Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 9588 | 9590 | 96039 | 96343 | 9654 | 97 electriconst s.r.l. | 97040 | 97120 | 9768 | 97940 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare constructie pentru gardinita Csipike din Mun. Sf. Gheorghe


Detaliu pentru invitatia numarul 331564
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sfantu Gheorghe
Numar invitatie: 331564/12.07.2012
Denumire contract: Amenajare constructie pentru gardinita Csipike din Mun. Sf. Gheorghe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-316902, Fax: 0267-316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +04 267316902, fax: +04 267316902, Biroul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +04 267316902, fax: +04 267316902, cam. 29
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare constructie pentru gardinita Csipike din Mun. Sf. Gheorghe
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de renovare, reconstructie cladire garadinita conform caietului de sarcini postat pe SEAP
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 975, 723 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 15.000 lei . In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. 1) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -depunere a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ?depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. -scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei municipiului Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea Formulare Cont: RO51TREZ2565006XXX000146, perioada de valabilitatea a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, in cel mult 7 zile de la incheierea contractului conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. IMM-urile beneficiaza de facilitatile acordate Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Completare formular nr.10Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular complectatDeclaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006 Formular complectatPersoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeA ce provestze organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antal Arpad Anrdas ? PrimarSztakics Éva Judit ? Viceprimar- Presedintele comisiei de evaluare in cadrul procedurii de achizitie publicaBalint Josif - Viceprimar-Balint Reka ? Membru in comisia de evaluareGyorfi Laszlo - Membru in comisia de evaluare1. BALINT IOSIF2. BERECZKI KINGA3. BODOR LO;RAND4. FAZAKAS MIHAIL5. FERENCZ CSABA6. GAZDA ZOLTAN7. GURUIANU MADALIN-DORU8. IVAN NICULAE-GHEORGHE9. KATO BÉLA10. KERESZTÉLY IRMA11. KLARIK ATTILA12. KOVACS ISTVAN13. MIKLO;S ZOLTAN14. MILD ZOLTAN15. NEMES TIBOR16. PARVAN RODICA17. PETHO ISTVAN18. SERBAN VALERIU19. SZENTES ADAM20. SZTAKICS EVA JUDIT21. TAKO; IMREPrezentare formulare tip emise de organismele competente valabile pentru demonstrarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei : - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul localNota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorialDocumente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere.NotaOfertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani Mentiune: Pentru conversia in RON , daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda , se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei/ Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dotari specifice pe care ofertantul urmeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului cu prezentare documente care atesta detinerea ( dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie ) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, Informatii referitoare la personal Declaratie cu privire la efectivul mediu anual al personalului angajat , si al cadrelor de conducere Lista persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor Cerinta minima- 1 sef santier, 1 RTE, 1 CQ, (pentru care se vor prezenta, diplome ori atestate), Lucrari executate in ultimii 5 ani Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Informatii privind subcontractantii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate, Informatii privind asociatii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic ? liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate Se vor prezenta formularele/documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare de protectia a mediului conform ISO 14001:2005 sau echivalent, Ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare a calitatii cu prezentare de Certificat de implementare a Sistemului de management al calitatii respectiv ISO 9001:2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer