Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE DRUM DE ACCES, PARCARI ?I EVACUARE APE PLUVIALE IN ZONA LOCUIN?ELOR ANL, ORA?UL CRISTURU SECUIESC, JUD. HARGHITA


Detaliu pentru invitatia numarul 335007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CRISTURU SECUIESC (CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI CRISTURU SECUIESC)
Numar invitatie: 335007/07.09.2012
Denumire contract: AMENAJARE DRUM DE ACCES, PARCARI ?I EVACUARE APE PLUVIALE IN ZONA LOCUIN?ELOR ANL, ORA?UL CRISTURU SECUIESC, JUD. HARGHITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CRISTURU SECUIESC (CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI CRISTURU SECUIESC)Cod fiscal: 4367647, Adresa: STR. LIBERTATII, NR. 27, CRISTURU SECUIESC, JUD. HARGHITA, Cristuru Secuiesc, Telefon: 0266-242190, Fax: 0266-206012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LIBERTATII, NR. 27, CRISTURU SECUIESC, JUD. HARGHITA, Cristuru Secuiesc, Romania, cod postal: 535400, telefon: +40 266242190, fax: +40 266206012, persoana de contact: EUGEN TODOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI CRISTURU SECUIESC, STR. LIBERTATII, NR. 27, CRISTURU SECUIESC, JUD. HARGHITA, ROMANIA cod postal: 535400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE DRUM DE ACCES, PARCARI ?I EVACUARE APE PLUVIALE IN ZONA LOCUIN?ELOR ANL, ORA?UL CRISTURU SECUIESC, JUD. HARGHITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE CONSTRUC?II, IN VEDEREA AMENAJARII DRUMULUI DE ACCES, PARCARI ?I EVACUARE APE PLUVIALE IN ZONA LOCUIN?ELOR ANL, ORA?UL CRISTURU SECUIESC
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 062 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare este de 4.900, 00 lei, 2% din valoarea estimata, perioada de valabilitate a garan?iei de participare: 90 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forme de constituire: 1.Ordin de plata in contul : RO58TREZ35221150250XXXXX, deschis la Trezoreria Municipala Odorheiu Secuiesc, prezentarea dovezii constituirrii garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, [art. 86, alin. (6), din HG nr. 925/ 2006];sau2.Un instrument de garantare irevocabil emis, in condi?iile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;Nota: Ofertantului caruia Consiliul Na?ional de solu?ionare a Contesta?iilor ii respinge contesta?ia formulata iseva re?ine, potrivit art. 2781, din OUG 34/2006, o parte din garan?ia de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garan?iei de buna execu?ie va fi de...... lei, 10% din valoarea contractului fara TVA, stabilita in conform prevederilor art. 89, alin. (1) ?i (2) din HG 925/2006.Modalita?ile de constituire, a garan?iei de buna execu?ie se va constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3)si prevederile art. 91. din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr 34/2006.-Formular 1.2.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006. Formular 2.3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Formular 3.4. Certificatul de participare cu oferta independenta, Ordinul nr. 314/2010.Formular 4.5. Declaratia pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autorita?ii contractante, care de?in func?ii de decizie, respectiv so?/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, coform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 170/2012. ? Formular 5. Persoanele responsabile care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire ?i derularea contractului, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent achizi?iei: Rafai Emil? primar, Koblos Domokos ? viceprimar, Vari Ferencz ? secretar, Farkas Maria ?contabil ?ef, Kocsis Maria ? consilier juridic, Todor Eugen ? inspector, Kacso; Sandor ? referent de specialitate, Gyorgy Denes ? referent.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administra?ia Finan?elor Publice pentru obliga?iile de plata care bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, fara sintagma ?valabile la data deschiderii ofertelor?.7.Certificatul privind impozitele ?i taxele locale eliberat de Direc?ia/Serviciul de impozite ?i taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, fara sintagma ?valabile la data deschiderii ofertelor?.8. Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autorita?i ale tarii de origine prin care dovedesc ca ?i-au indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor catre bugetul de stat ?i local.Nota: -Este permisa depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.-Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceste cerin?e trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului. -Certificat constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de datei depunerii ofertelor, din care sa rezultecel pu?in informa?iile legate de structura ac?ionarilor, reprezenta?ii legali, faptul ca nu sunt inscrise men?iuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolven?ei sau ca ofertantul se afla in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activita?ii/dizolvarea persoanei juridice, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespendent in codul CAEN din certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Operatorii economici nereziden?i: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenen?a din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu ?ara de origine/?ara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi inso?ite de traducerea autorizata ?i legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Risc profesional: Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat ca?tigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului.Cifra de afaceri: Prezentarea fi?ei de informa?ii generale ?i declararea cifrei de afaceri medie globala care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, care sa fie de minim 490.123, 00 lei. Valorile vor fi exprimate in lei ?i in euro, la cursul de schimb valutar lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Baca Na?ionala a tarii in care s-a facut inregistrarea.Bilan? contabil: Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2009, bilantul contabil la 31.12.2010. ?i bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de organele competente, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Asigurarile: asigurarea lucrarilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind princip lucr execut in ultimii 5 ani: In cazul in care un grup de operatori ec. depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Compl.Form.7;Exp. similara: Ofertantul poate prezenta, facand dovada exp. similare, ca a finaliz in ultimii 5 ani un contr. de exec. de lucr. avand ca obiect lucr. de constr. similare, in val. de minimum 245.062, 00lei, fara TVA. Ofer. care prezinta contr. incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obliga?ia sa faca conversia in moneda euro ?i lei. Op. ec. nerezidenti: vor prezenta copiile respective inso?ite de traducerea autorizata ?i legal.a acestora in limba romana.Pentru calculul pre?ului contr. exprimat in alta moneda decat lei, se va folosi cursul mediu comunixcat de catre BNR pentru anii in care a fost incheiate contr. resp./s-au facut recep.lucr.Compl.Form.8cu anexe; Utilaje/ Dotari: Compl.Form.9cu anexe;Personal: Compl. Form.10 si form.11;Subcontractanti: compl.Form.12;Asocierea: compl.Form.13; Certficatul privind managementul sistemului calita?ii din seria ISO 9001 :2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor(in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la Primaria orasului Cristuru Secuiesc, jud. Harghita
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 07:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer