Achizitie publica - AMENAJARE CANALIZARE SCURGERE APE PLUVIALE STRADA STEFAN CEL MARE PARTEA STANGA? oras Deta, jud.Tim
Detaliu pentru invitatia numarul 317266
Orasul Deta
Cod de identificare fiscala: RO2503378
Adresa: Romania, Timis, Deta, Victoriei 32, Deta
Telefon: 0256390466
Fax: 0256390511
Denumire invitatie: AMENAJARE CANALIZARE SCURGERE APE PLUVIALESTRADA STEFAN CEL MARE PARTEA STANGA? oras Deta, jud.Tim
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?AMENAJARE CANALIZARE SCURGERE APE PLUVIALESTRADA STEFAN CEL MARE PARTEA STANGA? oras Deta, jud.Timis, prin realizarea unui canal cu sectiune semicirculara tipVI (B=0, 40 m si H=0, 40 m, L=232 m, punctele 17-18) si tipVII (B=0, 60 m si H=0, 60 m, L=100 m, punctele 18-camin vizitare CV) si pe tronsonul CV-pct.19 cu L=77 m cu tuburi din beton precomprimat DN 500, acoperit cu dale gratar prefabricate din beton armat.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.11.2011 16:11
Data limita de depunere a ofertelor: 24.11.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORASULUI DETA, STRADA VICTORIEI, NR.32, ORAS DETA, COD POSTAL 305200, JUDETUL TIMIS, ROMANIA, TEL.0256-390466, FAX 0256-390511
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.11.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI DETA, STRADA VICTORIEI, NR.32, ORAS DETA, COD POSTAL 305200, JUDETUL TIMIS, ROMANIA, TEL.0256-390466, FAX 0256-390511.-SALA DE SEDINTE-
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 106, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie priv.neincadrarea in prev.art.181 din OUG34/2006; Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prev. la art. 691 din OUG 34/2006;Declaratie, completare F 12C; Certificat constatator emis de O.R.C.;Documente care dovedesc o forma de inregistrare;Certificat priv.plata taxe si impozite locale;Certificat priv. plata taxe si impozite catre stat;Declararea cifrei medii de afaceri F. B2; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie priv.nr.mediu anual in ultimii 3 ani al personal. angajat, asig.personal de specialitate, pt.personal. raspunzator cu executia CV-ul acestora;Documente din care sa rezulte ca ofertantul are laborator sau are contract de prestari servicii cu un laborator autorizat in betoane;Declaratie privind utilajele, ...+lista cu utilaje, F 12H;Certificate ISO9001; ISO 14001;Completarea formularului cu subcontractantii daca e cazul.
Documentatia de atribuire se gaseste atasata in SEAP;Cuantumul garantiei de participare este de 2120 lei