Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare drum de acces, imprejmuire si reparatii la cladirea scolii Ursani, oras Horezu, jud.Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 175525
Autoritate contractanta
ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Cod de identificare fiscala: 2541479
Adresa: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu
Telefon: 0250/860190, 0747954189
Fax: 0250/860481
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare drum de acces, imprejmuire si reparatii la cladirea scolii Ursani, oras Horezu, jud.Valcea
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45214210-5 - Lucrari de constructii de scoli primare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de: -amenajare drum-imprejmuiri-zugraveli-vopsitorii-montat parchet-tencuieli-tinichigerie-tamplarie PVC
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.10.2008 15:51
Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primariei orasului Horezu, Str. 1 Decembrie, nr. 7, orasul Horezu, Judetul Valcea.
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei orasului Horezu, Str. 1 Decembrie, nr. 7, orasul Horezu, Judetul Valcea.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie de eligibilitate;2.Declaratia privind neincadrarea in art. 181/OUG 34/2006;3.Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale;4.Dovada de plata a obligatiilor catre bugetul local si de stat;5.Rezultatul exercitiului pe ultimii 3 ani.6. Certificat constatator emis de Oficiul Comertului(autorizatie de functionare) alte echivalente;7.Lista principalelor lucrari prestate in ultimii 3 ani si prezentarea de documente care sa ateste acestea (PV de receptie insotite de recomandare din partea beneficiarilor);8. Certificat constatator emis de Agentia Nationala de AdmnistrareFiscala;
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei orasului Horezu, Str. 1 Decembrie, nr. 7, orasul Horezu, Judetul Valcea contra sumei de 100 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer