala (cu diverse si neprevazute)=21582430.62
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 582, 430.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1din HG nr. 925/2006-Anexa 7.2.2.11 prevazuta in Sectiunea Formulare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 215.000lei, sau echivalent, data pentru care se face echivalenta leu/alta valuta, fiind data publicarii invitatiei in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantie, suma de 10.030, 80lei, conform art. 278^1, lit.b) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA Se va constitui conform articolului 90 din H.G. 925/2006 cu modificarilr si completarile ulterioare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, depunerea la casierie a unor sume in numerar, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Formular nr. 3 (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.)2. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular nr. 4.Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d).3. Se va prezenta un Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular nr. 5 (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul ofertei individuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).4. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, Formular nr. 6 - Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Culita Tarata ? Presedinte, Gabriel Cristian Farcas ? Vicepresedinte, Emilia Arcan ? Vicepresedinte, Cristina Mititelu ? Secretar al judetului . Bogdan Bosovici ? Sef Serviciu juridic Contencios, Relatii publice, Ana-Maria Sandu ? Sef Birou Resurse Umane , Doru Conache Gavriliu ? Director Executiv Directia Generala de Dezvoltare Judeteana, Daniela Parau ? Sef Serviciu Programe Europene, Mihaela Popa ? SefBirou Unitatea de Implementare a Proiectelor, Neculai Cojocariu ? Director Executiv Directia Generala Buget Finante, Ana Roxana Niculita ? Sef Serviciu Buget, Elena Filipescu ? Sef Serviciu Venituri Bugetare, Analiza-Sinteza si Recuperare Creante, Aurelia Elena Nicolae ? Arhitect Sef, Cornel Viorel Galban ? Sef Serviciu Amenajarea Teritoriului, Urbanism, Autorizari, Mihail Popescu ? Sef Birou Achizitii Publice, Luiza Diana Cretu ? Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Diana Irina Iancu - Consilier, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Mihaela Cojocaru - Consilier, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Cristina Secara ? Inspector de specialitate, studii superioare, grad profesional II Birou Achizitii Publice, Alexandra Gherghelas - Consilier, clasa I, grad profesional principal Birou Achizitii Publice, Neculai Andoni ? Consilier judetean, Decebal Arnautu - Consilier judetean, Florin Andronache - Consilier judetean, Adrian Bourceanu - Consilier judetean, Dan Vasile Constantin - Consilier judetean, Dionisie Dumitrascu - Consilier judetean, Mihai Farcasanu - Consilier judetean, Constantin Iacoban - Consilier judetean, Andrei V. Ignat - Consilier judetean, Aurelian V. Jora - Consilier judetean, Dan Manoliu - Consilier judetean, Vasile Murariu - Consilier judetean, Vasile I. Nica - Consilier judetean, Bogdan Onu - Consilier judetean, Gabriel Dan Paval - Consilier judetean, Mircea Pintilie - Consilier judetean, Vasile Stefan Ploscaru - Consilier judetean, Vasile Pruteanu - Consilier judetean, Neculai Puscasu - Consilier judetean, Constantin Sandu - Consilier judetean, Nadina Simion - Consilier judetean, Ioan Spiridonescu - Consilier judetean, Constantin Claudiu Stafie - Consilier judetean, Ciprian Constantin Serban - Consilier judetean, Iulia Serban - Consilier judetean, Cristian Constantin Tapalaga - Consilier judetean, Cristian Tomulet - Consilier judetean, Daniel Vasiliu Moise - Consilier judetean, Gheorghe Vasiloiu - Consilier judetean, Gabriel Lucian Visan - Consilier judeteanIn cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicitata ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7 (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta) si Declaratie subcontractare (daca este cazul, aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorului (Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi) si Acord de asociere (daca este cazul) si Declaratie legalizare asociere (daca este cazul).6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata- Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asiguraru sociale la bugetul general consolidat;Din certificatele solicitate sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ??.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului. Obiectul/Obiectele Contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC cu informatii reale /actualela data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta un Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana silegalizate. Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual. Subcontractantul/subcontractantii vor indeplini aceasta cerinta daca executa in totalitate lucrarile pentru care se solicita autorizatia/atestatul/certificatul.Nota ? autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani, minim acceptata: 42.000.000 lei Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana la data limita de depunere a ofertelor.Orice documente contabile aferente activitatii din cel mult ultimii 3 ani, conform prevederilor legale, Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx), pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Personal tehnic de specialitate min.nec. pt. indeplinirea contractului
Pentru Dotari ? Personal specializat pentru instalare, instruire, intretinere si service ., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Personal tehnic de specialitate min.nec. pt. indeplinirea contractului
Pentru lucrari: Sef de santier, inginer licentiat in constructii civile
1 RTE ? atestatPentru Seful de santier ? diploma de inginer in domeniul constructii civilePentru celelalte persoane ? diploma dupa ultima forma de invatamant absolvita, CV-uri, atestari;, Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice necesare operatorului economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Lista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordurile de subcontractare precum si informatii privind proportia in care contractul de lucrari ce face obiectul achizitiei urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti ( daca este cazul )., Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii ofertei comune, fiind obligati sa depuna in acest caz acord de asociere, in care vor fi precizate detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat.Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa legalizeze acordul dupa semnarea contractului. Cand un grup de operatori depun oferta comuna, cerintele privind situatia personala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii privind experienta similaraPentru proiectare In ultimii 3 ani ofertantul a prestat servicii in cadrul unui contract, maxim trei contr.similare in valoare cumulata de 195.000 lei fara TVA.Lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, certificateprin documente emise de o autoritate sau beneficiarInformatii privind experienta similaraPentru lucrari In ultimii 5 ani ofertantul a executat si dus la bun sfarsit un contract , maxim trei contr.similare in valoare cumulatatotalade 8.000.000 leifara TVA.Lista a principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, certificari de buna executieemise de o autoritate sau beneficiarInformatii privind experienta similaraPentru Dotari In ultimii 3 ani ofertantul alivrat produse in cadrul unui contract, maxim trei contr., similare in valoare cumulata totalade 12.000.000 leiLista a principalelor furnizari efectuate in ultimii 3 ani, certificateprin documente emise de o autoritate sau beneficiar, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPersonal tehnic minim necesar pentru indeplinirea contractuluiPentru proiectare: A).1 sef proiect specializare proiectare arhitectura constructii civile.Pentru personalul solicitat se vor prezenta diplomele de licenta si experienta in domeniu. Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul proceduriivalabile la data limita de depunere a ofertelor. Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor, Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 :2008 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul proceduriiin copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza; b) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer