Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare depozit carbune Arderea Pinoasa Nord, ob. 139


Detaliu pentru invitatia numarul 324467
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Numar invitatie: 324467/20.04.2012
Denumire contract: Amenajare depozit carbune Arderea Pinoasa Nord, ob. 139
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Energeticianului, Nr. 25, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Complexul Energetic Rovinari SA, Str. Energeticianului, Nr. 25, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare depozit carbune Arderea Pinoasa Nord, ob. 139
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare depozit carbune Arderea Pinoasa Nord, ob. 139 cu respectarea cerintelor precizate in Caietul de sarciniNr. 110/ 08.02.2012.
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 150.000 lei si cu valabilitate de minim 90 zile de la data limita dedepunere a ofertelor se va depune in contul RO10 RNCB 0149 0421 0250 0001Garantia de participare se va constitui prin oricare din modurile prezentate in art. 86 din HG 925/2006 in vigoare. In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si la art. 278¹ din OUG 34/2006. (formular GB).Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute la art. 278¹ este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia.Conform art. 278¹ din OUG 34/2006 suma retinuta din garantia de participare este de 8.359, 99 lei.Garantia de participare se va restitui conform HG nr. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire si care devine anexa la contract, valabila pe perioada prestarii serviciului.Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular nr. 12 A ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct devedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatiide la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular nr. 12 B (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul /candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.Declaratia tertului sustinator va face referire doar laliterele a), c^1), si d).In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Completare si semnare Formular 12 C (in limba romana sau traducere autorizata ).Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante sunt: -Director General ?Dr. ing. Trotea Tiberu-Director Termocentrala ? ing. Pisc Ion-Director Economic ? ec. Scurtu Maria-Director EM Rovinari ? ing. Davitoiu Gheorghe-Director Dezvoltare Investitii ? ing. Tudorescu Vasile-Director Comercial ? ing. Rebedea Ion-DirectorManagement Resurse Umane ? Cons. Jr. Olaru Sorin-Membrii comisiei de evaluare4. Certificat de participare la licitatiecu oferta independentaModalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular 12 D- conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ).In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( Formular F1)5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta urmatoarele documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataimpozitele si taxele la bugetulgeneral consolidat (copie lizibila certificata *conform cu originalul*, semnata si stampilata).b) Certificat(e) de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (copie lizibila certificata *conform cu originalul*, semnata si stampilata).Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. A.Pentru persoane juridice romane :1. Se va prezenta : Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata, sau copie certificata ?conform cu originalul?, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Obs.: ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/ copie legalizata ( daca initial nu a fost prezentat astfel).2.Se va verifica daca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in caz contrar cerinta de calificare nu este indeplinita; in cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Pentruoperatorii economici inregistrati ca IMM-uri, se vor prezenta documente emise de : a) Camera de munca , referitoare la numarul mediu scriptic anual de personal si documente care dovedesc nivelul cifrei de afaceri eliberate de Administratia financiara , saub) certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de IMM al ofertantului , sauc) declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din OUG 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.B. Persoane juridice /fizice straine.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Se va verifica daca persoana juridica este autorizata sa presteze lucrarea care face obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil;
-Documente echivalente bilantului contabil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 12E - lista cu executiile de lucrari duse la bun sfarsitin ultimii 5 (cinci) ani, care sa confirme executia de lucrari de amenajare depozite ( carbune).Lista trebuie sa cuprinda cel putin o lucrare executata si dusa la bun sfarsit de catre ofertant in ultimii 5 (cinci) ani, in valoare de minim 8.000.000, 00 leisau maxim3 (trei) lucrari de natura similara a caror valoare cumulata sa fieminim 8.000.000, 00 lei. Lista va fi insotita de documente(contracte, recomandari/certificate/documente constatatoare/fisa de experienta similara) - formular B3- care sa confirme prestarea de lucrari, Formular 12I - Informatii privind personalul desemnat pentru prestarea lucrarii ? informatie necesara pentru a demonstra ca ofertantii au personalul pregatit ?se solicita copie dupa diplomele de absolvire pentru cel putin 2 ingineri specialitatea constructii , un maistru constructorsi un inginer responsabil tehnic cu executia(RTE)., 3. Formular 12 H- Informatii privind dotarea tehnica necesare prestarii serviciului.Ofertantii vor face dovada ca detin dotarea tehnica necesara prestarii lucrarii care se va concretiza prin prezentarea unei liste semnate care sa continaminimum: - excavator pe pneuri cu cupa decel putin 0, 12 mc-1 buc, excavator pe senile cu cupa de cel putin 0, 71 mc-1 buc, compactor de cel putin 10 to-1 buc., utilaj transport de cel putin 16to-2 buc, Formular nr. 12G Informatii privind subcontractantul/ subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia / acestora, precum si acordulacestuia / acestora (Acordul de subcontractare ?anexa la formular)., Formular F1 Informatii privind asocierea in vederea prestarii serviciului (daca este cazul) Certificareasistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001 editia 2008 sau echivalent, Certificareasistemului de management de mediu SR ENISO 14001 editia 2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer