Achizitie publica - Amenajare compartiment Relatii Clienti- casierie si intrare principala- Compania Judeteana Apa Serv
Detaliu pentru invitatia numarul 288716
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Cod de identificare fiscala: RO15346437
Adresa: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt
Telefon: 0233/233340 int 140
Fax: 0233/218937
Denumire invitatie: Amenajare compartiment Relatii Clienti- casierie si intrare principala- Compania Judeteana Apa Serv
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Amenajare compartiment Relatii Clienti- casierie si intrare principala- Compania Judeteana Apa Serv S.A., Zona Operationala Nord
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 13.04.2011 10:21
Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Compania Judeteana Apa Serv S.A., str. Lt. Draghiescu, nr.20, Piatra Neamt, jud. Neamt, cod 610125
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Compania Judeteana Apa Serv S.A., str. Lt. Draghiescu, nr.20, parter, Sala Sedinte, Piatra Neamt, jud. Neamt, cod 610125
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Ap?
Valoare estimata: 38, 530 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de atestare fiscala emis de ANAFCertificat fiscal cu privire la impozitele si taxele localeCertificat constatator emis de ORCCertificat unic de inregistrare emis de ORCLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
SEAPCuantumul garantiei de participare este 750 ronIn acest an vor fi mai multe contracte pe acest cod CPV.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia lucrarii = 24 luni dar nu mai mare de 10 ani
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? garantia lucrarii? se va acorda astfel: a) pentru asigurarea termenului de garantie a lucrarii maxim, se acorda 10 puncte;b) pentru alt termen de garantie a lucrarii, se acorda punctaj proportional, astfel : G(n) = (garntie(n)/garantie max x 10c) pentru termen < 24 lunioferta va fi declarata neconforma.
Termen de executie realist, dar nu mai mic de 15 zile
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de executie realist, dar nu mai mic de 15zile? se va acorda avand in vedere ca timpul de executie al lucrarii sa fie suficient realizarii tuturor obiectivelor din caietul de sarcini.