Achizitie publica - ?AMENAJARE DRUM COMUNAL DC 42 SEGMENT KM 0+886 ? 3+780 IN COMUNA SLOBOZIA - CONACHI, JUDETUL GALATI?
Detaliu pentru invitatia numarul 322254
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322254/21.03.2012
Denumire contract: ?AMENAJARE DRUM COMUNAL DC 42 SEGMENT KM 0+886 ? 3+780 IN COMUNA SLOBOZIA -CONACHI, JUDETUL GALATI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Slobozia-ConachiCod fiscal: 3127026, Adresa: com. Slobozia-Conachi, nr.570, jud. Galati, Slobozia Conachi, Telefon: 0236/824700, Fax: 0236/824700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Slobozia-Conachi, nr.570, jud. Galati, Slobozia Conachi, Romania, cod postal: 807270, telefon: +40 0236824700, fax: +40 0236824700, persoana de contact: Marina Anisoara Boldea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Slobozia-Conachi, nr.570, jud. Galati, Slobozia Conachi, Romania, cod postal: 807270
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?AMENAJARE DRUM COMUNAL DC 42 SEGMENT KM 0+886 ? 3+780 IN COMUNA SLOBOZIA -CONACHI, JUDETUL GALATI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJAREA UNUISEGMENTDIN DRUM COMUNAL DC 42INTREKM 0+886 ?I3+780 IN COMUNA SLOBOZIA -CONACHI
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 124 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6000 LEI2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor, conform invitatiei de participare.3. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare poate fi constituita sub urmatoarele forme: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Comunei slobozia-Conachi? prin virament bancarin contul: Comuna Slobozia-ConachiRO65TREZ3065006XXX004748Trezoreria Mun. Galati? Ordin de plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractante - care poate fi confirmat in momentul deschiderii ofertelor? Numerar, la casieriaComunei Slobozia-Conachi4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabilaOfertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o Intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului Nr. 20 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.
Garantie de buna executie
5 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA ?i se va constitui prin una din modalita?ile urmatoare : - prin scrisoare de garantie bancara, -prin depunerea la casierie a sumei in numerar- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: V.1.1 A Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: - neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Documente solicitate: ? FORMULAR nr. 12A (din sectiunea FORMULARE si MODELE)- formularul se va prezentaoriginal .Atentie!? Documentul mentionat se va prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/ asociati/ subcontractanti/terti sustinatori ).? Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.V.1.1 B Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: - neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Documente solicitate: - FORMULAR nr. 12B (din sectiunea FORMULARE si MODELE) - formularul se va prezentaoriginal .Atentie!? Documentul mentionat se va prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/ asociati/ subcontractanti/t erti sustinatori ).? Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.V.1.2 Declaratii privind calitatea de participantOfertantul trebuie sa completeze FORMULAR 12C (din sectiunea FORMULARE si MODELE) - formularul se va prezentaoriginal .(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Ofertantul nu are dreptul: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/saucomune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant sau asociat.V.1.3 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 691din OUG 34/2006(A) Ofertantul /asociatii/subcontractantii/tertii sustinatori ) trebuie sa completeze FORMULAR 12 (din sectiunea FORMULARE si MODELE) - formularul se va prezentaoriginal .Atentie!? Documentul mentionat se va prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/ asociati/ subcontractanti/t erti sustinatori ).Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.Persoanelecu functie de deciziedin cadrulautoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizareaproceduri de atribuire sunt : NeculauIon-Primar, Boldea Marina Anisoara ?secretar (presedintele comisiei de evaluare) ;Stanciu Anisoara ?membru al comisiei de evaluare, Anghel Silvia-membru al comisiei deevaluare .V.1.4Declaratie pe proprie raspundere conform Ord 314/2010ANRMAPDeclaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Formularului din Sectiunea Formulare- formularul se va prezentaoriginal .V.1.5 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCerinta minima :1. Persoanele juridice romanetrebuie sa prezinte: a. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele ;b. Certificate constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice si Administratia Finantelor Publice Locale pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele ;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in perioada de valabilitate.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.Atentie! Certificatele constatatoare de la punctele a)-b) se vor prezenta incopie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Persoanelejuridicestrainevor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Atentie!? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Persoane juridice / fizice romane: Cerinta obligatorie: ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator emis de ONRC.Certificatul va fi prezentat inoriginal, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionat.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Documente solicitate: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.ATENTIE!Pentru documentele solicitate la prezenta sectiune, ofertantul care s-a clasat pe primul locare obligatia , la solicitarea autorita?ii contractante, saprezinte documentele depusepentru dovedirea capacita?ii de exercitare a activita?ii profesionale , in original /copie legalizata, in cazul in care acestea au fost depuse in copie.Solicitarea va fi facuta inainte ca autoritatea contractanta sacomunice rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice carevor participa direct la indeplinirea contractului, in conformitate cu caietulde sarcini.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare ladotarile cu echipamentele specifice pentru indeplinireacontractului, prin completarea unei declaratii2. Ofertantul, pentru a fi calificat, trebuie sa aiba in proprietatesau sa aiba la dispozitia sa (printr-un contract de inchiriere, de leasingsau orice forma de detinere) utilaje si mijloace auto, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folositein cadrul contractului.Dotarea minima obligatorie: - conformcaietului de sarcini : -excavator;
-autogreder;
-buldozer;
-cilindri compactori ;
-autocisterna cu dispozitiv de stropit;
-autobasculante ;
-autovehicue speciale (cisterne , betoniere, sau echivalent etc)Utilajele vor fidotate cu GSP -3 D..Se vor prezenta pentru utilajeatestate ICECON, Resurse umane si structura managementuluiEfectivele medii anuale ale personalului angajat sipersonalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011)b) Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului: Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catreofertant: -un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specificecelor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniullucrarii ce urmeaza sa fie executata;
-un responsabil cu controlul tehnic de calitate inconstructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;
-un inginer drumuri ? poduri., Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani si experienta similaraCerinte minime obligatorii: Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca aexecutat si finalizat cu succes lucrari similare obiectuluicontractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Se solicita prezentarea unui contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii, a carui valoare sa fiede cel putin 340 000lei2.Atentie!Echivalentulin euro al valorii exprimatein leise va determinacorespunzatorcursuluimediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei : ? pentru anul2011 ? 4, 2379? pentru anul 2010- 4, 2099? pentru anul 2009 -4, 2373? pentru anul 2008-3, 6827? pentru anul 2007-3, 3373, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Informatii privindsustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului de o alta persoana Informatii privind standarde de asigurarea a calitatiiCERINTA OBLIGATORIECertificateemise de organisme independente care atesta respectarea standardelorde asigurare a calita?iiISO9001/2000 SAU ECHIVALENT, Informatii privind standarde de protectie a mediului: CERINTA OBLIGATORIECertificateemise de organisme independente care atesta respectarea standardelorde protec?ia mediuluiISO 14001/2004 SAU ECHIVALENT
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
11.67
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarii
4.17
Descriere: Termenul de executieefectiva a lucrarii. Se va exprima in zile . Termen minim 10 zile , termen maxim 30 de zile .
Termenulde interventie in perioada de garantie a lucrarii
0.83
Descriere: timpulin care ofertantul sese mobilizeazasa ajunga la fata locului , sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in veederea limitarii efectelor/prejudiciilorce s-ar putea produce. A nu se intelege teremenul de remedierea efectiva a defectiunii. Seva exprima in ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online atasata prezenteidocumentatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 16:20