Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE DISPENSAR UMAN IN FOSTA CLADIRE ADMINISTRATIVA, SAT HOMORACIU , JUDETUL PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 293792
Autoritate contractanta
Comuna Izvoarele
Cod de identificare fiscala: 2843256
Adresa: com.Izvoarele, str.Garii.nr.381, jud.Prahova, Izvoarele
Telefon: 0244292047
Fax: 0244292047
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: AMENAJARE DISPENSAR UMAN IN FOSTA CLADIRE ADMINISTRATIVA, SAT HOMORACIU , JUDETUL PRAHOVA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii generale si de renovare a fostei cladiri administrative in dispensar uman.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 09.05.2011 10:02
Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA IZVOARELE, SAT IZVOARELE, STRADA GARII, NR.381, JUDETUL PRAHOVA.
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI IZVOARELE, SAT IZVOARELE, STRADA GARII, NR.381, JUDETUL PRAHOVA.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
Valoare estimata: 300, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie priv. eligibilitatea, declaratie priv. neincadrarea in art.181, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind situatia personala a op.ec., certificate constatatoare priv. indeplinirea ob. de plata a taxelor si impozitelor locale la bugetul de stat si local, certificatul de inregistrare si constatator, valoarea cifrei de afaceri globale calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie 600.000lei, fara TVA, bilanturile contabile pe anii 2007, 2008, 2009, , fisa de informatii generale, experienta similaraexecutarea si finalizarea unui contract avand ca ob. executia de lucrari similare cu o val de minim 300.000 lei fara TVA, informatii ref. la nr, preg. prof., si calificarea persoanelor responsabile ptr. indeplinirea contractului, certificate ISO 9000, 14000, OHSAS18001 SAU echivalente ptr. lucrarile supuse ofertarii.
DIN SEAP www.e-licitatie.ro sau gratuit de la sediul primariei in format electronic.Garantia de participare;5.000lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer