Achizitie publica - ,,Amenajare centru de informare si promovare turistica, amenajare traseu tematic ? SPRE FANTANA CU APA BUNA, in localitatea Zabrani, judetul Arad?
Detaliu pentru invitatia numarul 320630
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320630/22.02.2012
Denumire contract: , ,Amenajare centru de informare si promovare turistica, amenajare traseu tematic ? SPRE FANTANA CU APA BUNA, in localitatea Zabrani, judetul Arad?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZABRANI (PRIMARIA COMUNEI ZABRANI)Cod fiscal: 3519216, Adresa: ZABRANI NR 95 JUD ARAD, Zabrani, Telefon: 0257457333, Fax: 0257457333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZABRANI NR 95 JUD ARAD, Zabrani, Romania, cod postal: 317410, telefon: +40 257457001, fax: +40 257457430, persoana de contact: MARIAN TOADER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Zabrani, nr.95, jud.Arad.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Amenajare centru de informare si promovare turistica, amenajare traseu tematic ? SPRE FANTANA CU APA BUNA, in localitatea Zabrani, judetul Arad?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul proiectul presupune amenajarea unui Centru Local de Informare si Promovare Turistica si amenajare traseu tematic ?Spre Fantana cu Apa Buna?, in comuna Zabrani, judetul Arad, proiect inclus in Prevederile Strategiei de Dezvoltare a judetului Arad, conform documentului depus la dosarul cererii de finantare si contribuie la promovarea zonei si ale traditiilor culturale ale acesteia.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 503, 769 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 10.000 RON.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Formular nr.25, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: RO70 TREZ 0252 1160 203X XXXX, deschis la Trezoreria Lipova.Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 4.283, 77 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.2; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5; Persoanele cu functii dedecizie din cadrul autoritatii contractanteimplicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: ec.Marian Toader ? Primar; Danut Codrean? Presedintele comisiei de evaluare; Andrei Crisan ? Membru comisie de evaluare; Nicula Tiberiu ? Membru comisie de evaluare; Vasilciuc Vartica - Membru comisie de evaluare; Miculit Eugen - Membru comisie de evaluare; Cazier judiciar al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Cazier fiscal al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Persoanelejuridice strainevorprezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data infata unuinotar, aunei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si are ca obiect de activitate autorizat, activitatea corespunzatoare codului CAEN: - 4120-Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), sa fie cel putin egala cu: 1.000.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a vizat si inregistrat la organele competente bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la utimii trei ani financiari incheiati, respectiv: 2011, 2010, 2009. Daca nu a vizat si inregistrat la organele competente bilantul contrabil aferent anului 2011, atunci acesta va prezenta cifra de afaceri aferenta anilor: 2010, 2009, 2008.Pentru persoanele juridice straine, cifra de afaceri se va exprima potrivit cursului leu/euro mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv, conform urmatoarelor echivalente: anul 2008 - 1 euro = 3, 6826 ron; anul 2009 ? 1 euro = 4, 2399 ron; anul 2010 ? 1 euro = 4, 2122 ron; anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 ron., Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv: 2010, 2009, 2008, insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de organele competente.In situatia in care operatorul economic si-a vizat si inregistrat la organele competente bilantul contabil aferent anului 2011, acesta va prezenta bilantul contabil aferent exercitiilor financiare: 2011, 2010, 2009., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a contractului de lucrari, pentru o perioada de minim 4 luni, pentru o valoare cel putin egala cu: 300.000 lei., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentareaunuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani, maxim 2 contracte de lucrari, ale caror obiect a fost executia lucrarilor de constructii civile, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 500.000 lei fara T.V.A., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): - min.1 coordonator de lucrare ? inginer constructii civile, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile si industriale;
- min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de ?responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul: constructii civile si industriale, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor;
- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, pentru domeniul: constructii civile si industriale;
- min.1 inginer instalatii electrice, atestat ANRE, cu legitimatia valabila la data deschiderii ofertelor;
- min.1 inginer instalatii sanitare si termice., Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract deleasing) de utilajele si echipamentele tehnice considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei., Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantulare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Asociatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) dinOUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. Certificatul cu termen de valabilitate la zi, caresaateste implementarea standardelor de management al calitatii, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii., Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: a) pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 25 puncte;b) pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit a) punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima/durata n) x punctajul maxim alocat. Durata minima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 3 luni, iar durata maxima de executie este de: 6 luni. Pentru o durata de executie mai mica decat durata minima indicata de catre autoritatea contractanta (3 luni), sau mai mare decat durata maxima indicata de autoritatea contractanta (6 luni) oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
25
Descriere: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 25 puncte; b)pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel: Pn = (perioada n/ perioada maxima) x punctajul maxim alocat.Perioada minima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 5 ani, iar perioada maxima de garantie este de: 10 ani. Pentru o perioada de garantie mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta (5 ani), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma. Pentru o perioada de garantie egala sau mai mare decat perioada maxima indicata de autoritatea contractanta (10 ani), se va acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 25 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, pe site-ul: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 15:08