Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE CIMITIRE PE STR.EGALITATII SI IN CARTIERUL CLUCEREASA - ORAS MIOVENI


Detaliu pentru invitatia numarul 332458
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL MIOVENI
Numar invitatie: 332458/25.07.2012
Denumire contract: AMENAJARE CIMITIRE PESTR.EGALITATIISI IN CARTIERUL CLUCEREASA- ORAS MIOVENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MIOVENICod fiscal: 4318199, Adresa: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Mioveni, Telefon: 0348/455113, Fax: 0248/260500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORASULUI MIOVENI -B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, JUD.ARGES, cod postal: 115400, telefon: +40 0348/455113, fax: +40 0348/455113, REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI MIOVENI - B-DUL DACIA NR.1, MIOVENI, JUD. ARGES, COD POSTAL: 115400, TEL: +40 0348/455113, FAX: +40 0348/455113, SALA DE CONSILIU A CONSILIULUI LOCAL MIOVENI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE CIMITIRE PESTR.EGALITATIISI IN CARTIERUL CLUCEREASA- ORAS MIOVENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOTUL I: IMPREJMUIRE SI AMENAJARE CIMITIR STR. EGALITATIITerenul in suprafata totala este de 23 994mp iar suprafata de teren ce se va utilizata pentru amenajarea cimitirului este de 14 320mp.Intreaga suprafata va fi impartita in laturi pentru morminte -morminte ce vor avea dimensiuni de 1.20x2.50, drumuri si alei de circulatie si spatii verzi.In incinta cimitirului sunt propuse trei drumuri carosabile realizate din asfalt si alei pietonale de realizate din beton. La intersectia drumurilor carosabile sunt propuse spatii verzi de dimensiuni circulare.In aceste spatii verzis-au prevazutfantani publice pentru baut apa, actionate manual prin intermediul unei manete, bransate la reteaua publica de alimentare cu apa din zona.In cincinta cimitirului sunt amplasate cinci fantani publice de baut apa.In incinta vor fi proiectate 2 cladiri, una avand destinatia de capela, avand suprafataconstruita la sol de 134.20mp si regim de inaltime parter iar cealalta constructie va avea functiuneade sediu administrativ, cu suprafata construita la sol de 124.55mp.In incinta cimitirului vor fi amenajate 564 locuri de veci ce vor avea dimensiunile de 1.20mX2.50m, spatii verzi, loc pentru depozitarea gunoiului sicinci fantani publice cu apa potabila.Incinta cimitirului va fi iluminata si deasemeni si parcarea.La intrarea principala a cimitirului se va executa o parcare ce va cuprinde 50 de locuri, in suprafata de 1305mp.La interior, perimetral va fi plantat un sir de arbori nefructiferi pentru constituirea unei bariere ecologice (zona de protectie).LOTUL II : AMENAJARE CIMITIR, IMPREJMUIRE TEREN SI CONSTRUIRE CLADIRE ADMINISTRATIVA -CART.CLUCERESAPentruCLADIRE ADMINISTRATIVA - se propune o structura pe zidarie portanta , cu grosimea zidurilor exterioare de 50 cm , ziduri interioare de 25 cm si 15 cm, fundatii continue din beton armat, stalpi, grinzi si centuri din beton armat.CIMITIRUL : se propune o lotizare pentru un cimitir cu 78 locuri de veci , fiecare loc de veci are o suprafata de 2x1 mp, cu drum de acces , alei, parcare , cladire administrativa ?un birou , zona de protectiecu spatii verzi.IMPREJMUIRE TEREN : imprejmuirea se va executa pe toate laturile din panouri prefabricate de betonDRUM ACCES : din drumul national se va realiza un drum asfaltat cu latimea de 4.50m si trotuar de 1.00m.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 464, 524 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de50.000 LEI pentru lotul nr.1, respectiv 10.000 pentru lotul II .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare pentru ambele loturi :90 zile, de la termenul limita de primire a ofertelor, inclusiv. Operatorii economici care demonstreaza ca sunt IMM vor plati jumatate din garantia de participare, respectiv 25.000 lei pentru lotul I si 5.000 lei pentru lotul II. Modul de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, ( in original) care va acoperi toate riscurile prevazute de lege, respectiv: a)ofertantul _____________________ (denumirea/numele) si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___________________________ (denumirea/numele) nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___________________________ (denumirea/numele) a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)Ofertantul ___________________ (denumirea/numele) se afla in situatia descrisa la art. 278?ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata. 2. ordin de plata in contul RO54TREZ0465006XXX010008 deschis laTrezoreria Pitesti; Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este de 6612, 9 lei pentru lotul I , respectiv 4411, 5 lei pentru lotul II. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului (fara TVA), pentru fievare lot in parte. Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1.instrument de garantare ( in original) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari2. sume in numerar depuse la casieria autoritatii contractante; 3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul areobligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis in Trezorerie, cf. prevederilor HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Perioada garantiei de buna executie este de24 de luni de la incheierea procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va completa formularul nr.2-Declaratie privind eligibilitatea, din cadrul sectiunii "FORMULARE"- Operatorii economici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2.Se va completa formularul nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, actualizata, din cadrul sectiunii"FORMULARE"Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG nr.34/2006.3.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Se vor atasa certificate fiscale din care sa reiasa , ,lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf.art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele si impozitele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizatain limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor la buget este 25 ale fiecarei luni pt obligatiile lunii anterioare, iar in cazul persoanelor juridice straine se va tine cont de prevederea legala conf careia ?In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu existaprevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Se va completa formularul nr.12 CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, din cadrul sectiunii"FORMULARE".Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.5.Operatorii economici participanti la procedura, precum si subcontractantii sau tertii sustinatori trebuie sa respecte prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 actualizataSe va completa si atasa in original Formularul nr. 15 - DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata, din cadrul Sectiunii ?Formulare?.In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.170/2012, Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documenteemise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante , necesar finantarii contractelor de achizitie publica este : Baciu Ion Marius - consilier local, Berliba Marian - Consilier local, Canuta Elvira Elena -consilier local, Coman Georgica - consilier local, Didita Gheorghe - consilier local, Dragusinoiu Filofteia Valentina - consilie local, Filfanescu Sorin Ion - consilier local, Frantescu Costel - consilier local, Mandu Ion - consilier local, Maralogu Ion - consilier local, Popa Marian -Consilier local, Neagoe Ion - consilier local, Olteanu Dumitru - consilier local, Scurtu Marin - consilier local, Stoica Grigore - consilier local , Serban Ramona Corina - consilier local, Toma Rodian Cristian - consilier local, Vasilescu Mitu -consilier local, Ion Georgescu- Primar; Aurel Costache - Viceprimar; Maria Stefanescu - Secretar oras Mioveni; Elvira Zgreaban- consilier juridic; Ilie Fintoiu- consilier juridic; VasileDorobantu- Sef Birou Achizitii-Urmarire Investitii; Ileana Milos- consilier Birou Achizitii -Urmarire Investitii; Nela Barbuta- Inspector Birou Achizitii- Urmarire Investitii; Danut Proca- Inspector Birou Achizitii -Urmarire Investitii; Carmen Ionescu - referent Birou Achizitii -UrmarireInvestitii; Alina Margescu -Inspector Birou Achizitii- Urmarire Investitii, Ioana Robea - Inspector Birou Achizitii- Urmarire Investitii; Iulia Iordache - Sef Birou Dezvoltare Locala; Iuliana Matei - inspector Birou Dezvoltare Locala; Adriana Zanfir - Inspector Birou DezvoltareLocala, Gheorghita Sava - Sef Serviciu Economic, Loredana Popescu - Sef Birou Taxe si Impozite , Coca Neagoe - Inspector Birou Taxe si Impozite, Cristina Ciobanu-Inspector Compartiment Buget Contabilitate- si este anexata Formularului nr.15.Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusivori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu persoane din lista de mai sus (anexata formularului nr.15), este exclus din procedura de atribuire.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta documentele solicitate.Ofertantii/ofertantii asociati/subcontractantii/ tertii sustinatori participanti la procedura trebuie sa completeze Formularul nr.15, in original Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Pentru persoane juridice/fizice romane, se vor atasa urmatoarele documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor.Din certificat trebuie sa reiasa ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2)Persoane juridice /fizice straine.