Achizitie publica - amenajare depozit cala
Detaliu pentru invitatia numarul 332136
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332136/23.07.2012
Denumire contract: amenajare depozit cala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVACod fiscal: RO 10300854, Adresa: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251.416.860, Fax: 0251.411.112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200785, telefon: +40 251416860, fax: +40 251411112, persoana de contact: MIRCEA OVIDIU DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A.Aerop[ortul Craiova, str Calea Bucuresti nr 325 dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati aeroportuare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: amenajare depozit cala
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de proiectare si executie lucrare amenajare depozit bagaje cala la Aeroportul Craiova. Valoarea serviciilor de proiectare va fi de cel mult 30.000, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45213331-2 - Lucrari de constructii de cladiri aeroportuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 903 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum de 2129 lei. Valabilitate 40 zile de la data limita depunerii ofertelor. Se constituie conform HG 925/2006 , Art. 86. -(1) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori societate de asigurari, prezentat in original, in cuantum si perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Formular 4 Prin exceptie de la alin.(1) se poate constitui si prin depunerea la casieria AC : a)a unui ordin de plata, in contul AC, RO16RNCB0134041656690001, deschis la BCR Craiova, sau file cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca b) a unei sume in numerar.La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioda de valabilitate a ofertei si, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se returneaza conf. OUG 34/2006. In conformit cu art. 278¹ din OUG nr. 34/2006 , in situatia in care CNSC respinge o contestatie formulata de catre un potential ofertant , AC urmeaza sa retina contestatarului o anumita suma din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractului . Art. 278¹*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, ACva retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: ) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare
Garantie de buna executie
se constituie conf art 90 HG nr 925/2006, de catre contractant AC poate emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului , in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii pretentilor asupra garantiei AC notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile nerespectate. Cuantumul este 5% din pretul fara TVA al contractului Mod de constituire: retineri din facturi partiale scrisoare de garantie bancara de buna executie Mod de restituire: a) 70% din valoare, in termen de 14 zile de la data incheierii p-v de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, b) restul de 30% din valoare, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza pv de receptie finala. In cazul ofertantilor din categoria IMM , conf Lg nr. 346/2004 garantia de buna executie este de 50% . formularul nr.3
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie in cadrul RA Aeroportul Craiova: 1. Dumitru Mircea ? Director General/presedinte Consiliul Administratie2. Luminita Dascalu ? Director Economic3. Predescu Adrian ? Director Tehnic/membru Comisia de evaluare4. Golumbeanu Alin - membru Consiliul Administratie5. Giugea Anca - membru Consiliul Administratie6. Virdol Dan ? membru Consiliul Administratie7. Muresan Remus - membru Consiliul Administratie8. Poenaru Bogdan - membru Consiliul Administratie9. Chilom Dumitru ? presedinte Comisie de Evaluare10. Ciocnitu Doru ? sef serviciu Operativ (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)11. Jianu Mirel ? sef serviciu MEIA-MTA (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)12. Vasile Cosmin ? membru Comisia de evaluare13. Simcelescu Ana- membru Comisia de evaluarePrezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind eligibilitatea - Formularul 8Prezentare declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare / Formularele 16 si respectiv 27.Declaratii privind calitatea de participant - Formularul 17Prezentare Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta, conf. Ordin 314/2010a) Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP teritoriala din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertei, in original sau copie legalizata ;b) Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, in original sau copie legalizata Persoane juridice/ fizice romaneCerinte obligatorii : Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului respectiv este cuprinsa executarea lucrari similare, care fac obiectul prezentei achizitii.Documente solicitate: - Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu obligatiile exigibile la plata aferente lunii mai 2012 . (In cazul in care operatorul economic uzeaza de art.11 (4) din HG 925/2006 , certificatele pot fi eliberate si dupa data deschiderii ofertelor in termenul solicitat de autoritatea contractanta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului, inscris in documentele de mai sus, se va atasa imputernicirea semnata de reprezentantul legal, in originalPersoane juridice straineCerinta minima obligatorie : Documente solicitate : - documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, traduse in limba romana .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteOfertantul trebuie sa fie atestat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, atat pentru lucrari de executie, cat si pentru proiectare
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Cerinta obligatorie: - declaratie cu principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani ? Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul unei asocieri, acest formular se va completa de catre Lider si va include lucrarile executate furnizate de catre toti membrii asociatiei, Informatii privind experienta similara Cerinta minima: dovada indeplinirii a cel putin unui contract similar, iar valoare insumata a contractelor prezentate drept experienta similara sa fie cel putin egala cu 212903. . Este permisa si prezentarea distincta a contractelor de proiectare respectiv executie : pt.contractul de proiectare valoarea minima care trebuia indeplinita este de cel putin 25000, iar pentru contractul de executie valoarea minima care trebuie indeplinita este de cel putin 187903??; Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copie de pe partile relevante ale contractelor, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/finala legalizat, recomandare beneficiar legalizata, care sa contina informatii despre modul de indeplinire a obligatiilor, neconformitati care au dus la refaceri partiale sau totale de lucrari, accidente tehnice, receptii amanate etc., Declaratie privind utilaje, instalatii si echipamente tehnice Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (atat pentru proiectare cat si pentru executie), Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se va prezenta Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului insotita de CV-ul persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului. Se solicita: Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului , care trebuie sa cuprinda minim 1. Sef santier experienta profesionala in specialitatea constructii civile, industriale si agricole, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. 2. Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate (constructii civile si instalatii) 3. Responsabil cu calitatea (CQ) pentru domeniul, Informatii privind subcontractantii Declaratie privind partea/partile din contract care sunt subcontractate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 08:53