Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE CURTE SCOALA ION AGARBICEANU ALBA IULIA


Detaliu pentru invitatia numarul 352797
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ALBA IULIA
Numar invitatie: 352797/20.08.2013
Denumire contract: AMENAJARE CURTE SCOALA ION AGARBICEANU ALBA IULIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALBA IULIACod fiscal: 4562923, Adresa: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Telefon: +40 0258811993, Fax: +40 0258811993
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510134, telefon: +40 0258811993, fax: +40 0258811993, persoana de contact: COSMIN BUZGURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Alba Iulia, Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Romania, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Municipiul Alba Iulia)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE CURTE SCOALA ION AGARBICEANU ALBA IULIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?AMENAJARE CURTE SCOALA ION AGARBICEANU ALBA IULIA?-terasamente, pe o suprafata de 4150 mp;
-platforme, pe o suprafata de 3240 mp;
-teren de sport, cu dimensiunile 40 m x 20 m, gard de plasa in lungime de 128 m si inaltime de 5 m;
-rigola betonata acoperita.Valoarea estimata 847.635, 44 lei fara TVA include si suma de 20.028, 09 lei fara TVA ce reprezinta valoarea cheltuielior diverse si neprevazute in procent de 2, 42% din articolele de lucrari.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 847, 635.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 10.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul depunerii unei contestatii de catre ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine o partedin garantia de participare, in conf.cu art.278^1 alin.1 lit.b) si alin.2 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Date pentru constituirea garantiei de participare : cont deschis la Trezoreria Alba Iulia, RO89TREZ0025006XXX000175, CUI 4562923.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici asociati.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara, se va completa Formularul nr.8. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art.88 dinHG 925/2006.
Garantie de buna executie
a) garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului de lucrari fara TVAb) modul de constituire : ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;? prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie , cu respectarea art.90, alin.(3) din HG 925/2006; ''Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.''Ofertantul va garanta lucrarile pentru o perioda de cel putin 2 ani de la data finalizarii acestora.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3.Cerinta nr.2-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/20061.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 52. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.3. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulla care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006Cerinta nr. 4 -Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 5 -Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular, deasemenea si subcontractantii.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt: HAVA MIRCEA- primar, PAUL VOICU - viceprimar, SERDEAN PAVEL DORIN - viceprimar, JELER MARCEL VALERIAN - secretar municipiu, MOLDOVAN SILVIA - director executiv, BUZGURE COSMIN - sef birou, POPA DRAGUS IOAN AUREL - sef birou.Consilieri Locali: ALBANI ROCCHETTI SIMONE, BOGATAN IOAN, BUGLEA RARES, CLEPAN DIMITRIE HORATIU, COSTINAS MARIUS ADRIAN, CRISAN VASILE, DOMUTA IULIUS VIOREL, IANCU GHEORGHE , MEDREA BOGDAN, PETRIC VASILE DANIEL, PLESA GABRIEL CODRU, POCOL DORIN IUSTIN, POPA PAVEL, PRESECAN MARIUS GHEORGHE, SANDU CORNEL STELIAN, TUDORASCU RAUL SEBASTIAN, ZDRANC DANIEL LIVIU.Comisia de evlauare a ofertelor: PAUL VOICU-viceprimar, MOLDOVAN SILVIA- director executiv, BUZGURE COSMIN-sef birou, OARGA MAGDALENA-consilier achizitii, POPA DRAGUS IOAN AUREL ? sef birou, VLAD CORINA-consilier achizitii, BORZA EMIL-consilier administrare cladiri. Certificat constatator ONRCPentru Persoane juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferene acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. art. 15 din legea nr.359/2004.Pentru Persoane juridice /fizice straine: Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind cifra medie de afaceri intr-o perioada ce vizeaza activitatea dinultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).?Media cifrei de afaceri globalacarevizeazaactivitatea dinultimii 3 ani (2010, 201, 2012)va fi de minim 1.600.000 lei.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Anul2011:1 euro = 4, 2379 lei. Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie cu lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani insotita de certificaride buna executie pentru cele mai importante lucrari.Lista va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificate/confirmari din partea acestuia, demonstrarea de executarea de lucrari se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr.2Informatii privind experienta similara: Se solicita prezentarea cel putin a unui certificat/document/contract/proces-verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa confirme executarea de lucrarisimilare obiectului contractului a carei valoare sa fie de minim 800.000 lei fara TVA sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. In situatia in care operatorul economic alege demonstrarea experientei similare prin prezentarea unui contract, atunci se vor prezenta parti relevante din contract din care sa rezulte: obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Cerinta nr.3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani .Nota: In cazul in care oferta este prezentata in asociere cu mai multi operatori economici se va prezenta formularul de catre fiecare asociat., Cerinta nr.4Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice. Ofertantul va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestoraFormularul 13. Se va atasa Formularul nr. 14 -Model de subcontractare completat, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia. Cerinta nr. 1Sa detina certificat privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privindcertificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/doveziconfirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii., Cerinta nr. 2Sa detina certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer