Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare centru de primire pentru persoane cu probleme sociale


Detaliu pentru invitatia numarul 312086
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL CAMPINA
Cod de identificare fiscala: RO2843272
Adresa: BDUL CULTURII, NR.18, Campina
Telefon: 0244-336134
Fax: 0244-371458
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare centru de primire pentru persoane cu probleme sociale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Amenajare centru de primire pentru persoane cu probleme sociale
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.08.2011 10:21
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Campinab-dul Culturii nr. 18Campina, cod 105600, jud. Prahova
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Campinab-dul Culturii nr. 18
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 516, 334 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl. privind situatia personala, certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale si la bugetul de stat, CUI, certificat constatator, informatii generale, bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani min.1.000.000 lei, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, experienta similara in valoare demin 500.000 lei excl. TVA, declaratie privind utilajele, decl. privind personalul, CV-urile personalului de conducere si al personalului responsabil pentru executarea contractului de lucrari, RTE, ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001
direct SEAP, garantia participare este in suma de 10.000 lei si se constituie conform fisei de date a achizitiei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer