Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare Centru Asistenta Sociala - Birouri Primarie » in Municipiului Codlea, jud. Brasov ;Destinatia cladirii: Spatii aferente Serviciului Asistenta sociala si cabinete medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 351248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Codlea
Numar invitatie: 351248/26.07.2013
Denumire contract: Amenajare Centru Asistenta Sociala - Birouri Primarie » inMunicipiului Codlea, jud. Brasov ;Destinatia cladirii: Spatii aferente Serviciului Asistenta sociala si cabinete medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CodleaCod fiscal: 4777108, Adresa: str. Lunga, nr.33, Codlea, Telefon: +40 268251650, Fax: +40 268251809
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lunga, nr.33, Registratura Primariei municipiului Codlea - camera 5, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268251650, fax: +40 268251809, persoana de contact: SILVIA BANCEU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Codlea, str. Lunga nr. 33, etaj 1, sala de sedinte - camera 22.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Centru Asistenta Sociala - Birouri Primarie » inMunicipiului Codlea, jud. Brasov ;Destinatia cladirii: Spatii aferente Serviciului Asistenta sociala si cabinete medicale
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in demolareacladirii fostei Centrale Termice din str. Muntisor Nr. 3A , dinMunicipiul Codleasi realizarea unei noi constructii- in care vor functiona servicii ale Primariei. Se vor amenaja birouri pentru Serviciul asistenta sociala, depozite si cabinete medicale.Valoarea estimata aferenta constructiei si instalatiilor este de 2.684.837, 66 lei[C+M (include organizarea de santier) + Utilaje, echipamente tehnologice + Cheltuieli diverse si neprevazute].* Cheltuielilediverse si neprevazutereprezinta 8, 59% din valoarea estimata a contractului, respectiv 212.487 lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 684, 837.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 40.000 lei(redusa cu 50% pe baza declaratiei privind calitatea de I.M.M., respectiv 20.000 lei)conf prevederilor Legii nr. 346/2004. Forma de constituire: Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate de asigurari. Garantia de participare, se poate constitui si prin depunereala A.C.: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si oradeschiderii ofertelor;b) a sumei in numerar, depuse la casieria Primariei Municipiul Codlea, din str. Lunga nr.33, Municipiul Codlea, jud Brasov. Contul autoritatii contractante: Municipiul Codlea RO63TREZ1375006XXX000033, deschis la Trezoreria Codlea, Certificatde inregistrare fiscala: 4777108.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile (conform art.33, alin.3 lit.b din HG 925/2006 actualizata).In atentia ofertantilor: AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzandsuma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.(c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie, in termenul stabilit.(d) ofertantul se afla sub incidenta art.I, punctul 68 din OUG 76/2010, pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 si art 2781 din OUG 34/2006.Echivalenta Ron / alta valuta se stabileste la cursul lei/euro mediu anual comunicat de BNR/BCE pentru anul 2012.Garantia pentru participarese returneaza ofertantului in conditiile legii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie solicitate este de 10% din pretul contractului fara TVA (redusa cu 50% pe baza declaratiei privind calitatea de I.M.M.).Contractantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executiese va constituide comun acord intre parti, prin: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devineanexa la contract ? respectand prevederile legislatiei in vigoare.? Retineri succesive conform art. 90, alin 3, dinHG 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant la semnarea contractului, in contul astfel deschis, va fi de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.Restituirea Garantiei de buna executie se va face conform HG 925/200, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular A.Vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind eligibilitatea art.180 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare ? in original.Formular B. Vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare? in original.Formular CSe va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tert sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante ?Muntean Catalin George- PrimarUrdea Virgil- ViceprimarRotaru Vasile-SecretarAdam Lucian Ilie- consilier localAndrone Silviu Claudiu- consilier localCiolan Stefan Octavian- consilier localCirstolovean Adriana- consilier localDumitrescu Mihai- consilier localGheorghe Adrian- consilier localRadu Mihai- consilier localIvan Calin Felician- consilier localLazaroiu Costel- consilier localManole Dionisie- consilier localNica Corina Gina- consilier localPop Mircea Virgil- consilier localPreda Ioan- consilier localStama Robert Cosmin- consilier localSumanariu Mihai- consilier localTerci Traian- consilier localTurcu Teodor Ioan- consilier localVlad Constantin-consilier localPopescu Corina-Sef Serv. A.P.Bradu Claudia-Arhitect sefPapara Mirela-Sef Serv. ContabilitateBanceu Silvia-consilier/ Serv. InvestitiiJugaru Liviu-consilier/ Serv. AchizitiiRosz Georgeana-consilier/ Serv. AchizitiiFeldiorean Rodica-consilier/ Serv. InvestitiiCalburean Nistor-consilier/ Serv ArhitecturaGabor Lucian-consilier /Programe. Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioared) Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular D) prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Firmelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale.Nota: ? Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat si/sau catre bugetul local vor fi respinse.? Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c¹) din OUG nr. 34 / 2006.? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.? In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la literele a), c1)si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006. Eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ( lucrari de constructii). Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Certificat constatator.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM vorprezenta si Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Anexa nr.1 din Legea 346/2004 actualizata- Formularul 3.In cazul intreprinderilor partenere sau legate se va completa si Anexa 2 din Legea 346/2004 actualizataPentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional/inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - traduse in limba romana si legalizate. Aceste documente vor fi prezentate inclusiv de catre asociati.Persoane juridice /fizice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant contabil vizatsiinregistratdeorganelecompetente, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul;Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., Fisa de informatii generaleCompletata inclusiv cu datele referitoare la cifra de afaceri globala, realizata in ultimii trei ani, in RON si Euro (ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare)Echivalenta Ron / alta valuta, se stabileste la cursul lei/euro mediu anual comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv.Atentie!Nu se va limita conversia doar la moneda Euro.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului aferenta anilor mentionati in Formularul E ?trebuie sa fie de minim 4.000.000 lei.In sustinerea conditiei impuse, operatorul economic va prezenta toate documentele pe care le considera relevante si care sustin indeplinirea acestei cerinte de calificare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta.Formularul 3 ? Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM din sectiunea formulare.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniCompletare Formular F cu lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similaraCompletare Formular GOfertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in ultimii 5 ani, respectiv sa prezinte minim 1 contract, avand ca obiect executia de lucrari de constructii pe structura metalica, a caror valoare sa fie cel putin egala cu 2.472.350, 66lei. Pentru echivalenta se tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCR/BCE.(Prin contract similar se intelege un contract avand ca obiect executia de lucrari de constructiide cladiri pe structura metalica cu suprafata desfasurataminim 600 mp, ).Lucrarile declarate in Formularul G trebuie sa vizeze lucrari de constructii, in care operatorul economic candidat/ofertant este contractant unic sau asociat in cadrul asociatiei ??, subcontractant al ??Ofertantul va trebui sa probeze experienta similara printr-o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereCompletare Formular H cu efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii referitoare la personalul de conducere sipesonalul de specialitate
Completare Formular IOfertantul trebuie sa demonstreze existenta personalului responsabil de indeplinirea contractului. Din componenta echipei vor face parte:
- 1 Sef de santier ? studii superioare specialitatea constructii civile/industriale/ edilitare
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? atestat in domeniul ?Constructii civile ?;
- 1 Responsabil tehnic, inginer constructor, specialist ininstalatii
- 1 Responsabil cu realizarea structurii de rezistenta
- 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ);
- 1 Responsabil SSM;
Pentru toate persoanele solicitate se vor prezenta CV-uri, diplome, certificate si atestarile valabile la data limita de depunere a ofertelor, documente care atesta specializarea personalului.
Pentru Responsabilul cu controlul tehnic de calitate (CQ), responsabilultehnic- inginer constructor-specialist in instalatii, responsabilul curealizarea structurii de rezistentasi responsabilulSSM, se vor prezenta deciziile de numire din partea operatorului economic valabile la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Completare Formular J cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Utilaje necesare:
- 1 buc. buldoexcavator;
- 1 buc. autobasculanta;
- 1buc ciocan pneumatic;
- 1 buc tobogan / recipient pentru evacuare deseuri din demolari;
- 1 buc. automacara;
- 1 buc PRB., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Completare Formular K declaratie privind subcontractantii. Ofertantii au dreptul de a demonstra indeplinirea criteriilor de calificare fie prin depunerea documentelor solicitate mai sus, fie prin prezentarea initiala a unei declaratii pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in fisa de date (Sectiunea Formulare- Documente de calificare - Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare). Declaratia va fi insotita de o anexa (ANEXA la Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare) in care ofertantul va mentiona succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.In cazul in care ofertantii uzeaza de dreptul de a depune initial doar declaratia privind indeplinirea cerintelor de calificare, acestia au obligatia de a prezenta documentele cerute in fisa de date a achizitiei pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare in termen de cel mult 72 de ore de la solicitarea autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul nu indeplineste integral cerintele de calificare stabilite prin documentatia de atribuire, oferta va fi descalificata.(Situatiile care pot conduce la descalificarea ofertei sunt urmatoarele:
Ofertantul nu prezinta toate documentele de calificare solicitate sau declaratia pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare si nu depune in termen de 72 de ore de la solicitarea autoritatii contractante toate documentele care atesta indeplinirea tuturorcerintelor de calificare.) CertificatdeatestareISO-9001/2008sau echivalent, privindmanagementul calitatii in domeniul constructiilor pentru tipul de lucrari supus ofertarii ? copie.Nota: 1. Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare.2. Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Certificat de atestare ISO-14001/2004sau echivalent, privind protectia mediului pentru tipul de lucrari supus ofertarii ?copie.Nota: 1. Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare.2. Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer