Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - amenajare cimitir Nordic


Detaliu pentru invitatia numarul 336739
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE DEZVOLTARE SERVICII PUBLICE FOCSANI
Numar invitatie: 336739/05.10.2012
Denumire contract: amenajare cimitir Nordic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE DEZVOLTARE SERVICII PUBLICE FOCSANICod fiscal: 13994670, Adresa: STRADA MARASESTI NUMARUL 76, Focsani, Telefon: 0237.225.618, Fax: 0237.225.618
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MARASESTI NUMARUL 76, Focsani, Romania, cod postal: 620.057, telefon: +40 237225617, fax: +40 237225617, persoana de contact: MARIUS COSMIN SIMION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA MARASESTI NUMARUL 76 etaj 2 sala sedinte, Focsani, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: amenajare cimitir Nordic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de amenajare cimitir
II.1.6) CPV: 45112714-3 - Lucrari de arhitectura peisagistica a cimitirelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 lei - perioada de valabilitate 30 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI Cuantumul garantiei de buna executie 5 % in conformitate cu prevederile OUG 34/2006. Modul de constituire a garantie de buna executie Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale , cu obligativitatea contractantului de a deschide un cont in cuantum de minim 0, 5% din valoarea contractului la dispozitia autoritatii contractante , la o banca agreata de ambele parti sau oricarealta alternativa, conf.prevederilor art90 al.1, 3 din H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Completare formular 1 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006*.prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conf. ordin 314/2010 -formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^ din OUG 34/2006*-completare formular 3.In acest formular sunt nominalizate persoanele cu functie de decizie din cadrul DDSPcare aproba si semneaza documente ce au legatura cu atribuirea acestui contract. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului , Certificat de atestare fiscala.- privind impozitele si taxele la bugetul local , -fara datorii in luna anterioara depunerii ofertelorCertificat de atestare fiscala.- privind impozitele si taxele la bugetul de stat -fara datorii in luna anterioara depunerii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala 2009, 2010, 2011 mai mare sau egala cu 300000 lei. Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor lucrari in ultimii 5 anicel putin 1 recomandare de la lucrari similareprezentarea informatii generale aferente anilor 2009, 2010, 2011Completare declaratie referitoarela utilajele de care poate dispune operatorul economic pt. executarea contractuluilistapersonal responsabil pt. executia lucrarilor si personal muncitor de specialitate certificat ISO 9001certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiaraDescriere criteriu: 1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;: b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel : Pn =(pret minim / pret n) x 60 puncte. In cazul in care exista doua sau mai multe oferte cu acelasi punctaj clasate pe primul loc departajarea se va face prin depunerea unei noi oferte financiare la sediul autoritatii contractante.
termen de garantie
20
Descriere: Descriere criteriu: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul de evaluare ? termen de garantie a lucrarilor executate ? se acorda astfel: a) se va acorda punctaj maxim pentru cel mai mare termen de garantie ; b) pentru alt termen de garantie decat cel prevazut la lit.a) punctajul se va acorda astfel : tgn=(termen de garantie /termen de garantie maxim ) x 20. Termenul de garantie se va exprima in ani. Termen minim de garantie : doi ani.Pentruun termen de garantie mai mic de doi ani oferta va fi declarata neconforma. Un termen de garantie peste 10 ani nu va fi punctat.
durata de executie
20
Descriere: Descriere criteriu: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie ? se acorda astfel : :a) pentru cea mai mica durata de executie ofertata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alta durata de executie fata de cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: den =(durata minima de executie / durata de executie n) x 20. Durata de executie se va exprima in zile. O durata de executie mai mica de 30 de zile nu se va puncta. La o durata de executie mai mare de 90 zile oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP si la sediul autoritatii contractante-Str. Marasesti nr 76 -Focsani
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer