Achizitie publica - Amenajare cladire si realizare utilitati pentru acces lift
Detaliu pentru invitatia numarul 352531
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352531/12.08.2013
Denumire contract: Amenajare cladire si realizare utilitati pentru acces lift
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Mecatronica si Tehnica Masurarii-INCDMTMCod fiscal: RO 930, Adresa: Sos. Pantelimon, Nr. 6-8, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.252.30.68, Fax: 021.252.34.37
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Pantelimon, Nr. 6-8, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021631, telefon: +40 212523068, fax: +40 212523437, persoana de contact: Gheorghe Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Pantelimon, Nr. 6-8, Sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare cladire si realizare utilitati pentru acces lift
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare cladire si realizare utilitati pentru acces liftValoarea contractului este de max. 54 500 lei fara TVA din care: Valoarea lucrarilor de baza-51 000 lei fara TVACheltuieli Diverse si Neprevazute in cuantum de 3 500 lei, reprezentand6.86%.Valoarea estimata fara TVA: 54 500 lei
II.1.6) CPV: 45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 54, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 510 lei.Garantia de participare se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, se va utiliza formularul din capitolul formulare-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-original, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expers ca se constituie pentru procedura ce face obiectulprezentei cereri de oferta-virament prin ordin de plata RO23RNCB0073049977150001- BCR Sucursala sector 2-sau plata cu numerar la caseria INCDMTM-din SOS.Pantelimon nr.6-8 sector 2 BucurestiPentru o garantie de participare depusa in alta moneda echivalenta se face la cursul valutar BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile .Valabilitatea garantie de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Neprezentarea pana la ora si data deschiderii ofertelor a dovezii constituirii garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, se va utiliza formularul din capitolul de formulare-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-original.Nu se accepta retineri succesive din garantie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)din capitolul de formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se completeaza formularexistent in sectiunea formulare)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/2006 (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)Tertul sustinator va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit.a) c1) si d) din OUG nr. 34/2006.5.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? se solicita pentru a demonstra ca ofertantul si-a indeplinit obligatia de plata la bugetul general consolidat;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul localAceste certificate trebuie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.6.Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care suntsot/sotie, ruda sau afin pina la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69ยน-OUG 34/2006 (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei implicate in procedura de atribuire: Prof.Univ.Dr.Ing. Gheorghe Gheorghe- Director General; Dr.Ec.Maria Marian-Director Economic; Teodora Cecilia Dima-Consilier Juridic; Ana Maria Cristina Ghiteanu-Consilier Juridic- Compartiment Achizitii Publice , Dr.Ing.Gheorghe Popan, Ing. Ioan Gabriel Todoran, Ing. Ghiculescu Neli, Tehnician Budu Gica, Ing.Mina Sima 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, inoriginal/copie legalizata/ sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In situatia in care , ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.Persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 din care sa rezulte exercitiul financiar , vizat de catre organele fiscale in drept.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Delaratie privind lista principalelor lucrarisimilare executate in ultimii 5 ani - o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca aexecutat in ultimii 5 ani lucrari de executie similare cu obiectul contractului.Se vor prezenta: Lista principalelor lucr. ex. in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de livrare, benef. indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cuprinzand cele mai importante contracte de lucrari similare cu obiectul contractului.Experienta similara: Prezentarea : min. un contract similar , PV de receptie la terminarea lucrarilor / certificari de buna executie pentru contractele mentionate/ orice alte documente care sa confirme executia lucrarilor respective ., 1.Personalulresponsabil pentru executia lucrarii: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal care va fi implicat in realizarea contractului: 1 sef punct lucru, licentiat in domeniul constructii, experienta profesionala in domeniul contractului minim 3 ani/ implicarea in minim 1 contract similar;1 responsabil instalatii electrice , licentiat in domeniul instalatii electrice;cu experienta profesionala in domeniul contractului/ implicarea inminim 1 contract similar, 1 responsabil autorizat Siguranta si Securitatea Muncii implicarea inminim 1 contract similar.Se solicita lista privind personalul de specialitate(se va completa formularul din sectiunea formulare) insotita de CV Europass, 1.Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. (se va completa formularul din sectiunea formulare) ATENTIE ! Pentru incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vorconstitui anexe la contractul de achizitie publica.Subcontractantii vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in precederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Certificarea sistemului calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentIn cazul depunerii unei oferte comune, certificatul trebuie depus de catre fiecare asociat" pentru partea din contract pe care o realizeaza". Operatorii economici nerezidenti(straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana., Standarde privind protectia mediului: Certificat ISO 14001 sau echivalentIn cazul depunerii unei oferte comune, certificatul trebuie depus de catre fiecare asociat" pentru partea din contract pe care o realizeaza". Operatorii economici nerezidenti(straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 08:33