Achizitie publica - Amenajare drum comunal in satul Tecucelu Sec , com Buciumeni, jud. Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 330466
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330466/26.06.2012
Denumire contract: Amenajare drum comunal in satul Tecucelu Sec , com Buciumeni, jud. Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCIUMENI (PRIMARIA COMUNEI BUCIUMENI)Cod fiscal: 3878775, Adresa: COM. BUCIUMENI, JUD. GALATI, Buciumeni, Telefon: 0236822703, Fax: 0236822885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BUCIUMENI, JUD. GALATI, Buciumeni, Romania, cod postal: 807060, telefon: +40 236822703, fax: +40 236822885, persoana de contact: FURCILA GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. Buciumeni Jud. Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare drum comunal in satul Tecucelu Sec , com Buciumeni, jud. Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare drum comunal in satul Tecucelu Sec , com Buciumeni, jud. Galati -conform listelor cu cantitatile de lucrari din Proiectul tehnic atasat.NR 52 / 4523/ 2012
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 975, 685 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 19.000 lei (in cazul IMM-urilor 50%).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-90 zile?de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.Modul de constituire a garantiei de participare conform art.86 alin.(1) din H.G.925/2006 actualizata: -prin virament bancar in contulRO50TREZ3075006XXX000106 la Trezoreria Tecuci-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originalconform Formular 10, - In cazul respingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare, in functie de valoarea estimata a contractului, suma care se va calcula corespunzator, inconformitate cu art. 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% (2, 5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie seva constitui in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006: a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011;b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa lacontract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire agarantiei de buna executie va fi prevazuta in contract. Perioada garantiei de buna executie acordata va fi de minimum 24 luni. In cazulS.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Decl privind elig; Mod de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proc: Op. ec. participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.CompletareFormular 1A (decl privind elig)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr.2-Decl pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prinLegea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea formularului Declaratie 2B-Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, inclusiv pentru punctele de lucru- formulare tip emise deorganismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careiasocietatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuiesa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr. 3-Cert de part cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMPA nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului- Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta; Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1*) (evitarea conflictului de interese)din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea deindeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrulconsiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sauafini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante, conform art.69.1*) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratiiprecizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primarul Comunei Buciumeni Stelica Alomanl, ViceprimarulComunei Buciumeni Staicu Ionel, Secretarul Comunei Buciumeni Furnica Laura , Chirila Cosmincontabil sef, Radulescu Liviu, Tudor Ion , Penghis Mihai consilieri- membri ai comisiei de buget local (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie) Cerinta nr. 1-Persoane jurid. romane-obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice-Mod deindeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii;Pentru persoane juridice romane: Cert. const. eliberat de O R C, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in copie conform cu originalul. (in cazul unei asocieri fiecareasociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 2Pers. jur./fiz. straine documente care dovedesc o forma de inreg/ atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrez-documente care dovedesc o forma de inreg/atestare ori apartenenta din punct de vedere prof., in copie conform cuoriginalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta 1Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani: sa fie egala sau mai mare decat 1.951.000 lei fara tva.Ofertantul va , prezenta : Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani vizate si inregistrate laorganul fiscal abilitat sau documente edificatoare ce reflecta cifrade afaceri (conf. art. 185 alin.(2) din OUG 34/2006) pe ultimii 3ani sau documente echivalente ? in copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 aniOfertantul va prezenta: -Decl. privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe precizeaza completarea formularelor anexate- tabele, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari/cantitati, dupa caz.Experienta similaraCerinta nr 2Se va prezenta un contract similar, executat in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari de reabilitare si modernizare a drumurilor, a carui valoare sa fie de minim975.685 lei-.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei. lei/ euro 4, 3545 la 12 03 2012Se vor depune in acest sens in copie conform cu originalul, partile relevante ale contractului /lor insotite de: p v de receptie partiala/p.v de receptie la terminarea lucrarilor/p.v de receptie finala- recomandarea/rile beneficiarului, pentru contractul similar de executie lucrari, Cerinta nr 3Utilaje minim necesare: -autogreder ; -buldoexcavator ; -buldozer pe senile ; -autocisterna ;autobasculante; -motocompresor; -cilindru compactor; -perie mecanica; -statie de betoane.; -statie de mixturi asfaltice; -autogudronator pentru emulsie; -repartizator mixtura asfaltica; -masina marcaj rutier ; laborator gradul II pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa- Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilorlegale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiercarui utilaj in parte , copii dupa urmatoarele documente : acte de proprietate sau de inchiriere., Cerinta nr 4Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentruindeplinirea contractului de executie lucrari : -Sef santier , pentru lucrarea ce urmeazaa fi executata-responsabil tehnic cu executia, cu atestat in domeniul- Lucrari de drumuri angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, -responsabil cu controlul calitatii -angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului.-Declaratie pe proprie raspundere privindasigurarea cu personalul direct responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Pentru personalul de specialitate care va participa la indeplinirea contractului se vor atasa CV-uri, copii dupa atestatele/diplomele/decizia de numire in functie, valabile la data deschiderii ofertelor si copii conform cu originalul dupa angajamentul de participare., Cerinta nr.5: Informatii privind subcontractantii : - Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Nota : In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti , se solicita , la incheierea contractului de achizitie publica , prezentarea contractelor legalizate, intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizatiin oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica .Pe parcursul derularii contractului , contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele inlocuiri a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice saufinanciare initiale.subcontractantii si specializarile acestora, Cerinta nr.6Informatii privind asociatii : se va prezenta-Lista asociatilor (daca este cazul), insotita de acordul de asociere- Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatiiISO 9001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului, si standardul de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului. In cazul unei asociatii, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare membru al asociatieiVor fi prezentate : -Copii ?conform cu originalul? dupa: certificatul ISO9001 sauechiv. si certificatul ISO14001 sau echiv. si anexele la certificatece atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabilala data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP , electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 14:45