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document.Ofertantul, in oricare din situatiile de mai sus, clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Documentele de mai sus vor fi prezentate atat de catre operatorii economici care vor depune ofertapentru lotul I cat si de cei care vor depune oferta pentru lotul II- Atestat emis de ANRE - Operatorul economic (antreprenor general/asociat/subcontractant) care executa lucrarile de instalatii electrice va prezenta copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata dupa atestatul emis de ANRE;Ofertantul trebuie sa detina atestatANRE conform Regulam. din 20 iulie 2007 pt. atestarea op. economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul 24/2007 al presed. ANRE, modif. si completat prin Ord. 51/2011 privind modific. si completarea Regulam. pt. atestarea op. economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.Se va atasa Atestatul emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei pentru operatorul economic care va executa lucrarile ce fac obiectul atestarii, valabil la data depunerii ofertelor.Documentul de mai sus va fi prezentat atat de catre operatorii economici care vor depune ofertapentru lotul I cat si de cei care vor depune oferta pentru lotul II- Atestat emis de ANRGN - Operatorul economic (antreprenor general/asociat/subcontractant) care executa lucrarile de instalatii utilizare gaze va prezenta copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata dupa atestatul emis de ANRGN;Operatorul economic trebuie sa detina atestat ANRGNconform prevederilor art.51 din legea 351/2004(legea gazelor) actualizata.Se va atasa Atestatul emis de ANRGN pentru operatorul economic care va executa lucrarile ce fac obiectul atestarii, valabila la data depunerii ofertelor.In cazul in care este depusa oferta comuna de catre un grup de operatori economici (asociati, eventual si subcontractanti), cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - sau subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia caacesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Documentul de mai sus va fi prezentat de catre operatorii economici care vor depune ofertapentru lotul I.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: LOTUL ICifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani financiari incheiati 2009, 2010, 2011 de minim 5.000.000 lei.LOTUL IICifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani financiari incheiati 2009, 2010, 2011 de minim 1.000.000 leiCURSUL DE SCHIMB LA CARE SE VA FACE ECHIVALENTA LEU/EURO ESTE CURSUL MEDIU ANUALCOMUNICAT DE BNR , RESPECTIV: Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 leiSe va completa Formularul nr. 4 (INFORMATII GENERALE).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofert. trebuie sa fi exec. si sa fi dus la bun sf., in ultimii 5 ani , cel mult 2 contr. de lucr. similare a caror valoare totala sa fie egala cu minim 2.500.000 lei ( fara TVA)- pentru lotul I, respectiv un contract de lucr.similare cu valoarea de 500.000 lei (fara TVA) pentru lotul II.Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?CONF. CU ORIG.? dupa PV de receptie la terminarea lucr. pt. lucr.prez. la pct.1).Se vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?CONF. CU ORIG.? dupa partile relevante ale contr. inscrise inForm. nr. 6 in scopul dovedirii cerintei de la pct. 1).Se vor prez.recomandari in copie lizibila cu mentiunea ?CONF. CU ORIG.?din partea beneficiarilor lucrarilor . Cei 5 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care contr. /contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in consid. lucr. executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar lucr.exec. in aceasta perioada., Ofertantul va trebui sa dispuna de personalul tehnic de specialitate impusde legislatia in vigoare ca fiind necesar indeplinirii in bune conditii acontractului sau considerat de autoritatea contractanta ca fiind strict necesarpentru indeplinirea contractului: 1. Un Responsabil tehnic cu executia -autorizat pentru domeniul care face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit2. Un responsabil privind asigurarea controlului calitatii., Informatii privind resursele tehnice. Obligativitatea prezentarii unei declaratiireferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Laboratoareleutilizate si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilor de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari., Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune ofertacomuna. In acest caz se vor prezenta informatii privind asociatii, inclusivAcordul de asociere, astfel incat sa se identifice numele acestora, adresa/sediul, partea din contract pe care o indeplinesc (fizic si valoric), resursele materiale pe care le va utiliza fiecare asociat, obligatiile sidrepturile fiecarui asociat, se va nominaliza liderul asociatiei si faptul caacesta reprezinta asociatia la procedura de atribuire si ca va semna toatedocumentele privind procedura, faptul ca asociatii sunt responsabili solidarsi nelimitat de executarea integrala a contractului, faptul ca toatecomunicarile dintre autoritatea contractanta si asociatie cu privire ladesfasurarea procedurii se vor face cu liderul asociatiei, faptul ca, in cazulin care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate se vorface intr-un singur cont al liderului asociatiei. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina CertificatulISO 9001(sau echivalente)., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina CertificatulISO 14001 (sau echivalente).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2012 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer