Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Amenajare centru civic in localitatile Tudor Vladimirescu, Scortaru Vechi si Comaneasca, comuna Tudor Vladimirescu, judetul Braila


Detaliu pentru invitatia numarul 342610
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Tudor Vladimirescu
Numar invitatie: 342610/12.02.2013
Denumire contract: ?Amenajare centru civic in localitatile Tudor Vladimirescu, Scortaru Vechi si Comaneasca, comuna Tudor Vladimirescu, judetul Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Tudor VladimirescuCod fiscal: 4342731, Adresa: Braila, comuna Tudor Vladimirescu, Tudor Vladimirescu, Telefon: +40 239613284, Fax: +40 239613284
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: jud. Braila, comuna Tudor Vladimirescu, str. Brailei, nr. 89, Tudor Vladimirescu, Romania, cod postal: 817180, telefon: +40 239613284, fax: +40 239613284, persoana de contact: Vasile Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: jud. Braila, comuna Tudor Vladimirescu, str. Brailei, nr. 89, Tudor Vladimirescu, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare centru civic in localitatile Tudor Vladimirescu, Scortaru Vechi si Comaneasca, comuna Tudor Vladimirescu, judetul Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie obiectiv de investitie ?Amenajare centru civic in loc. T. Vladimirescu, Scortaru Vechi si Comaneasca, comuna Tudor Vladimirescu, judetul Braila?Strazile ce fac obiectul prezentului contract, sunt in numar de 3: str. Brailei din loc. T. Vladimirescu, str. Ramnicu Sarat din loc. Scortaru Vechi si str. Principala din loc. Comaneasca, constituind strada principala (DN22) din centrele civice ale celor trei localitati.In toate cele trei loc. se executa aceleasi lucrari si anume: -se vor amenaja acostamentele pe latime de 0, 75m fiecare prin scarificare manuala, profilare, aducere la cotele necesare si impietruirea pe o grosime de 10 cm;
-se vor amenaja rigole de 1, 0 m latime, 0, 4 m adancime, pereate cu beton C12/15 in grosime de 8cm prin intermediul unui strat din nisip stabilizat cu ciment de 5 cm grosime;
-se vor amenaja accese carosabile in curti cu latimea de 3, 0 m din beton BcR3.5 de 15 cm grosime pe un strat de balastde 10 cm, continuate peste santuri cu trei dale prefabricate din beton armat (C16/20) de 15 cm grosime, 1, 4 m lungime si 1, 0 m latime;
-se vor amenaja accese pietonale in curti cu latimea de 1, 0m, din beton C12/15 de 10 cm grosime, pe fundatie din balast de 10 cm grosime, continuate peste santuri cu dale prefabricate din beton armat (C16/20) de 10 cm grosime, 1, 4 m lungime si 1, 0 m latime;
-se vor amenaja spatii de parcare cu imbracamintea din beton BcR 3.5 in grosime de 15 cm, pe o fundatie din balast de 10 cm grosime;
-se vor amenaja refugii pentru statiile de autobuze cu carosabilul din beton BcR 3.5 in grosime de 15 cm, pe o fundatie din balast de 10 cm grosime;
-pentru asigurarea continuitatii rigolelor (acolo unde pantele in lungul drumului o impun), sub parcaje si statiile de autobuz, se vor monta tuburi azbociment cu Dn300;
-se vor amenaja trotuare de o parte si de alta cu latimea de 1, 2 m fiecare, din beton C12/15 de 10 cm grosime, pe fundatie din balast de 10 cm grosime;
-pentru asigurarea continuitatii rigolelor la intersectii cu strazi ce nu permit preluare apelor pluviale, se vor monta tuburi din azbociment cu Dn300 prevazute la capete cu timpane din beton C8/10 de 140x120x25cm;
-se vor monta indicatoare de circulatie la parcari si statii de autobuze;
-se vor amenaja spatiile verzi, cuprinse intre santuri si trotuare cu latimea medie de cca. 3, 5 m, prin indepartarea stratului format din amestec de pamant si buruieni, completarea cu pamant rezultat de la saparea casetelor trotuarelor, parcajelor, statiilor de autobuz si accesele carosabile si pietonale in curtile proprietarilor, adaugarea unui strat de pamant vegetal in grosime de 10 cm in care se va insamanta gazon.Se face precizarea ca pentru interventie la strada (DN22) este obligatoriu necesar acordul scris al Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Constanta.Mentionam ca valoarea estimata a achizitiei, conform devizului general al proiectului este de: 3225496 lei fara TVA, din care 303103 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 225, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 58220 lei (pentru IMM 50%, cu dovada calitatii de IMM) care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, in original, in lb. romana sau insotita de traducere legalizataGarantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO57TREZ1515006XXX003153 deschis la Trez. Mun. Braila, cu conditia confirmarii acestora de catre banca.Cod fiscal 4342731Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptulbancii emitente/societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr. 34/2006 si anume: ?In situatia in care depune contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia ca nefondata, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante RO57TREZ1515006XXX003153 suma de 6691, 05 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?.Pentru o evaluare si raportare unitare a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si oara deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Durata de garantie a lucrarii: minim 24 luni de la receptia la terminarea lucrarilor.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 din HG nr. 925/2006. La constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - completare Formular nr. 12A- Certificat de cazier fiscal, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare va prezenta certificatul de cazier fiscal. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - completare Formular nr. 12BPentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitele si taxele locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedurade atribuireModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare Formular nr.12CIn cazul asocierii se va prezenta o copie a Acordului de asociere, daca este cazul - Formular nr. 64. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare Formular nr. 25. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 69¹din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare Formular nr. 5Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: primar Constantin Vasile, viceprimar Mihaiu Dumitru, jr. Calin Constantin, insp. Stanciu Virgil, insp. Mocanu Gheorghe, consilieri: Bogdan Tudorel, Juganaru Iulian, Tanase Lenuta, Popa Costel, Drogeanu Dumitrel, Matei Lenuta, Simpetru Dumitrel, Nenciu Janeta, Olteanu Dumitru, Perianu ReluIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna- asociere, fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintele mentionate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, depunand toate documentele solicitate: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor scadente la bugetul local. Ofertantulare capacitatea legala de a executa lucrarile ce fac obiectul contractului.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN ce descriu activitatea ofertantului. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare prin care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa cuprinda informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalaOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri globala, in ultimii 3 ani cel putin egala cu 5800000 lei.Documente relevante: - declaratie privind cifra de afaceri- Formular nr. 3 -Informatii generale- bilanturile contabile sau alte documente relevante prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei, vizate si inregistrate de organele competente., Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: Prezentarea unui cash-flowrealist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim 400000lei si va fi valabila pe durata de minim 5 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prez. listei privind pers. resp. pentru indeplinirea contractului - completare Formulare 12I si 12.1I. In document se vor prezenta informatii ref la pers. de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, functia in cadrul contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilizari unei echipe formata din: 1 sef santier cu studii de inginerie constructii, specialitatea drumuri siexperienta generala de minim 3 ani in domeniul ingineriei de constructii, cu implicare in calitate de sef santier in cel putin un proiect similar; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat in domeniul constructiilor de drumuri, atestat dovedit cu Certif de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi; 1 responsabil pentru asigurarea controlului calitatii CQ; 1 responsabil mediu; 1 responsabil SSM; Pentru fiecare persoana se va preciza functia care va fi indeplinita si se va prezenta CV-ul, copii dupa diplome, autorizatii, legitimatii, atestate, sau certificate detinute, decizii, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Formular 12G, dupa caz., Ofertantul poate sa isi demonstreze capacit. tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG 34/2006).Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006., Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 2900000 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric impus., Prezentarea unei declaratii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.- Formular nr. 12H.Ofertantul va face dovada ca dispune pentru executia lucrarii de cel putin urmatoarele utilaje: autogreder, buldozer, excavator, cilindru terasier, finisor/repartizor de beton complet automatizat, masina de fasonat otel beton, autocisterna, statie betoane, laborator gradul II pentrubetoane.Ofertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii mediului, conform ISO 14001 sau echivalent, pentru activitatea specifica obiectului contractului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita pentru depunerea ofertelor., Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatea specifica obiectului contractului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer