Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare Centru SMURD, clinica medicala si spatii de cazare


Detaliu pentru invitatia numarul 353109
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL COMARNIC
Numar invitatie: 353109/27.08.2013
Denumire contract: Amenajare Centru SMURD, clinica medicala si spatii de cazare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL COMARNICCod fiscal: 2845761, Adresa: Str.Republicii nr.104, Comarnic, Telefon: 0244-360076, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Centru SMURD, clinica medicala si spatii de cazare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in edificarea unei cladiri in zona , ,Piata" aorasului Comarnic, in vederea amenajarii unei clinci medicale si a unui Centru SMURD. La mansarda cladirii se vor amenaja spatii de cazare. Cladirea propusa are un regim de inaltime P+M si o suprafata desfasurata de 665, 00mp.
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 858, 884 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5700 lei si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86, alin.1 din HG 925/2006. In cazul constituirii acesteia prin virament bancar sau fila CEC, contul este RO 10 TREZ 522 5006 XXX 002 434 deschis la Trezoreria Municipiului Campina, cod fiscal 2845761, confirmarea docmentelor de catre banca facandu-se pana la data limita de depunere a ofertelor.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, atat in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica, conform art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006, cat si in original la sediul autoritatii contractante. Pentru echivalenta lei/alta valuta se va folosi cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.In cazul constituirii printr-un instrument de garantare se va va utiliza modelul prezentat in sectiunea , ,Formulare"(formular nr.20).Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de o reducere de 50 % a garantiei de participare. Daca se uzeaza de aceasta prevedere, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare (completare formular nr.7).Garantia de participare va fieliberata de catre autoritatea contractanata conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul formularii de contestatii si respingerii acestora de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5638 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de o reducere de 50 % a garantiei de participare. Daca se uzeaza de aceasta prevedere, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare (completare formular nr.7). ? Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari. ? In acelasi timp, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct, inconformitate cu prevederile art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare formular 2)2.Declaratie privind eligibilitatea conf.art.180 din OUG 34/2006 (completare formular 3)3.Declaratie privind eligibilitatea conf.art.181 din OUG 34/2006 (completare formular 4)3.a.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea fiscala competenta de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor;3.b.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul local, din care sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor4.Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 5)5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completare formular nr.6)***Modalitatea de indeplinire: se vorcompleta formularele indicate si se vor prezenta documentele solicitate, acolo unde este cazul.In cazul documenteleloreliberate de terti , acestea se vor prezentain original, copii legalizate sau copii lizibile, marcate de catre ofertant cu , ,conform cu originalul?. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.***Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: primar- Vasile Dorian Botoaca, Mircea Costin Coca-viceprimar, Gabriela Ciusa ? Sef Birou Dezvoltare Locala, Investitii si Achizitii Publice, Catalin Piciorea ? Sef Birou Urbanism si Andrei Gheorghe ? Inspector Protectia Mediului;Consilieri locali: Antone Iordache Nicolae Marius, Berteanu Laurentiu, Brinzi Bogdan, Grama Ion, Manea Gheorghe, Mitrea Mihai Adrian, Musea Constantin Marian, Petre Constantin, Piciorea Florentin Ciprian, Serban Dragos, Botoaca Costin Alin, Comanoiu Gheorghe Mihail, Necula Florin, Peticila Ioan Ciprian. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului2. Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoría IMM-urilor sau orice alt document emis deautoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2004 (daca este cazul) ? completare formular nr.7Modalitatea de indeplinire: se vor completa formularele indicate si se vor prezenta documentele solicitate, acolo unde este cazul.In cazul documenteleloreliberate de terti , acestea se vor prezentain original, copii legalizate sau copii lizibile, marcate de catre ofertant cu , ,conform cu originalul?. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.***In cazul oferantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acestuia i se va solicita prezentarea la sediul autoritatii contractante prezentarea Certificatului Constatator in original
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani - completare formular.nr.82.Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani, sa fiede minim 3.717.768 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie ?completare formular nr.9-Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? completareformular nr.10-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? completare formular nr.12-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, insotite deangajamentul ofertantului privind resursele umane ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului leva inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei ? completare formulare nr.13, 14, 15 si 16-Informatii privind asocierea ( daca este cazul)-Informatii privind subcontractantii ?completare formular nr.17, ?Cerinta 2: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani afinalizat unul sau maxim 2 contracte de executie lucrari similare acaror valoare cumulata sa fie de minim 1.850.000 lei, fara T.V.A. Se vor prezenta certificari de buna executie. Certificarile de buna executie vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., ?Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de o echipa responsabila cu indeplinirea contractului formatadin: 3.1. Sef santier - studii superioare, specializarea constructii civile, cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Se vor prezenta urmatoarele documente: -CV in format EUROPASS (completare formular nr.15), datat si purtand numele in clar si semnatura in original. Acesta va avea inscrisa mentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;
-Diploma de studii;
-Pentru demonstrarea experientei similare, in cadrul CV-ului se vor preciza lucrarile si beneficiarii acestorain cadrul carora a detinut functiade sef de santier;
-Contractul individual de munca / contractul de colaborare / angajamentul / acordul de participare .3.2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor, atestatpentru categoriile de lucrari prevazute in proiect conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si Ordin MLPTL nr. 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii"Se vor prezenta urmatoarele documente: - Certificatul de atestare tehnico -profesionala pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia pe domeniul constructii civile;
- Legitimatia de responsabil tehnic cu executia, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Declaratie de disponibilitate3.3. Responsabil cu controlul tehnic de calitate ? absolvent cu studii superioare, cu decizie de numire ca responsabil CQSe vor prezenta urmatoarele documente: - CV in format EUROPASS (completare formular nr.15), datat si purtand numele in clar si semnatura in original. Acesta va avea inscrisa mentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;
-Diploma de studii;
-Contractul individual de munca / contractul de colaborare / angajamentul / acordul de participare;
-Decizie de numire ca responsabil CQ.3.4. Responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii, atestat conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr.319/2006Se vor prezenta urmatoarele documente: -Diploma care sa ateste specializarea;
-declaratie de disponibilitate, Cerinta 4: Dotarea minima obligatorieOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispunede urmatoarele tipuri de echipamente : - Buldozer pe senile- Statie de preparare a betonului sau contracte/angajamente de furnizare beton- Excavator- Betoniera sau contract de transportPentru indeplinirea cerintei se solicita completarea formularului nr.11 care va fi insotit dedocumentele care sa ateste dovada detinerii si/sau accesului la utilaj/echipament (ex: facturi, contracte de vanzare - cumparare, contracte de leasing financiar, contracte de inchiriere, contracte de furnizare, angajamente de punere la dispozitie, etc.). Informatii privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001Se va prezenta copie legalizata sau copie marcata de catre ofertant cu , ,conform cu originalul? dupa Certificatul privind sistemul de management al sistemului calitatii dinseria ISO 9001 sau certificate echivalente, pentru domeniul de executie de lucrari specificetipurilor de activitati care fac obiectul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, valabil la data limita de depunere a ofertelor si emise de organisme acreditate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer