Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare drmuri comunale prin pietruire in comuna Peris judet Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 340448
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PERIS (PRIMARIA COMUNEI PERIS)
Numar invitatie: 340448/04.12.2012
Denumire contract: Amenajare drmuri comunale prin pietruire in comuna Peris judet Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PERIS (PRIMARIA COMUNEI PERIS)Cod fiscal: 4611554, Adresa: Comuna Peris, Sat Peris, Str Principala nr 211 jud Ilfov, Peris, Telefon: 021/267.02.10, Fax: 021/267.02.45
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Peris, Sat Peris, Str Principala nr 211 jud Ilfov, Peris, Romania, cod postal: 077170, telefon: +4 0212670210, fax: +4 0212670245, persoana de contact: MARIANA RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Peris, Sat Peris, Str Principala nr 211 jud Ilfov, Peris, Romania, cod postal: 077170, telefon: +4 0212670210, fax: +4 0212670245
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare drmuri comunale prin pietruire in comuna Peris judet Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare drmuri comunale prin pietruire in comuna Peris judet Ilfov
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul: 32000 leiPerioada de valabilitate 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Constituita prin: a)scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;b)ordin de plata depus in contul autoritatii contractantec)depuneri de numerar la casieria unitatiid)alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG 34/2006, in cuantumul prevazut de respectivul articol.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Scrisoare de garantie bancara/asigurare;sau-Retineri succesive in cuantum de 5% din valoarea totala a facturilor, cu coditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la Trezoreria Statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului autyoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.-Alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariOfertantul va opta pentru una din modalitati in formularul de oferta.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare - in original2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 -completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea Formulare - in original3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 in OUG 34/2006-completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare - in originalNota: Informatii despre persoanele cu functia de decizie: Albu Anghel-primar, Muresan Zenobia-viceprimar, Popa Tiberiu-sef contabil, Manole Laura Brindusa-secretar, si consilieri locali: Gheorghe Viorel, Gheorghe Nicolae, Neagu Ion, Vlad Daniel Nicusor, Matei Ion, Ilie Rodica, Ilie Ion, Florea Ion, Ionita Emil, Ioanca Daniel, Dumitrache Constantin, Ion Marin, Lazar Catalin, Moruz Valentin4.Certificatul de atestare fiscala , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.5.Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.In cazul in care oferta este depusa de asociere , fiecare asociat (inclusiv liderul va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 12D in originaIn cazul in care oferta este depusa de un operator econimic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu referire doar la punctele a, c^1 si d si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1. Cerinta obligatorie : Certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul potential castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie de minim 150.000 lei. Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR pentru anii respectivi.Se va prezenta si ultimul bilant contabil la 31.12.2012 si ultima balanta de verficare la 30.06.2012, vizate si inregistrate de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima: prezentarea listei principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc., insotit de o recomandare din partea altui/altor beneficiari insotita de copie dupa procesul verbal si/sau contract de executie., Cerinta obligatorie : prezentarea declaratiei referitoare la utilaje, instalatii si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - Formular 12H., Cerinta obligatorie : Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului si asigurarea lucrarii cu cel putin un responsabil tehnic de executie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata. Se vor prezenta atestatele., Cerinta obligatorie : Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - seacorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Termen de executie- in luni calendaristice
10
Descriere: Pentru oferta cu termenul de executie cel mai mic se acorda punctaj maxim, 10 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 2 luni, sub acest termen ce se considera a fi un termen minim realist, oferta nu va fi punctata suplimentar, iar termenul maxim de 6 luni, termen estimat de autoritatea contractanta ca fiind suficient, peste acest termen oferta se considera ca fiind neconforma. Pentru duratele de executie ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: Pn = (termen de executie min/termen de executie n ) x punctajul maxim alocat
Perioada garantiei oferita- in luni calendaristice
10
Descriere: Perioada de garantie minim acceptata este de 6 luni( sub acest termen oferta va fi declarata neconforma) si perioada maxim realista de 12 luni, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar. Pentru celelalte perioade de garantie se va aplica formula: Pn = (perioada n /perioada max ) x punctajul maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcare fisiere atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer