Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare cladire str. A.I.Cuza nr. 1 (A.E.+E.T.+D.A.L.I.+P.T.)


Detaliu pentru invitatia numarul 356446
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 356446/11.12.2013
Denumire contract: Amenajare cladire str. A.I.Cuza nr. 1 (A.E.+E.T.+D.A.L.I.+P.T.)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: +40 251415907, Fax: +40 251411651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. A.I.Cuza nr. 7-Centrul de Informare pentru Cetateni si Audiente, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251416235, fax: +40 251411561
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr.7, sala Gheorghe Chitu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare cladire str. A.I.Cuza nr. 1 (A.E.+E.T.+D.A.L.I.+P.T.)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare pentru proiectul "Amenajare cladire str. A.I.Cuza nr. 1", conform Temei de Proiectare (caietului de sarcini) nr. 147871/03.10.2013;Imobilul din str. A.I.Cuza nr. 1 se afla pe lista monumentelor istorice din municipiul Craiova, Anexa la Ordinul nr. 2361/2010 al ministrului culturii si cultelor, poz. 159.Obiectul contractului de servicii: - Documentatie pentru schimbarea de destinatie a cladirii din sediu banca BCR in sediu birouri Primaria Municipiului Craiova;
- Expertiza tehnica;
- Audit energetic;
- Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie (DALI);
- Analiza cost-beneficiu;
- Documentatie tehnica pentru autorizatie de construire (D.T.A.C.);
- Proiect tehnic;
- D.T.O.E.;
- Detalii de executie (D.E.);
- Asistenta din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor.Valoarea estimata nu cuprinde procentul de diverse si neprevazute, avand in vedere ca pana la aceasta data nu a fost intocmit si aprobat Devizul general al investitiei. Astfel, nu sunt aplicabile prevederile art. 28, alin.(7) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10000 lei Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 180 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis laTrezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia sau isi retrage contestatia, in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. - Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare(Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au unstatut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA ). Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (3) din H.G. 925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retinerisuccesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe ? Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia?Director executiv adjunct economic, Fetoiu Mihaita-Director executiv Directia Elaborare si Implementare Proiecte, Alina Rosca, Elena Petrisor, Anamaria Mihaela Covaci-Director Investitii, Achizitii si Licitatii, Cristina Cretu, Bica Ileana, Elena Ungureanu, Chesoiu Vasile, Teodora Dole, Gabriela Mihalcea, Ramona Badea, Monica Culcea, Mioara Paduraru, Cristiana Ghitalau, Nicolae Dragota, Alisa Grigorie, b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cherciu Dan Adrian, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Dasoveanu Dan, Dindirica Lucian Costin, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Marinescu Dorel-Cosmin, Nanu Andrei Gheorghe, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Socoteanu Razvan Florentin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Stefarta Emilian, Toader Vergil, Vasile Marian, Voicu Dorel.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Din Certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Din Certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006.Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Se va completa Anexa nr. 11- Informatii generale din Sectiunea Formulare, cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egal cu: 1000000 lei.Pentru conversia lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anualcomunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 2.Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in cazul in care publicarea acestor bilanturieste prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, inregistrate la organele competente.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatoruleconomic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura incare acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducereaautorizata a acestora in limba romana., 3.Tert sustinator (daca este cazul).In conf. cu prev. art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: Se va completa Anexa nr. 15 ? Declaratie privind lista principalelor prestaride servicii in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.15 din Sectiunea Formulare., 2. Experienta similara.Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii 3 ani, de serviciisimilare cu serviciile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit(Servicii de expertiza tehnica a cladirilor, Studiu de fezabilitate, Servicii deproiectare tehnica pentru constructii, Servicii de consultanta in eficienta energetica, Servicii de asistenta tehnica), incluse in cadrul a maxim 3 contracte prezentate ca experienta similara, servicii duse la bun sfarsit, cu o valoare cumulata mai mare sau egala cu 500000 lei.Pentru contractul/contractele de prestari servicii declarate ca experientasimilara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari/documente emisesau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, dincare sa rezulte valoarea, perioada prestarii serviciilor si care precizeaza daca au fost duse la bun sfarsit, respectiv: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar, in original, copie legalizata/autentificata sau copielizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, din care sa rezulte cel putinurmatoarele informatii: beneficiarul, denumirea serviciilor prestate, valoarea, perioada de prestare.Contractul/contractele declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e)obligatoriu in Anexa nr. 15.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minimaprivind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Prestarile de servicii declarat(e) ca experienta similara vor fi cuprins(e)obligatoriu in Anexa nr. 15. Prin ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial;
- servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupuneexpirarea perioadei de garantie)., 3. Informatii referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.-se va completa Anexa nr. 13 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Completare anexa nr. 14- Declaratie referitoare la efectivele medii anualeale personalului angajat si al cadrelor de conducere.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare., 5.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate decare dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.-completare Anexa nr. 17-Informatii referitoare la personalul de conduceredin Sectiunea Formulare, cu persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului., 6.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de servicii.Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal: - expert tehnic, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat Ministerul Culturii si Cultelor, conform Legii 422/2001, republicata;
- arhitect, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat Ministerul Culturii si Cultelor, conform Legii 422/2001, republicata;
- inginer proiectant constructii, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat Ministerul Culturii si Cultelor, conform Legii 422/2001, republicata;
- inginer proiectant instalatii, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat Ministerul Culturii si Cultelor, conform Legii 422/2001, republicata;
- auditor energetic, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat ca auditor energetic gradul I, in conformitate cu reglementarea tehnica , ,Regulamentul privind atestarea auditorilor energetici pentru cladiri? aprobat prin Ordinul M.D.R.T. nr. 2237/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: -documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, -pentru expert tehnic, inginer proiectant constructii, inginer proiectant instalatii se va prezenta atestat Ministerul Culturii si Cultelor;
-pentru auditorul energetic se va prezenta atestatul si angajament de participare.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., 7.Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.Ofertantul va prezenta: - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediusi protectia mediului, si ca le va respecta pe parcursul indepliniriicontractului de prestari servicii., 8.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul): -Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora, partea din contract care va fi subcontractata si procentul de subcontactare.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privindneincadrarea intr-o situatie de conflict de interese.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza saindeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritateacontractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelorincheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acestain oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora., 9.Tert sustinator tehnic si profesional-daca este cazul In conformitate cu art. 190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. 1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentrupartea din contract pe care acesta o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer