Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE CENTRU DE PREVENIRE SI COMBATERE A CRIMINALITATII


Detaliu pentru invitatia numarul 321612
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Numar invitatie: 321612/08.03.2012
Denumire contract: AMENAJARE CENTRU DE PREVENIRE SI COMBATERE A CRIMINALITATII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 723555802, fax: +40 269208813, persoana de contact: Cristina Bica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, sala de presa, etaj 2, camera 203
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE CENTRU DE PREVENIRE SI COMBATERE A CRIMINALITATII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de constructii si instalatii constand in: Lucrari de arhitecturaLucrari de rezistenta/structuraInstalatii termiceInstalatii sanitareInstalatii electriceInstalatii de utilizare gaz
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 093 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3.200 leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original)sauordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf art.91 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.I.M.M-urile beneficiaza de reducere 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prev la art.180 si art.181 din OUG34/2006Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevaz la art.69^1 din OUG34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner IohannisViceprimar ? Virgil PopaDirector Directia Tehnica -Cristina BicaDirector Economic ? Viorica Bandescup. Sef Serviciu Juridic ? Claudia IordanescuServiciu Investitii ? Monica DancuServiciu Juridic ? Afrodita GramaServiciu Buget-Contabilitate ? Elena BuhoiCertificat de participare cu oferta independenta, cf Ordinului ANRMAP nr.314/2010Certif eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general.Certif eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local.in original /copie legaliz /xerocopie certif pt conf cu orig.Ofertele depuse de operatorii ec care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. Pt pers juridice/fizice romaneCertif constatator emis de ORC original/copie legalizata/xerocopie certif pt cf cu orig, sa rezulte obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.pt pers fizice: autorizatie de functionare/altele echiv pt a dovedi apartenenta la categoria profes impusa de indeplinirea ctr.Pers juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certif constatatoare privind indeplinirea oblig de plata a impozite, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echiv), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.in original/copie legalizata, xerocopie certif pt conf cu originalul insotite de traducere autorizata.Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (A.N.R.E.), tip tip C2A xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul).Autorizatie ISCIR conform prescriptiilor tehnice PT A1-2010 (sau echiv)pentru cazane de apa calda.Autorizatie ISCIR se va prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Autorizatie / Agrement tehnic emis de ANRE(sau echiv) pentru executia lucrarilor la instalatiilorde utilizare a gazelor naturale.Autorizatia / Agrementul tehnic se va prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010 sau la 30.06.2011 (vizat de DGFP);Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani.Se vor prezenta contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata sa fie de minim 45.000( euro exclusiv TVA)sau de minim 195.000 lei(exclusiv TVA).Se vor prezenta, inclusiv, PV de receptie la terminarea lucrarilor, aferente contractelor reprezentand experienta similara.Recomandare/Recomandari din partea beneficiarului / beneficiarilor (model propriu).Recomandarile vor fi prezentate, pentru contractele reprezentand experienta similara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/recomandari, certificat / certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art.97^1, alin.(1)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Resurse tehniceDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariSe vor asigura acele utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., personal cheie-nr minimResponsabil Tehnic cu Executia 1ResponsabilC.Q 1 (Nota*)- ing constructor 1- ing instalatii electrice 1- ing instalatii sanitare 1- ing instalatii termice 1- ing instalatii gaz 1Pers calificat 11 din care: - pt lucrarile de arhitectura si rezistenta-zidar 1-tinichigiu 1-tamplar 1-dulgher 1-faiantar 1-zugrav 1-vopsitor 1pt lucrarile de instalatii termice-instalatori 1pt lucrarile de instalatii sanitare-instalatori 1pt lucrarile de instalatii electrice-electricieni atestati ANRE grad IIB(sau echiv)1pt lucrarile de instalatii gaz-instalatori autorizati ANRE (sau echiv) pt executiainstalatiilor de utilizare agazelor naturale 1Declaratie care contine inf privind nr mediu, in ultimii 3 ani ale pers angajat si ale cadrelor de conducereDeclaratie care contine inf privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) inclusiv personalul cheie., Sustinerea tehnica si profesionala(daca este cazul)Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti)., Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul), Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asociatii(daca este cazul) ISO 9001:2001 sau echivalent.ISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer