Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Amenajare centru social multifunctional, sat Orboiesti, Comuna Andrasesti, judetul Ialomita


Detaliu pentru invitatia numarul 335282
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNAANDRASESTI (CONSILIUL LOCAL ANDRASESTI)
Numar invitatie: 335282/11.09.2012
Denumire contract: ?Amenajare centru social multifunctional, sat Orboiesti, Comuna Andrasesti, judetul Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAANDRASESTI (CONSILIUL LOCAL ANDRASESTI)Cod fiscal: 4231636, Adresa: Andrasesti, Andrasesti, Telefon: 0243267501, Fax: 0243267544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Andrasesti, Andrasesti, Romania, cod postal: 927025, telefon: +40 243267501, fax: +40 243267544, persoana de contact: Florin Basturea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei comunei Andrasesti, localitatea Andrasesti, str Gheorghe Gr. Cantacuzino nr. 51, judetul Ialomita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare centru social multifunctional, sat Orboiesti, Comuna Andrasesti, judetul Ialomita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari de executie in vederea amenajarii unui centru social multifunctional, satul Orboiesti, judetul Ialomita
II.1.6) CPV: 45215221-2 - Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 204, 395.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumulgarantiei de participare 10.000 Ron. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art. 86, prin virament bancar in contul RO29TREZ3915006XXX003909 deschis la Trezoreria Slobozia, CIF: 4231636, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionata. Valabilitatea garantiei pentru participare: 60 de zile calendaristice, de la termenul limita de primire a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare.Suma ce va fi retinuta de autoritatea contracatanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsaca nefondata de catre CNSC va fi de 4.984, 39 Ron (art. 278^1)
Garantie de buna executie
Da Cuantumul garantiei de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului Slobozia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepliniriii contractului, Autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurentasumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. A din Sectiunea formulare ? Declaratie privind eligibilitatea;Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Daca este cazul, acest formular se va completa si de tertul sustinator.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Va fi exclus din procedura de atribuire acontractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Completarea Formularului nr. B din Sectiunea formulare ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006; Daca este cazul, acest formular se va completa si de tertul sustinator, dar numai pentru litera a), litera c1) si litera d).b) Prezentare Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. C din Sectiunea formulare ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam ca persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt: - Usurelu Ionel ? primar ;
-Iliescu Aurel ? viceprimar, membrul comisiei de evaluare;
-Basturea Florin - -presedinte comisie de evaluare;
-Eremia Maria ? contabil ? mebru comisiei de evaluare.- Niculescu Victor Sorin ? consilier local;
- Bunda Vasile ? consilier local;
- Badea Ovidiu ? consilier local ;Nota: Daca este cazul : asociatii / tertul sustinator / subcontractantul trebuie sa prezinte acest formular.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Mod de dovedire: Completare Formular CPI din sectiunea formulare.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formula 1. Cerinte minime obligatorii pentru persoane juridice/ fizice romane: Prezentarea unui Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, eliberat cu celmult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuia i se vasolicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Cerinte minime obligatorii pentru persoane juridice/fizice straine: Prezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Note: Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Acces la resurseOfertantul trebuie sa demonstreze ca la momentulsemnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente in valoare de 539.637lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de cel putin patru luni, Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani., Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani, conform formular B1 din sectiunea formulare.Cifra de afaceri medie globala anuala pe cel mult ultimii trei ani, va fi cel putin 2.100.000 Ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (calculati pana la termenul limita de depunere a ofertelor) pentru cele mai importante lucrari ., Un contract de lucrari similare - prezentarea unui contract (lucrari constructii civile) sau parte a unui alt contract, terminat la data depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari in valoare de cel putin 1.050.000 lei(fara TVA)De asemenea contractul respectiv va fi insotit de: proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / de proces verbal de receptie finala / de proces verbal de receptie partiala si de recomandare de la beneficiarul respectiv, Informatii privind resursele umane si structura managementuluiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Informatii referitoare la personalul de conducere, conform Formularului nr. F1.Informatii referitoare la personalul de conducere.- CV-urile personalului desemnat, in care sa se detalieze experienta ? conform model din Sectiunea formulare.- Copie contracte de colaborare/contractele de munca / angajamente din partea acestora., Informatii privind pers. resp. pentru executia lucrarilor, conform form. F2. Se vor asigura: 1Sef santier specializarea constructii civile.2.RTE atestat MDRT in domeniu3.Responsabil cu calitatea. Decizia interna de numire a resp. cu calitatea.4.Coordonator - SSM.5. Manager executie lucrari specializarea constructii civile. Pers. nominalizate la pct. 1; 3 si 5 trebuie sa aiba studii superioare si o exp. prof. specifica. In plus, seful de santier, trebuie sa aiba o exp. prof. generala in constructiilor de minim 5 ani.Informatii privind pers. nominalizat la punctele 1, 3, 4 si 5: - CV-urile pers., in care sa se detalieze exp. generala. Copie contracte de colaborare/contractele de munca/angajamente din partea acestora.- Copii diplome, care sa ateste specializarea personalului. Pentru responsabilul tehnic cu executia : CV, cop, Informatii privind dotarile specificeEchipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa asigure executia lucrarii in perioada de timp programata.Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada cadispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, concesiune sau orice alta forma ? contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): - vibrator de interior betoane- masina de fasonat in otel beton- troliu electric- macara - laborator de efectuare incercari in constructii cu grad corespunzator lucrarilor- statie betoane autorizata de mediu- autopompa turnat beton - aparat de sudura., Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, sispecializarea acestora, conform cu Formularul nr. D 1.Standarde de asigurare a calitatii - Certificat de atestare ISO 9001 privind managementul calitatii in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, valabil la data deschiderii ofertelor, Standarde de protectie a mediului - Certificat de atestare ISO 14001 privind managementul mediului in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer