Achizitie publica - Amenajare centru social pentru varstnici in orasul Negresti Oas
Detaliu pentru invitatia numarul 322561
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322561/23.03.2012
Denumire contract: Amenajare centru social pentru varstnici in orasul Negresti Oas
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Negresti OasCod fiscal: 3963951, Adresa: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Telefon: 0261/854845, Fax: 0261/854845
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Negresti Oas, str. Victoriei nr. 95-97, Loc.Negresti-Oas, Jud.Satu Mare, Romania, cod postal: 445200, telefon: +40 261854845, fax: +40 261854845, persoana de contact: Halas Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala mica de sedinte a Primariei Negresti Oas, str. Victoriei, nr. 95-97, Loc.Negresti-Oas, Jud.Satu Mare, Romania, cod postal: 445200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare centru social pentru varstnici in orasul Negresti Oas
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare centru social pentru varstnici in orasul Negresti Oas: 1.Amenajari exterioare2.Dotari si echipamente3.Constructii: -finisaje interioare-finisaje exterioare-consolidare structura rezistenta4.Instalatii exterioare si interioare apa, canalizare, gaz, electrice5.Organizare de santier
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 648, 895 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 20.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constit.a garantiei de participare va fi conform art.86, din H.G. 925/2006 actualizata: -virament bancar in contul RO31TREZ5485006XXX000056, Trez.Negresti Oas, cod fiscal: 3963951, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, completata conform Formular 28 ? Scrisoare de garantie bancara?in original(dinSectiunea VIII Formulare), in cuantumul si perioada prevazuta in doc.de atrib.;Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai traziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ;In cazul IMM pot beneficia de prevederile art.16, alin(2) din Lg.346/2004(cuantumul gar.de participare va fi redus la jumatate), cu conditia prezentarii doc.din care sa rezulte incadrarea in aceasta categorie.(Formular 30 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare solicitata trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de prevederile art.16, alin(2) din Lg.346/2004, numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.In conformitate cu art.278, alin.1, lt.b., din O.U.G. 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, din garantia de participare se va retine suma de 5428, 89 Lei.Garantia de participare se restituie cu respectarea dispozitiilor art.88 din HG 925/2006, actualizata.Orice oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in doc. de atribuire, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Formular 30 din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 10% din valoarea contr.fara T.V.A. Aceasta se poate constit.: *printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig., care devine anexa la contr., inainte de semnarea contr.cu ofertantul declarat castig.(Form.29-Scrisoare de gar.bancara de buna executie)in orig., sau*daca partile convin se poate constit.prin retin.succes.din sumele datorate facturi partiale.In acest caz contractant.are oblig.de a deschide la unit.Trez.statului din cadrul org.fiscal competent in administr.acestuia un cont de disp.distinct la dispoz.autorit.contract.Suma initiala care se depune de catre contract.in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract.Pe parcursul indepl.contr., autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succes.din sumele datorate si cuvenite contractant.pana la concurenta sumei stab.drept garantie de buna exec.in doc.de atrib.Aceasta se va putea restit.cf. art.92, alin.(4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Se va completa: *Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 1; *Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modif.si compl.prin Legea 337/2006, cu modif.si compl.ulterioare-Declaratie privind eligibilitatea Formular 2; *Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ulter.?Formular 3; *Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69*1din O.U.G. nr.34/2006, cu modif.si compl.ulter.(pentru ofertant/asociat/subcontr./tert sustinator).Persoanle cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organiz., derularea si finaliz.procedurii de atrib.: Primar?Ec.Bura Nicolae;Viceprimar?Ec.Cicio Ioan;Secretar?Jr.Grigoras Radu;Sef serviciu U.A.T. si Investitii?Ing.Halas Maria;Cons.Proiecte?Ec.Cora Andreea; Atentie!Incadrarea oricaruia dintre asociati intr-una din situatiile prevazute la art. 69*1, art.180, art.181 din O.U.G. nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din proced.de atrib.a contractului de achizitie publica; *Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 5. Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Pentru persoanele fizice sau jurudice romane si straine care-si desfasoara activitati in Romania: - sa prezinte certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu orig." din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat la data depunerii ofertelor; -certificat referitor la plata impozitelor si taxelor locale (datorii la begetele locale) din care sa reiasa situatia oblig.de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice eliberate de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor.Pentru persoanele fizice si juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare echivalente sau declaratie pe propria raspunedere in prezenta unui notar. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii, valabil ? original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Nota! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: * Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin :2.000.000 Lei, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.Operatorii economici ce beneficiaza de perevederile art. 16 alin.(2) din Lg. 346/2004, vor prezenta 50% din valoare., * Situatiile financiare pentru cel mult ultimii trei ani.Se solicita prezentarea bilanturilor contabile din ultimii trei ani incheiati., * Cash-flow de executie a lucrarii pentru 4 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau ca are disponibile resursele reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 820.000 Lei fara Tva, suma respectiva putand fi imobilizata pe o durata de 4 luni., Informatii privind asocierea: * Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica(dupa caz).* Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora(dupa caz).* Declaratie privind legalizarea asocierii(dupa caz).Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atuncisituatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere de 50%a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: * Prezentarea Experientei similare ? valoarea minima impusa 900.000 Lei fara Tva., * Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari de constructii civile, lucrari de instalatii (domeniul de activitate aferent obiectivului contractului)., * Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., * Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalul angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 (trei) ani;* Declaratie cu privire la personalul de specialitate responsabil direct de indeplinirea contractului de executie a lucrarii.Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori), respectiv: 1. sef santier executie cu experienta profesionala in domeniu lucrari constructii civile si instalatii;2. responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile, industriale si constructii instalatii (RTE) ;3. responsabil controlul calitatii (CQ)Persoanele propuse vor fi angajati proprii sau colaboratori.* Declaratie de angajament privind resursele umane;* Declaratie de disponibilitate, aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei., * Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (dupa caz).* Acordul de subcontractare dupa caz)., Informatii privind asocierea: * Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica(dupa caz).* Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora(dupa caz).* Declaratie privind legalizarea asocierii(dupa caz). * Certificat conform ISO 9001:2008 (certificarea sistemului de management al calitatii), * Certificat conform ISO 14001:2008 (certificarea sistemului de management al mediului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - prin descarcare de pe intermediul S.E.A.P., sau direct de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 14:51